مشاور رئیس و سخنگوی سازمان فضایی ایران بر تسریع در همکاری وزارت جهاد کشاورزی و سازمان فضایی ایران برای رصد مستمر محصولات راهبردی کشاورزی توسط داده‌های ماهواره‌ای تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون وزیر صمت گفت: احیای معادن راکد سرعت گرفته و امسال معادن راکد واجد شرایط طی مزایده به متقاضیان واگذار می‌شود.
رئیس کل دادگستری تهران از دادستان عمومی تهران خواست برای رسیدگی به پرونده‌های وارده با موضوع رانندگی افراد فاقد گواهی نامه اقدامات لازم انجام شود.
معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تسریع و تسهیل فرآیند ترخیص کالای‌های تعاونی‌ها در همکاری مشترک با گمرک جمهوری اسلامی ایران خبر داد.
رسانه‌های عبری‌زبان اعلام کردند که رژیم صهیونیستی در تلاش است با تغییر روند آغاز اجرای ساخت شهرک‌های صهیونیستی نسبت به ساخت ۵۶۰۰ واحد در منطقه عیلی واقع در کرانه باختری اقدام کند.
معاون وزیر راه و شهرسازی درچهارمین اجلاس روسای کمیسیون‌های شهرسازی ومعماری شهرهای تهران بر استفاده از ظرفیت‌های قانونی مغفول مانده برای شتاب بخشی به جریان نوسازی دربافت‌های فرسوده تاکید کرد
بانک آینده در اجرای تکالیف قانونی مربوط به وام قرض‌الحسنه ازدواج و به‌منظور تسریع و تسهیل اعطای قرض‌الحسنه برای ازدواج جوانان، همواره خود را متعهد به همکاری حداکثری با متقاضیان وام قرض‌الحسنه ازدواج می‌داند.
وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات گفت: پروژه فیبرنوری برای ارتقای کیفیت ارتباطات در روستاها و شهرها تسریع پیدا می کند.
قائم‌مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی کشور در آئین تکریم و معارفه مدیران جدید مجموعه فرهنگی‌تاریخی سعدآباد، بر راه‌اندازی سریع‌تر تالار «رجال عصر پهلوی» تاکید کرد.
سرپرست وزارت صمت گفت: با همکاری موثر بانک مرکزی، تامین ارز صنایع به‌ویژه صنایع خودرو بدون هیچ وقفه‌ای ادامه دارد، ضمن این که واردات خودرو با رفع موانع عملیاتی شده و ترخیص این خودروها تسریع شده است.
سرپرست وزارت صمت گفت:با همکاری مؤثر بانک مرکزی، تأمین ارز صنایع به‌ویژه صنایع خودرو بدون هیچ وقفه‌ای ادامه دارد،ضمن اینکه واردات خودرو با رفع موانع عملیاتی و ترخیص این خودروها تسریع شده است.
رئیس کل دادگستری استان بوشهر بر تسریع در رسیدگی به پرونده‌های مهم اقتصادی در حوزه تولید، صنعت و اتخاذ تدابیر لازم در این جهت تاکید کرد.
یک نانومحصول تسریع‌کننده درمان سرطان در ریل تجاری‌سازی قرار گرفت.
رئیس جمهور گفت: ۱۸ توافقنامه و تفاهم‌نامه همکاری میان جمهوری اسلامی ایران و ازبکستان به امضا رسیده که تسریع در اجرایی شدن آن‌ها سطح روابط را به شدت افزایش خواهد داد.
رئیس جمهور گفت: ۱۸ توافقنامه و تفاهم‌نامه همکاری میان جمهوری اسلامی ایران و ازبکستان به امضا رسیده که تسریع در اجرایی شدن آنها سطح روابط را به شدت افزایش خواهد داد.
محمدصادق جوکار گفت: متأسفانه این توافق‌ها به حوزه اقتصادی و انرژی کمتر تسری یافته است به نظر می‌رسد گام دوم این توافق را باید نهادهای اقتصادی برای افزایش همکاری‌ مؤثر بردارند.
فرمانده سپاه گفت: سپاه آماده هرگونه همکاری برای تسریع در تعقیب ماجرای مسموم سازی کودکان و برخورد جدی با عوامل ایجاد ناامنی روانی نزد خانواده های ایرانی است.
فرمانده کل سپاه در پیامی با تبریک روز سربازان گمنام امام زمان (عج ) به وزیر اطلاعات تأکید کرد: سپاه آماده هرگونه همکاری برای تسریع در تعقیب ماجرای مسموم‌سازی کودکان و برخورد جدی با عوامل ایجاد ناامنی روانی نزد خانواده‌های ایرانی است.
مدیران ارشد وزارت امور خارجه در دیدار با مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در حوزه تسهیل و تسریع در تردد گردشگران از طریق مرزهای زمینی کشورمان همکاری می کنند.
معاون گردشگری کشور گفت: با پیگیری‌های وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، همکاری وزیر صمت و همراهی صندوق ضمانت صادرات ایران، تمامی خدمات این صندوق به حوزه گردشگری تسری پیدا کرد.
بانک سپه و وزارت راه و شهرسازی به منظور ارائه تسهیلات بانکی جهت تسریع در اجرایی شدن طرح نهضت ملی مسکن تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
آن شکست، ولی سرآغازی بر مطرح‌شدن شایعاتی بود که هنوز هم بر سر تیم آبی‌پوش تهرانی سایه افکنده است. شایعاتی که خبر از قطع همکاری احتمالی استقلال با ریکاردو سا پینتو استقلالی داد و از سوی دیگر انگشت اتهام را به سمت تعدادی از بازیکنان این تیم گرفت که با کم‌کاری سعی در تسریع روند اخراج سا پینتو دارند.
بر اساس اعلام جهاددانشگاهی، قرار است شبکه ملی سرطان پستان توسط این نهاد راه اندازی شود که در این راستا، مجلس شورای اسلامی همکاری خواهد کرد.
در دیدار وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و وزیر نیرو به همکاری این وزارتخانه برای تسریع در پروژه ملی فیبرنوری منازل و کسب وکارها تاکید شد.
سران سه قوه فعال شدن شورای مولدسازی اموال و دارایی‌های مازاد دستگاه‌ها و سازمان‌ها را ضروری خواندند و تسریع در اجرای این قانون را خواستار شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ