یک نانومحصول تسریع‌کننده درمان سرطان در ریل تجاری‌سازی قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یزد- استاندار یزد بر ضرورت تأمین منابع مال واحدهای تولیدی و تسریع در پرداخت تسهیلات فرزندآوری، ازدواج و انواع طرح‌های حوزه مسکن از سوی بانک‌های استان تاکید کرد.
رگ به رگ شدن مچ پا می تواند باعث درد و تورم زیادی شود. این آسیب معمولا در طول شب حادتر شده و در این میان متخصصین راهکارهایی مراقبت از مچ پای متورم ارائه می کنند که به کار بستن آن ها می تواند روند بهبود این آسیب را تسریع کند.
در راستای تسریع و تسهیل در ارائه خدمات، زائران عزیز درخواست خود را برای صدور گذرنامه از طریق اپلیکیشن پلیس من سریعاً ثبت کنند و به روز‌های آخر موکول نکنند.
انتظار این است که آقای قالیباف خودشان هم در جلسه حضور پیدا کنند و به کار سرعت ببخشند. من این فراخوان‌های متعدد را که دارد اتفاق می‌افتد، آفت سرعت می‌دانم چرا که حکم، موضوع و مصلحت جامعه کاملا مشخص است و مجلس هم به‌عنوان عصاره و چکیده ملت روی آن نظر می‌دهد.
رادیکال‌های آزاد می‌توانند پیری پوست را تسریع کنند و ویتامین C با این روند مبارزه می‌کند. همچنین آزمایش‌ها نشان داده است که ویتامین C از پوست محافظت می‌کند و تولید پروتئین کلاژن را نیز که بافت‌های بدن را کنار هم نگه می‌دارد، افزایش می‌دهد.
در حالی که همه ما تغییرات طبیعی ناشی از افزایش سن را تجربه خواهیم کرد، برخی افراد ممکن است سریعتر از دیگران پیر شوند. استعمال دخانیات، قرار گرفتن در معرض نور خورشید، کمبود خواب و سطوح بالای استرس همگی می‌توانند روند پیری را تسریع کنند؛ به همین دلیل محققان به کشف عوامل مختلفی ادامه می‌دهند که ممکن است به ما کمک کنند ترمز پیری را بکشیم.
محققان دانشگاه کمبریج نسخه جدیدی از یک حافظه رایانه ساخته اند که می تواند فعالیت تراشه هایی را تسریع کند که نسبت به نمونه های فعلی ۱۰۰ بار داده های بیشتری ذخیره می کنند.
یک مطالعه اخیر ژاپنی نشان داد که مصرف بیش از حد نمک بر پروتئین تاو تأثیر می‌گذارد، که نقش کلیدی در زوال عقل ایفا می‌کند و سیستم‌های تحت تأثیر نمک اضافی می‌توانند به تسریع ابتلا به زوال عقل ناشی از فشار خون کمک کنند.
در کارآزمایی‌های بالینی تصادفی‌سازی شده، چند استراتژی مؤثر برای بهبود حافظه یا کاهش سرعت زوال شناختی در میان سالمندان نشان داده شده است. مداخلات تغذیه ای ممکن است نقش مهمی ایفا کنند زیرا مغز برای سلامتی مطلوب به چندین ماده مغذی نیاز دارد و کمبود یک یا چند مورد از این مواد مغذی ممکن است زوال شناختی را تسریع کند.
ورلدکوین قصد دارد پذیرش رمزارز‌های را در سراسر جهان تسریع ببخشد. بیش از صد‌ها هزار نفر در این پروژه شرکت کرده‌اند تا از عنبیه چشم آن‌ها عکس‌برداری شود. بعد از اسکن چشم، به داوطلبین کدی داده می‌شود تا بتوانند در ازای آن رمزارز دریافت کنند.
سخنگوی قوه قضائیه بیان کرد: بر اساس ماده ۱۱ قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر، قوه قضاییه مکلف است به منظور تسریع در رسیدگی به جرائم موضوع این قانون شعب ویژه‌ای را اختصاص دهد.
اهواز- رئیس جمهور، آب و فاضلاب و برق را جزو مسائل اولویت‌دار خوزستان عنوان کرد و گفت: مدیران استان به اجرای بدون اشکال طرح‌ها و تسریع در تکمیل پروژه‌های در حال احداث اهتمام داشته باشند.
معاون دبیر کل حزب الله لبنان بر ضرورت تسریع روند انتخاب رئیس جمهور این کشور تاکید کرد.
مدیران ارشد وزارت امور خارجه در دیدار با مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در حوزه تسهیل و تسریع در تردد گردشگران از طریق مرزهای زمینی کشورمان همکاری می کنند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد که تجاری سازی و تبدیل شدن به صادر کننده خدمات فضایی می تواند رشد و پیشرفت در صنعت فضایی کشور را تسریع کند.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از کشورهای غربی خواست تا کمک نظامی بیشتری به اوکراین ارسال و تحویل سلاح به این کشور را تسریع کنند.
مدیرعامل شرکت خاکریز آب بر ضرورت تسریع عملیات احداث سازه مستهلک کننده انرژی پایین دست تندآب در طرح ایمن سازی و ساماندهی رودخانه کن تاکید کرد.
باید از انجام یکسری فعالیت‌های تسریع و تشدید کننده مانند بالا و پایین رفتن از پله‌ها و دو زانو و چهار زانو نشستن خودداری کرده و در صورت امکان جهت بهبود درد زانو از دستشویی فرنگی استفاده کنند.
رییس کل دادگستری تهران از نماینده ویژه وزیر کشور و پزشکی قانونی خواست هرچه سریعتر گزارش های خود را به قوه قضاییه ارسال کنند تا روند بررسی پرونده خانم مهسا امینی تسریع شود
رییس کل دادگستری تهران از نماینده ویژه وزیر کشور و پزشکی قانونی خواست هرچه سریعتر گزارش های خود را به قوه قضاییه ارسال کنند تا روند بررسی پرونده خانم مهسا امینی تسریع شود
رئیس کل دادگستری تهران از نماینده ویژه وزیر کشور و پزشکی قانونی خواست هرچه سریع‌تر گزارش‌های خود را به قوه قضائیه ارسال کنند تا روند بررسی پرونده خانم مهسا امینی تسریع شود.
معاون اول رئیس جمهور گفت: تفویض اختیار مناسب به استانداران داده شود تا بتوانند روند ساخت مسکن را خصوصاً در شهرهای کوچک‌تر تسریع کنند.
بانک مرکزی در بخشنامه‌ای به بانک‌های عامل فروش ارز اربعین اعلام کرد در صورت بروز هرگونه اختلال احتمالی در سامانه‌های مربوطه، صرفاً پس از احراز هویت متقاضیان، نسبت به فروش ارز اقدام کنند.
طی یک پروژه آزمایشی عینک های هوشمندواقعیت افزوده در اختیار نیروهای اورژانس قرار گرفت تا هنگام انتقال بیماران بدحال به بیمارستان با پزشکان ارتباط برقرار کنند. این روند درمان را تسریع می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ