در دیدار وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و وزیر نیرو به همکاری این وزارتخانه برای تسریع در پروژه ملی فیبرنوری منازل و کسب وکارها تاکید شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گل سوم سپاهان مقابل تراکتور روی اشتباه عجیب پورحمیدی و آقاجانپور به ثمر رسید.
رئیس جمعیت هلال احمر عراق همکاری با هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در خدمت‌رسانی امدادی و درمانی به زائران اربعین حسینی را مصداق برادری و اخوت اسلامی‌بین دو کشور دانست.
دبیرخانه سازمان همکاری اسلامی با انتشار بیانیه‌ای به شهادت‌رساندن دو جوان فلسطینی در کرانه باختری توسط نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.
رافائل گروسی گفت که همکاری با ایران در سطحی که او دوست دارد باشد نیست. او گفت: «همکاری آژانس با ایران ادامه دارد، اما نه در سطحی که دوست دارم باشد.»
دروازه‌بان دو فصل اخیر گل‌گهر سیرجان برای سومین سال پیاپی در این باشگاه می‌ماند.
میلر مدعی شد: «محاکمه های ساختگی واعدامها جزو تلاشهای اصلی رژیم ایران برای سرکوب هر نوع مخالفت بوده است.»
آمریکا و کره جنوبی بیانیه همکاری و حمایت دو جانبه امضا کردند و در آن کره جنوبی همکاری با آمریکا را موثر از توافقات چندجانیه در ناتو عنوان کرد.
آمریکا و کره جوبی بیانیه همکاری و حمایت دو جانبه امضا کردند و در آن کره جنوبی همکاری با آمریکا را موثر از توافقات چندجانیه در ناتو عنوان کرد.
شرکت خودروسازی هوندای ژاپن ممکن است همکاری خود را با استون مارتین یا مک لارن آغاز کند.
علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فولاد، در مصاحبه مطبوعاتی امروز، جملات مهمی را درباره نکات مختلف، به خصوص بازیکنان تیمش، به زبان آورد.
دو باشگاه بایرن مونیخ و لس‌آنجلس اف‌سی با انتشار اطلاعیه‌ای مشترک اعلام کردند دو باشگاه آلمانی و آمریکایی از این پس شرکای ویژه هستند.
بایرن مونیخ با وجود تمایل برای تمدید قرارداد جمال موسیالا برای انجام این کار عجله ای ندارد.
سفیر روسیه در اروگوئه از همکاری دو کشور در جهت یافتن مسیرهای جایگزین تجاری خبر داد.
در شرایطی که همانند بازی‌های نیم فصل دوم هوادار، محمدرضا خالدآبادی جوان در چارچوب دروازه بود، مهرداد طهماسبی برای ضربات پنالتی وارد زمین شد.
محمدرضا ساکت از برگزاری مسابقه دوستانه بین تیم‌های زنان دو باشگاه سپاهان و زنیت خبر داد.
مأموریت ESCAPADE برای مطالعه روی مگنتوسفر مریخ به سیاره سرخ سفر می‌کند و شامل دو فضاپیمای یکسان می‌شود که داده‌هایی را در مورد نحوه تعامل مگنتوسفر مریخ با باد خورشیدی و چگونگی حرکت پلاسما و انرژی در میدان مغناطیسی مریخ جمع‌آوری می‌کنند.
وزیر خارجه روسیه تاکید کرد که گسترش همکاری های اقتصادی این کشور با موریتانی ضرورت دارد.
مسی و رونالدو یک پست مشترک در اینستاگرام به اشتراک گذاشتند.
وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری بلاروس سند همکاری های وزارتخانه های امور خارجه دو کشور را امضا کردند.
مسئول برگزاری سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور گفت: همکاری و تعامل دو وزارتخانه آموزش و پرورش و وزارت ورزش و جوانان در برگزاری این المپیاد بسیار اهمیت دارد.
قائم مقام توسعه و تولید ایران خودرو، توسعه همکاری میان دو خودروساز بزرگ کشور را سبب هم افزایی در خدمات رسانی بهتر به مشتریان و کاهش قیمت تمام شده تولید و عرضه محصولات مترقی دانست.
دو شرکت ریوین و مرسدس با هدف عرضه زودتر ون‌های الکتریکی نسل جدید وارد شراکت جدیدی شده‌اند تا به سرعت تولید خود را افزایش دهند.
اشتباهات پیاپی داوید دخیا باعث شد تا منچستریونایتد در همان 20 دقیقه ابتدایی دیدار مقابل برنتفورد دو بار دروازه اش را باز شده ببیند.
وضعیت همکاری دو باشگاه پیکان و میلانو در هاله ای از ابهام قرار دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ