ژاوی تایید کرد که ممکن است تا پایان امروز و بسته شدن پنجره انتقالات زمستانی، یک بازیکن جدید به خدمت بگیرند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: به طور کامل آماده بازی مقابل یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر هستیم.
آلگری در پاسخ به سوالی در مورد احتمال جذب موراتا پاسخی صریح داد: احترام زیادی برای موراتا قائلم، ولی در حال حاضر تیم فعلی کامل است و به اندازه کافی مهاجم در اختیار داریم.
سرمربی سابق تیم ملی بوکس ایران گفت: حضورم در رده نوجوانان کاملا دلی است و تصمیم دارم در رده‌های پایه به این رشته خدمت کنم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به بازی یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال گفت: بازی سختی مقابل تیم با کیفیت گل گهر داریم.
موضع اتخاذ شده توسط مدیران یوونتوس در قبال آلگری پس از حذف این تیم از کوپا ایتالیا هم حمایتی است.
مربی اسپانیایی مس کرمان مدعی است این تیم قادر خواهد بود یکی از بهترین نمایش‌های خود را برابر پرسپولیس به جا بگذارد.
عضو تیم ملی تکواندو گفت: آسیب دیدگی جزئی دارم که رو به بهبودی است و تمام تلاشم را می کنم تا با آمادگی کامل به گرند اسلم اعزام شوم.
محمد کریمی، زننده گل سه امتیازی سپاهان مقابل پرسپولیس معتقد است که این تیم امروز کاملا شایسته پیروزی بوده است.
سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران پیش از برگزاری دیدار مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی آسیا با عراق گفت: شناخت کاملی از حریف داریم و امیدوارم بتوانیم تیم پیروز میدان باشیم.
مربی تیم مس کرمان می‌گوید هیچ ارتباطی بین اعتراض امروز آنها و اتفاقات بازی استقلال وجود ندارد.
احسان حسینی می‌گوید آلومینیوم تیم کاملی دارد و برای کسب رتبه‌ بالاتر در جدول تلاش می‌کند.
بعد از پشت سر گذاشتن یک نیم فصل پرماجرا و دشوار، اکنون فرزاد حسین خانی بعنوان سرمربی مس کرمان به تشریح وضعیت این تیم پرداخته و نگرانی در میان جملات او کاملا قابل مشاهده است.
آبراهام با ابراز خوشحالی از کار کردن زیر نظر مربی پرتغالی رم تاکید کرد که مورینیو از تیم ملی کشورش پیشنهاد دارد.
کاپیتان تیم ملی قطر به همراه فلیکس سانچز در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با اکوادور حاضر شد.
دیدیه دشان در مورد دلیل دعوت لحظه آخری مارکوس تورام برای جام جهانی صحبت کرد و گفت که ترسی از بابت مصدومیت احتمالی کریم بنزما ندارد.
سرمربی تیم فوتبال ساحلی کشورمان گفت: برنامه خوبی برای مرحله مقدماتی جام جهانی داریم، از اردوهای منسجم گرفته تا بازی های تدارکاتی خوب که آمادگی تیم را حفظ خواهد کرد.
مدیر فنی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: مهمترین هدف‌مان در مقطع کنونی پنجره‌های پنجم و ششم انتخابی جام جهانی است و اعتقاد دارم با بازیکنانی که در اختیار داریم می‌توانیم در قالب برنامه خوب به موفقیت دست پیدا کنیم.
مربی نساجی با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان این تیم در جدال با نفت مسجدسلیمان، امیدوار است مقابل ذوب آهن نیز به نتیجه مطلوب دست یابند.
هربرت هاینر، رئیس باشگاه بایرن مونیخ، از سرمربی این تیم، یولیان ناگلزمان، حمایت کرد تا نشان دهد باواریایی‌ها فعلا تصمیمی برای اخراج سرمربی‌شان ندارند.
هربرت هاینر، مدیر ارشد بایرن مونیخ، از سرمربی این تیم، یولیان ناگلزمان، حمایت کرد تا نشان دهد باواریایی‌ها فعلا تصمیمی برای اخراج سرمربی‌شان ندارند.
سرمربی ایرانی اتحاد کلباء می گوید اگر آنها از موقعیت هایشان استفاده می کردند، نتیجه بهتری رقم می خورد.
اگر با پاسخ جمهوری اسلامی ایران موافقت شود، ما در آستانه یک توافق هستیم. با این توضیحات می توان تاکید کرد که ما هنوز به یک توافق کامل دست نیافته ایم، اما در مسیر دستیابی به آن قرار داریم. نکته دیگر اینکه براساس گزارشات اعلام شده موضوع منافع ملی به صورت خاص در این مذاکرات هسته ای و انتفاع اقتصادی خواسته کلیدی نمایندگان مجلس و دستور کار تیم مذاکره کننده بوده است
محراب احمدیان معاون توسعه سرمایه انسانی و سیستم‌های اطلاعاتی شرکت مس از حمایت کامل شرکت مس از مدیریت باشگاه مس کرمان خبر داد.
اسامی برگزیدگان هجدهمین دوره قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران ویژه خرداد ماه 1401، اعلام شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ