سران سه قوه فعال شدن شورای مولدسازی اموال و دارایی‌های مازاد دستگاه‌ها و سازمان‌ها را ضروری خواندند و تسریع در اجرای این قانون را خواستار شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- فرماندار ورزنه خواستار فعالیت و همکاری صد درصدی مسئولان ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر و حضور حداکثری در انتخابات در پیش رو شد.
معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به سوابق همکاری‌های محیط زیستی ایران و ترکمنستان گفت: یکی از اثرات تغییرات اقلیمی بر کشورهای منطقه، بروز توفان‌های گرد و غبار است.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: در این دوره مدیریت سازمان انرژی اتمی ایران و در همکاری با وزارت آموزش و پرورش به دنبال تبدیل فناوری هسته‌ای به یک باور فراگیر بین دانش‌آموزان و خانواده‌ها هستیم.
معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با نخست وزیر عراق بر لزوم تداوم همکاری‌های دو جانبه جهت خنثی سازی طرح‌های ثبات زدای دشمنان جهان اسلام و در رأس آن‌ها، رژیم صهیونیستی تاکید کرد.
در جلسه هم اندیشی و بازدید شبانه اعضای شورای شهر تهران، مسئولان قوه قضائیه و مدیران شهری با موضوع آسیب‌های اجتماعی در منطقه ۱۲ بر ضرورت همکاری مستمر قوه قضائیه و شهرداری تهران تأکید کردند.
معاون اول رئیس جمهور گفت: دولت و مجلس هم باید برای پیشبرد هرچه بهتر برنامه‌های کشور حداکثر همکاری و هماهنگی را داشته باشند.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار سفیر جدید کشورمان در چین بر لزوم بهره‌برداری حداکثری از ظرفیت‌های همه‌جانبه همکاری با چین بصورت دوجانبه تاکید کرد.
شکری گفت: کمیته‌های خودکفایی طرح‌ها و مجتمع‌های پتروشیمی با همکاری و استفاده از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند نیازهای خود را در زمینه تأمین قطعات و تجهیزات برطرف کنند.
اهواز- رئیس سازمان نهضت سواد آموزشی کشور بر لزوم ارائه آموزش‌های سواد آموزی به زندانیان تاکید کرد و گفت: با همکاری سازمان امور زندان‌ها آموزش زندانیان توسط کارکنان زندان‌ها انجام می‌شود.
وزیر راه و شهرسازی در جلسه کمیته هوانوردی با اشاره به لزوم در حوزه های دانش فنی و امکانات، بر رعایت حقوق مسافر و تکریم مردم و تغییر وضعیت موجود تأکید کرد.
مدیر طرح‌های شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: همکاری و همگرایی میان کارگروه‌های خودکفایی طرح‌ها و مجتمع‌های پتروشیمی می‌تواند نیازهای آنها را در زمینه تأمین قطعه‌ها و تجهیزات برطرف کند.
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس امروز در نامه ای به رییس قوه قضاییه خواستار همکاری همه دستگاه ها برای اجرای مصوبه شورای عالی بورس مبنی بر عرضه خودرو در بورس کالا شد.
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا بر لزوم همکاری وزارت امور خارجه با ستاد کل نیروهای مسلح در انعقاد قراردادهای عدم تعرض بین ایران و کشورهای همسایه تأکید کرد.
شوش- نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس گفت: در دیدار با سفیر عراق در ایران خواستار همکاری برای احداث بازارچه مرزی مشترک بین ایران عراق در شهرستان شوش شدم.
رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو با تاکید بر آنالیز عملکرد تیم ملی واترپلو درمسابقات قهرمانی آسیا و لزوم حضور درفضای رقابتی بیشتر در مورد کادر فنی و احتمال ادامه همکاری با چیریچ توضیح داد.
شوش- نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس خواستار پرداخت کامل عوارض آلایندگی به شهرداری و دهیاری خوزستان شد و گفت: با این پرداختی‌ها به شهرهای استان غبار محرومیت از چهره استان برداشته می‌شود.
عضو شورای شهر تهران گفت: شهرداری تهران و راه آهن باید برای حل مشکل باغ راه حضرت فاطمه زهرا اقدامات لازم را انجام دهند.
معاون اول رئیس جمهور و نخست وزیر روسیه بر لزوم سرعت بخشیدن به روند توسعه همکاری های تهران-مسکو و رفع موانع پیش روی گسترش روابط تجاری و اقتصادی فیمابین تاکید کردند.
رئیسی با اشاره به بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها پس از ۲ سال وقفه، همکاری بیش از پیش وزارت بهداشت با وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و علوم، تحقیقات و فناوری و لزوم برنامه‌ریزی برای پیشگیری توامان از شیوع آنفلوانزای فصلی و کرونا را مورد تاکید قرار داد و خواستار لحاظ کردن تمام تدابیر اطمینان‌بخش برای حضور ایمن دانش‌آموزان و دانشجویان شد.
وزیر امور خارجه کشورمان بر لزوم همکاری کشورهای منطقه برای ثبات و استقرار در محیط منطقه تاکید کرد.
کرمان - معاون وزیر آموزش و پرورش خواستار توجه ویژه در خصوص ترویج آرمان‌های مکتب شهید سلیمانی در مدارس شد.
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی بر لزوم اطلاع‌رسانی به مردم درباره مذاکرات هسته‌ای تاکید کرد.
معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور گفت: ایجاد یک اکوسیستم برای جذب مشارکت بخش خصوصی و توسعه نوآوری در حوزه دفاعی یک نیاز ضروری است.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، با بیان اینکه متناسب‌سازی ساختار‌ها موجب افزایش تولید، افزایش کیفیت و کاهش قیمت می‌شود که در نهایت رضایت مشتریان را در پی خواهد داشت، تاکید کرد: در اصلاح ساختار‌ها حتی یک نفر هم از سیستم فنی و مهندسی سایپا حذف نشده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ