رئیس جمهور گفت: ۱۸ توافقنامه و تفاهم‌نامه همکاری میان جمهوری اسلامی ایران و ازبکستان به امضا رسیده که تسریع در اجرایی شدن آن‌ها سطح روابط را به شدت افزایش خواهد داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس مجلس بر نقش‌آفرینی دیپلماسی پارلمانی ایران و ویتنام برای تسهیل در صدور روادید، توسعه روابط اقتصادی، افزایش سطح تبادلات تجاری و همکاری‌های بانکی، دانشگاهی و گردشگری تاکید کرد.
رییس مجلس بر نقش‌آفرینی دیپلماسی پارلمانی ایران و ویتنام برای تسهیل در صدور روادید، توسعه روابط اقتصادی، افزایش سطح تبادلات تجاری و همکاری‌های بانکی، دانشگاهی و گردشگری تاکید کرد.
جامعه ایرانی، این روز‌ها کمتر گفتگو می‌کند و سطح روابط انسانی سالم تقلیل پیدا کرده است. همین موضوع به فردگرایی و از دست رفتن روابط انسانی منتهی می‌شود. به همین دلیل کانون همه معضلات همین افزایش سطح فردگرایی است.
بسیاری از کشورها در سراسر جهان، در بحبوحه واکنش‌های منفی به دلار، در حال افزایش ذخایر طلای خود هستند.
معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به اهمیت توجه به حوزه تجارت خارجی گفت: امروز در سایه تعامل گسترده دولت با همسایگان و کشورهای منطقه، سطح و حجم روابط خارجی کشورمان در حال افزایش و لازم است شرایطی فراهم شود که در این بازار بزرگ حضور فعال و موثری ایفا کنیم.
رئیس جمهور گفت: ۱۸ توافقنامه و تفاهم‌نامه همکاری میان جمهوری اسلامی ایران و ازبکستان به امضا رسیده که تسریع در اجرایی شدن آنها سطح روابط را به شدت افزایش خواهد داد.
سخنگوی ارتش چین از افزایش سطح آماده‌باش این نیروها درپی رصد یک فروند هواپیمای نظامی آمریکایی بر فراز تنگه تایوان خبر داد.
رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و مکزیک خواستار بهره‌گیری از ظرفیت‌های اقتصادی و تجاری و افزایش سطح تعاملات و همکاری‌ها میان دولت‌ها و مجالس دو کشور شد.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در مسکو با لی شانگفو وزیر دفاع چین دیدار کرد و طرفین از همکاری نظامی بین دو کشور با عنوان شراکت «بدون محدودیت» ابراز خرسندی کردند. رئیس جمهور چین شی جین پینگ ماه گذشته در مسکو با پوتین دیدار کرد. سطح همکاری روسیه و چین از زمانی که مسکو در فوریه ۲۰۲۲ ده‌ها هزار نیروی نظامی به اوکراین فرستاد، در زمینه روابط اقتصادی، سیاسی و نظامی افزایش یافت.
بازار‌های ارز و سکه در نخستین روز کاری هفته سبز شد. پس از انتشار برخی سیگنال‌های منفی نسبت به روابط خارجی کشور در روز‌های پایانی هفته گذشته، سطح انتظارات تورمی در میان فعالان بازار افزایش یافت و همین امر سبب شد خریداران در بازار روز شنبه دست بالا را داشته باشند. این در حالی است که همزمان با افزایشی شدن روند نرخ ارز در معاملات غیر‌رسمی، قیمت دلار بازار متشکل و توافقی نیز افزایش یافت تا از بزرگ شدن شکاف میان ارقام رسمی و غیر‌رسمی بازار ارز جلوگیری شود. در نهایت قیمت هر برگ اسکناس دلار غیر‌رسمی در پایان معاملات روز شنبه با حدود ۹۱۰ تومان افزایش نسبت به نرخ روز پنج‌شنبه هفته گذشته به رقم ۴۰‌هزار و ۸۱۰ تومان رسید. از سوی دیگر نرخ هر قطعه سکه طلا نیز در روز نخست هفته سوم دی ماه با ۴۸۲‌هزار تومان افزایش نسبت به نرخ روز پنج‌شنبه گذشته به فعالیت خود پایان داد. به عقیده تحلیلگران علاوه بر افزایش نرخ دلار غیر‌رسمی، افزایشی شدن نرخ جهانی اونس طلا در سال میلادی جدید را نیز می‌توان از جمله عوامل افزایش نرخ سکه دانست.
سخنگوی سازمان فضایی ایران از افزایش سطح آب سه دریاچه بختگان، مهارلو و طشک خبر داد.
معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور باغبانی با اشاره به جایگاه اول ایران در سطح منطقه در تولید گیاهان دارویی ، بر افزایش سطح زیرکشت گیاهان دارویی به ۵۰۰ هزار هکتار در کشور تاکید کرد.
معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: سطح زیر کشت گیاهان دارویی کشور با مشارکت مردم، مسئولیت‌پذیری تولیدکنندگان و با داشتن یک برنامه استراتژیک تا سال ۱۴۰۵ باید به ۵۰۰ هزار هکتار برسد.
رئیس ائتلاف دولت قانون و محمدکاظم آل صادق سفیر ایران در عراق با هم دیدار و درباره روابط دو کشور و افزایش سطح همکاری ها رایزنی کردند.
رئیس ائتلاف دولت قانون و محمدکاظم آل صادق سفیر ایران در عراق با هم دیدار و درباره روابط دو کشور و افزایش سطح همکاری ها رایزنی کردند.
امیر حیدری و سردار پاکپور، بر هم‌افزایی و اتحاد روزافزون نیروی زمینی ارتش و نیروی زمینی سپاه تأکید کردند.
منابع فلسطینی به نقل از رسانه های صهیونیست از افزایش سطح آماده باش نظامیان صهیونیست در مرز نوار غزه خبر دادند.
معاون نخست‌وزیر روسیه، روابط ایران و روسیه را اعتمادآمیز و در سطح عالی سیاسی عنوان کرد و گفت: حجم سرمایه‌گذاری روس‌ها در میدان‌های نفتی ایران افزایش می‌یابد.
جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: امسال سطح صادرات تجهیزات دفاعی ما نسبت به سال گذاشته با افزایش سه برابری روبرو بوده است.
بذرپاش گفت: انجام حسابرسی‌های مشترک می‌تواند افزون بر ارتقای سطح همکاری‌های نظارتی، بر افزایش سطح روابط دو کشور در سایر زمینه‌های اقتصادی و تجاری نیز یاری برساند.
رئیس جمهور اظهار داشت:‌ سیاست جمهوری اسلامی ایران افزایش سطح همکاری‌های با کشورهای آمریکای لاتین به ویژه با توجه به ظرفیت‌های متنوع موجود است.
رئیس جمهور اظهار داشت:‌ سیاست جمهوری اسلامی ایران افزایش سطح همکاری‌های با کشورهای آمریکای لاتین به ویژه با توجه به ظرفیت‌های متنوع موجود است.
جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: به دنبال افزایش سطح همکاری‌های دفاعی خود با دولت عراق هستیم.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از اقدامات رئیس جمهور تاجیکستان در گسترش زبان فارسی تقدیر و با اشاره به اولین سفر خارجی آقای رئیسی به تاجیکستان تأکید کردند: انجام این سفر نشان‌دهنده اهتمام دولت برای گسترش روابط با تاجیکستان است و در یک‌سال گذشته نیز سطح روابط افزایش یافته است اما با نقطه مطلوب بسیار فاصله دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ