معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تسریع و تسهیل فرآیند ترخیص کالای‌های تعاونی‌ها در همکاری مشترک با گمرک جمهوری اسلامی ایران خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از آغاز فرآیند ثبت‌ یا اصلاح سفارش کتب درسی دانش‌آموزان از امروز خبرداد.
وکیل مدافع ۳ نفر از محکومین گفت: آقایان سیامک نمازی، مراد طاهباز و عماد شرقی از زندانیان محکوم شده، از زندان اوین به خارج از زندان منتقل شدند.
صالحی گفت: با توجه به اینکه هزار و ۸۰۳ دستگاه کشنده در گمرکات استان تهران (گمرک تهران و گمرک غرب تهران) وجود دارد، به منظور تسهیل در تعیین تکلیف و فرآیند ترخیص آن‎ها، مهلت اعتبار تاییدیه استاندارد از ۳ ماه به ۶ ماه بدون اخذ هزینه افزایش پیدا کرد.
بر اساس قانون جدید و اصلاح برخی مواد، فرآیند ثبت نام برای انتخابات مجلس شورای اسلامی دو مرحله‌ای شده است.
فرآیند برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه با دستور وزیر کشور به فرمانداران و بخشداران سراسر کشور، آغاز شد.
رییس‌ بنیاد ملی نخبگان با اشاره به اینکه فرآیند شناسایی نخبگان «هوشمند» می‌شود، گفت: ایجاد زیرساخت‌های لازم برای حل نیازهای جامعه توسط استعدادهای برتر راهبرد اصلی بنیاد ملی نخبگان است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: فرآیند تجمیع ۴ خبرگزاری در وزارت فرهنگ آغاز شده است، ما دنبال کم‌کردن کار نیستیم بلکه به دنبال افزایش استاندارد هستیم.
فرآیند ترخیص هزاران تن «جو دامی»، «روغن خوراکی» و «ذرت دامی» در دستور کار قرار گرفت.
اعتبار مالیاتی براساس ماده ۱۱ قانون جهش تولید دانش بنیان به ابزارهای سیاستی معاونت علمی، افزوده شده و شیوه نامه تخصیص اعتبار مالیاتی معاونت علمی ریاست جمهوری ابلاغ شد.
پس از نقض گسترده آتش بس در سودان، منابع خبری اعلام کردند که بمباران خارطوم همچنان ادامه دارد.
رئیس اتاق مشترک ایران و چین گفت: موضوع دریافت روادید نباید وقت و انرژی بخش‌های بازرگانی دو کشور را به خود صرف کند و لازم است این مشکل سریع‌تر مرتفع شود.
رئیس قوه قضائیه دستورالعمل ساماندهی فرآیند توقیف، انتقال، نگهداری و ترخیص وسایل نقلیه را ابلاغ کرد.
رئیس قوه قضائیه دستورالعمل ساماندهی فرآیند توقیف، انتقال، نگهداری و ترخیص وسایل نقلیه را ابلاغ کرد.
رییس کل گمرک ایران گفت: طولانی شدن تشریفات گمرکی باعث کمبود کالا در بازار خواهد شد به همین دلیل باید فرایند ترخیص کالا سریعتر انجام شود.
قائم مقام بنیاد ملی نخبگان از تغییر در فرایند شناسایی نخبگان خبر داد و گفت: در روش جدید به رویکردهای حل مسائل نخبگان و اثربخشی در حوزه های فناوری، صنعتی و فرهنگی توجه کرده ایم.
براساس قانون مجازات اسلامی و قانون مجازات جرایم نیروهای مسلح، اتهاماتی که به این افراد تفهیم شده به این صورت بوده که اتهام متهم ردیف اول  مباشرت در قتل شبه عمد بوده و حداکثر مجازاتش سه سال حبس است.  اتهام دیگری  برای متهم ردیف اول تحت عنوان لغو دستور در شرایط آماده باش رزمی در نظر گرفتیم؛ لذا فردی که پشت این سامانه موشکی نشسته، قصد تیراندازی داشته ولی قصد کشتن نداشته است.
امکان واردات کالاهای اساسی تا سقف 1.5 میلیارد دلار وفق ابلاغ معاون اول رئیس جمهوری فراهم شد و فرایند تخصیص و پرداخت ارز برای محموله های موضوع ابلاغ یاد شده از امروز به فوریت انجام می شود.
در بیماری آلزایمر، زخم‌های پوستی اغلب در مو و ناخن‌ها بروز می‌کنند بنابراین، به نظر می‌رسد تظاهرات پوستی مرتبط با سندروم زوال عقل می‌تواند نشانه‌ای ارزشمند در فرآیند تشخیص زوال عقل باشد. این زخم‌های پوستی اغلب به دلیل رعایت نکردن بهداشت، زخم بستر، قارچ و زخم باکتریایی و خارش بروز می‌کنند.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از ورود تعدادی از اتوبوس‌های کارکرده به بندرعباس خبر داد و گفت: هنوز فرآیند اداری ترخیص و انتقال اتوبوس‌ها انجام نشده است.
معاون شبکه شرکت ایساکو گفت: با تشخیص قطعات معیوب و به‌محض ثبت قطعه ایرادی در شبکه نمایندگی‌ها، پیامکی به سازنده قطعه ارسال می‌شود تا بدون وقفه و با جلوگیری از ادامه تولید، بهبود و اصلاح لازم در فرآیند تولید صورت گیرد تا قطعه بدون عیب وارد چرخه تولید و خدمات شده و فرصت ادامه تولید به قطعه معیوب داده نشود.
رئیس کل گمرک ایران گفت: برای ترخیص اسباب‌بازی از گمرک نیاز به مجوز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که همه اینها ممکن است فرآیند ترخیص را طولانی کند.
اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه کمیسیون مشترک این مجمع بر روزآمدسازی نظام آموزشی و پژوهشی متناسب با نیازهای کشور و بازنگری فرایند جذب دانشجویان تاکید کردند.
اعضای کمیسیون مشترک مجمع تشخیص مصلحت نظام پیشنهاد کمیته تخصصی این کمیسیون در خصوص اجرای سیاست‌های کلی اصل۴۴ و سهم نهادهای عمومی غیردولتی در فعالیت‌های اقتصادی را مورد بحث و بررسی قرار دادند.
با صدور حکم رسمی مدیریت عاملی علی رستمی در شرکت ملی صنایع مس ، حاشیه ها در سومین شرکت بزرگ بازار سهام با حدود 300 همت مارکت به پایان رسید

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ