سرپرست وزارت صمت گفت: با همکاری موثر بانک مرکزی، تامین ارز صنایع به‌ویژه صنایع خودرو بدون هیچ وقفه‌ای ادامه دارد، ضمن این که واردات خودرو با رفع موانع عملیاتی شده و ترخیص این خودروها تسریع شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی صنعت برق از رشد ۴ هزار مگاواتی (۵.۷ درصدی) مصرف برق نسبت به سال گذشته خبر داد.
یاسوج- خوشه‌های طلایی گندم در کهگیلویه و بویراحمد با رشد محسوس تولید نشان از عزم این دیار برای غنا بخشیدن به خاک با دستان پر برکت کشاورزانش دارد.
رشد ۶۸ درصدی تراکنش‌های بانکی | رکورد بی سابقه بانک ایران زمین در حوزه بانکداری دیجیتال
تقاضای مصرف برق کشور در روز هجدهم اردیبهشت ودر میانه فصل بهار از ۵۱ هزار مگاوات عبور کرد .
شاخص کل بورس با رشد 51 هزار واحدی توانست رکورد جدیدی را ثبت کند
معاون برنامه‌ریزی جامع تولید گروه سایپا گفت: گروه خودروسازی سایپا در فروردین ماه سال جاری ۲۹ هزار و ۳۹۱ دستگاه خودرو تولید کرد که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد ۴۱ درصدی داشته است.
شاخص کل بورس توانسته رکورد جدیدی را در معاملات امروز ثبت کرده و وارد کانال ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار واحد برسد.
مدیر عامل شرکت راه‌آهن از ثبت رکورد جدید تولید واگن باری خبر داد و گفت: میزان تولید واگن باری در سال ۱۴۰۱ با رشد ۴۸ درصدی همراه شد.
معاون وزیر صمت گفت: کنترل قیمت‌ها همزمان با رشد تولید ممکن است منجر به کاهش سود کالا شود، حال اگر سود کالا کاهش پیدا کند انگیزه و رغبت تولیدکننده برای تولید کمتر خواهد شد.
دبیر مرکز مطالعات راهبردی جمعیت کشور می‌گوید: نرخ رشد جمعیت وقتی منفی شود، کاهش جمعیت را خواهیم داشت. الان کاهش نرخ رشد جمعیت را داریم. همان‌طور که گفتم، نرخ رشد ما رکورد هفت‌دهم درصدی را ثبت کرده و حدود سال ۱۴۱۵ نرخ رشد جمعیت در ایران به صفر درصد می‌رسد و از سال ۱۴۲۰ به بعد این نرخ منفی می‌شود و کاهش جمعیت از آن سال‌ها آغاز خواهد شد. اما الان شاهد کاهش نرخ رشد هستیم، نه کاهش جمعیت کل کشور.
سخنگوی صمت ضمن اشاره به رشد ۷.۷ درصدی تولید شرکت های بورسی، گفت: رشد تولید صنعت خودروسازی و قطعات در دی‌ماه امسال نسبت به دی‌ماه سال قبل به میزان ۲۸.۸ درصد بوده است.
سومین اقتصاد بزرگ آسیا هم چنین بازار داخلی رو به رشدی را ارائه می‌دهد. انتظار می‌رود هند در سال ۲۰۲۳ میلادی علیرغم هراس موجود درباره رکود جهانی سریع‌ترین رشد اقتصادی را در مقایسه با سایر اقتصاد‌های بزرگ جهان داشته باشد. اگر هند بتواند این مسیر را حفظ کند قادر خواهد بود با تولید ناخالص داخلی به ارزش ۱۰ تریلیون دلار تا سال ۲۰۳۵ میلادی به سومین اقتصاد بزرگ جهان تبدیل شود.
کارشناس انرژی گفت: با توجه به رکودی که برای صنایع در اروپا پیش آمده است و با کاهش تولید صنایع انرژی بر روبرو شده است، فرصتی برای کشورهای دارای منابع مانند ایران به منظور توسعه بازارهای صادراتی شان ایجاد شده است.
بازار سرمایه امروز با ورود پول حقیقی همراه شده و توانست رکوردها را جابجا کند.
بازار سرمایه امروز با ورود پول حقیقی همراه شده و توانست رکوردها را جابجا کند.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو با اعلام این‌که در حال حاضر کم‌تر از سه درصد از تولیدات این گروه صنعتی به محصول مونتاژی اختصاص دارد، تصریح کرد: هم‌اکنون، خودروهای داخلی بیش‌ترین سهم را در ۳۲ سال اخیر و از زمان آغاز همکاری‌های خارجی در سال ۱۳۶۹ در سبد محصولات ایران‌خودرو دارد.
شاخص کل امروز توانست با بازدهی بسیار عالی رکورد جدیدی را برای بازدهی در هفته های اخیر کسب کند.
فعالیت کارخانه روسیه در نوامبر با سریع‌ترین سرعت در تقریباً ۶ سال اخیر رشد می‌کند.
مدیرعامل ایران‌خودرو دیزل با بیان این‌که رکورد ۶۰ ساله تولید در این شرکت در سال ۱۴۰۱ شکسته شد، عنوان کرد: به دنبال رشد دیزل، همه شرکت های زیرمجموعه آن سودآور شده و دیگر شرکت زیان دهی در این گروه خودروسازی وجود ندارد.
شاخص تولید صنعتی از ابتدای سال ۱۴۰۱ روند صعودی یافته به طوری که این شاخص در مهرماه ۷.۷ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد کرد.
شاخص کل در معاملات امروز با رشد ۴۵ هزار واحدی مواجه شد.
زامیاد به عنوان بزرگترین شرکت تجاری ساز گروه خودروسازی سایپا در حالی وارد فصل پاییز شد که عملکرد این شرکت در تولید، فروش، کیفیت و توسعه محصول در بین شرکت‌های تولیدکننده خودرو کم نظیربود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ