فرمانده سپاه گفت: سپاه آماده هرگونه همکاری برای تسریع در تعقیب ماجرای مسموم سازی کودکان و برخورد جدی با عوامل ایجاد ناامنی روانی نزد خانواده های ایرانی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تصاویری از آماده‌سازی موشک کروز دریایی «ابومهدی» در آئین الحاق به سپاه و ارتش را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
فرمانده کل سپاه پاسداران در پیامی به محضر رهبر انقلاب، از الطاف معظم له نسبت به بسیجیان و گروه‌های جهادی قدردانی و بر آمادگی بسیجیان برای یک نبرد بزرگ و یک جهاد عظیم و اعجاز جدید تاکید کرد.
سخنگوی سپاه با اشاره به اهتمام ویژه سپاه برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) گفت: قرارگاه شهید فهمیده آماده نقش‌آفرینی در برگزاری مراسم است.
سخنگوی سپاه با اشاره به اهتمام ویژه سپاه برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) گفت: قرارگاه شهید فهمیده آماده نقش‌آفرینی در برگزاری مراسم است.
رئیس‌جمهور سابق ایران در جلسه دوره‌ای خود با وزیران و معاونان رئیس‌جمهور دولت‌های یازدهم و دوازدهم که روز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت برگزار شد، گفت: من امیدوار بودم که مساله برجام در اسفند ۹۹ یا فروردین ۱۴۰۰ حل شود تا دولتی که بر سر کار می‌آید، دچار این مشکل بزرگ نباشد. برای احیای برجام همه چیز تمام شده و آماده بود. حتی موفق شدیم از طرف‌های مذاکره امتیاز خروج سپاه پاسداران از فهرست گروه‌های تروریستی و لغو تحریم دفتر رهبری و نهاد‌های مربوط به ایشان را بگیریم که وقتی آن را به مقام معظم رهبری گزارش دادم، ایشان خیلی خوشحال شدند. اما متاسفانه این امکان فراهم نشد.
روحانی اظهار داشت: من امیدوار بودم که مساله برجام در اسفند ۹۹ یا فروردین ۱۴۰۰ حل شود تا دولتی که بر سر کار می‌آید، دچار این مشکل بزرگ نباشد. برای احیای برجام همه چیز تمام شده و آماده بود. حتی موفق شدیم از طرف‌های مذاکره امتیاز خروج سپاه پاسداران از فهرست گروه‌های تروریستی و لغو تحریم دفتر رهبری و نهاد‌های مربوط به ایشان را بگیریم که وقتی آن را به مقام معظم رهبری گزارش دادم، ایشان خیلی خوشحال شدند. اما متاسفانه این امکان فراهم نشد.
جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: با در اختیار گرفتن کلیه پهپادها و با همکاری هوافضای سپاه توانستیم به خوبی انواع تهدیدات را شبیه‌سازی و برای مقابله با آنها آماده باشیم.
فرمانده کل سپاه در پیامی با تبریک روز سربازان گمنام امام زمان (عج ) به وزیر اطلاعات تأکید کرد: سپاه آماده هرگونه همکاری برای تسریع در تعقیب ماجرای مسموم‌سازی کودکان و برخورد جدی با عوامل ایجاد ناامنی روانی نزد خانواده‌های ایرانی است.
سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه در دیدار وزیر دفاع عراق گفت: سپاه آمادگی دارد علاوه بر کمک‌های مستشاری در سایر زمینه‌ها از جمله در حوزه آموزش در سطوح پایین تا سطوح بالای نیرو‌های مسلح عراق نقش موثر ایفا کند.
در دیدار فرمانده کل سپاه پاسداران و وزیر دفاع عراق بر توسعه همکاری‌های دفاعی، نظامی و امنیتی دو کشور و تبادل تجارب و دستاوردها برای ادامه مبارزه با تروریسم و تهدیدات قدرت‌های فرامنطقه‌ای تاکید شد.
وزیر خارجه فرانسه اعلام کرد که در چهار بسته پیشین تحریمی ۷۸ فرد و ۲۳ نهاد ایرانی از جمله چند مقام سپاه پاسداران تحریم شدند.
ر اطلاعیه مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران آمده است:با همکاری تنگاتنگ سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مساعدت حفاظت اطلاعات وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، عوامل اصلی تلاش ناکام برای خرابکاری در یکی از مراکز صنعتی وزارت دفاع در هشتم ماه جاری در اصفهان، شناسایی و بازداشت شدند.
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: سپاه آمادگی دارد توان و امکانات امدادی و پشتیبانی و آمادگی خود را در اختیار مردم که در زلزله اخیر در ترکیه و سوریه مورد آسیب واقع شده اند، قرار دهد.
بندرعباس - فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: نیروی دریایی سپاه آمادگی کامل دارد همکاری‌های هم افزا ادامه یابد و ما هر جا که نیاز به همکاری و توان افزایی باشد.
فرمانده کل سپاه با تأکید بر اهمیت توسعه همکاری‌های دفاعی و نظامی سوریه و ایران گفت: آماده هستیم در ابعاد و زمینه‌های مورد نیاز به نیروهای مسلح سوریه کمک کنیم.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ما در مجلس شورای اسلامی آماده‌ایم با هر اقدامی که بخواهد ثلمه‌ای به سپاه پاسداران وارد کند، با قاطعیت برخورد کنیم.
نمایندگان مجلس در واکنش به تلاش اروپا برای قرار دادن سپاه در لیست گروه‌های تروریستی، طرحی دوفوریتی را آماده کردند که با تصویب آن نیروهای مسلح کشورهای عضو اتحادیه اروپا از سوی ایران به عنوان تروریست قلمداد می‌شوند
فرمانده کل سپاه پاسداران در پیامی به سردار رادان گفت: آماده همکاری همه‌جانبه برای ارتقای همکاری‌های فی‌مابین در راستای تحقق ماموریت‌های فراجا و سپاه پاسداران هستیم.
بنابر اشراف اطلاعاتی سازمان اطلاعات سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، اعضای تیمی که در اغتشاشات اخیر مبادرت به انجام اقدامات ضدامنیتی از قبیل آماده سازی و تهیه مواد نارنجک جنگی و بمب های دست ساز و آتش زا برای استفاده در فعالیت های خرابکارانه می نمودند، طی یک عملیات ضربتی در شهر ایلام دستگیر شدند.
شناور شهید ناظری در سال‌های گذشته رونمایی شد و اکنون با معرفی شناور شهید سلیمانی و در آینده نزدیک شناور شهید ابومهدی، کاملا مشخص است که صنابع دفاعی کشورمان بویژه نیروی دریایی سپاه، به اشراف و تسلط کاملی روی طراحی جدید در ظاهر و بدنه دست یافته‌اند.
فرمانده کل سپاه در بازدید از نمایشگاه پدافندی و جنگ الکترونیک وزارت دفاع دستاوردهای صنعت دفاعی کشور را شکوهمند، اقتدارآمیز و بازدارنده دانست و تاکید کرد: آماده پاسخ به تهدیدات در سطح هستیم.
فرمانده کل سپاه گفت:‌ در حوزه بردهای مخلتف پدافند از تنوع محصولات مختلف برخورداریم و کمبودی نداریم و آماده پاسخ به تهدیدات در هر سطحی هستیم.
سرلشکر صفوی گفت: سپاه پاسداران باید راهبرد و تهدید دشمن را بفهمد و سپاه و نیروهای مسلح بایستی خود را برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن آماده کنند.
وحید جلال زاده، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگوی تفصیلی با شبکه العالم پیرامون آخرین وضعیت مذاکرات وین و برجام، هدف از سفر بشار اسد به تهران، آتش سوزی هفته گذشته در پارچین، مذاکرات ایران و عربستان در بغداد و ... توضیحاتی داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ