سرمربی سابق تیم ملی بوکس ایران گفت: حضورم در رده نوجوانان کاملا دلی است و تصمیم دارم در رده‌های پایه به این رشته خدمت کنم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سید علی احمدی، تهیه‌کننده «خنداونه» در واکنش به اتفاقات اخیر در صداوسیما و صحبت‌های جبلی مبنی بر اینکه تلویزیون نیاز به چهره‌های هنجارشکن ندارد، نوشت: «جناب آقای جبلی عزیز، هنجارشکنان واقعی همکاران جدید الورود شما به رسانه ملی و اقایان جبهه نامحترم پایداری هستند که پایداری عجیبی در تعامل با دیگر دوستداران انقلاب و اسلام و این مرز و بوم دارند. اگر بشود دوستدار خطابشان کرد!
ستاره تازه‌وارد سپاهان با انتشار پستی نسبت به حواشی شکل گرفته در خصوص آینده‌اش در این تیم واکنش نشان داد.
محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور جملاتی درباره پیوستن اسدی به سپاهان به کار برد، که سبب واکنش این باشگاه شد.
مدیر رسانه‌ای باشگاه سپاهان می‌گوید رضا اسدی در تمرین صبح جمعه شاگردان مورایس حضور داشته است.
وریا غفوری استوری جدیدی در صفحه شخصی خود منتشر کرد.
رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در خصوص مشکل تجهیزات دوچرخه‌سواران اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین گفت: مشکل تجهیزات نه تنها برای پارادوچرخه‌سواران حتی برای دوچرخه سواران اعزامی به بازی‌های آسیایی نیز وجود دارد و باید مسئولین نگاه ویژه‌ای از نظر اعتباری نسبت به فدراسیون‌های تجهیزات محور داشته باشند.
ستایشی گفت: امروز قوه قضاییه معتقد است در داخل کشور و میان مسئولان و آحاد جامعه جبهه واحد تشکیل شده تا با به کارگیری مدیریت انقلابی، اعتمادزدایی دشمن را سد کند. ما معتقدیم که پنجه افکندن در برابر فساد و خشکاندن ریشه‌های فساد در جامعه می‌تواند به امید افزایی و ارتقای اعتماد عمومی مردم منجر شود. ما معتقدیم تحقق عدالت می‌تواند امید را در جامعه به نسل جدید تسری دهد.
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در ارتباط با اقدام نسنجیده و مغایر با اصول بین الملل نیروهای طالبان در مرز ایران توضیحاتی ارائه کرد.
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در ارتباط با اقدام نسنجیده و مغایر با اصول بین الملل نیروهای طالبان در مرز ایران توضیحاتی ارائه کرد.
سخنگوی دولت گفت: دولت سیزدهم برای احقاق حقوق ایرانیان همه ظرفیت‌ها را به‌کار می‌گیرد.
ناصر کنعانی تاکید کرد: قدس شریف پایتخت یکپارچه و ابدی فلسطین بوده و باقی خواهد ماند و تعرضات پی‌درپی اشغالگران صهیونیست نسبت به این شهر و مقدسات اسلامی آن، تغییری در واقعیت و وضعیت تاریخی آن ایجاد نخواهد کرد.
یک نقل قول رحمان احمدی از وحید قلیچ کافی بود تا دروازه‌بان اسبق تیم ملی مورد خشم هواداران پرسپولیس قرار بگیرد.
محسن اسدی‌لاری پدر دو قربانی هواپیمای اوکراینی گفت: تعداد زیادی از اسامی را در جریان دادگاه به آن رسیدیم و خواستیم از آن‌ها تحقیق شود، اما این کار انجام نشد. ما معترض هستیم که چرا این کار را انجام نداده‌اید. ما بار‌ها برای آن‌ها خواندیم و نوشتیم از فرمان حضرت امیر که قاضی باید صبورترین و پرانگیزه‌ترین فرد برای کشف حقیقت باشد، اما به هر دلیلی رعایت نشد و نهایت این شد که با حکمی بسیار سبک روبه‌رو هستیم.
بعد از جام جهانی شایعه شده بود که احمدی و میثاقی برای هر برنامه ۵۰۰ میلیون دستمزد می گیرند
بعد از جام جهانی شایعه شده بود که احمدی و میثاقی برای هر برنامه ۵۰۰ میلیون دستمزد می گیرند
نعمت احمدی استفاده از واژه متهم برای عفوشدگان را بسیار ایده آل دانست و اظهار داشت: در اعلام عفو اخیر استفاده از واژه «متهمین» رو به جلو و سازنده است. به این معنا که این افراد محکومیت قطعی پیدا نکردند.
طی ساعات گذشته اخباری مبنی بر پناهندگی عاطفه احمدی پرچمدار ایران در المپیک زمستانی ۲۰۲۲ پکن و نفر اول اسکی ایران در فضای مجازی دست به دست شد.
احمدی در واکنش به اخراج محسن برهانی از هیات علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران می‌گوید: متاسفانه دانشگاه‌ها به طرق مختلف، بهانه‌هایی می‌تراشند تا به اخراج اساتید شکل و شمایل حقوقی دهند.
تصویری از گریه‌های دختر فرشته احمدی از کشته شدگان مهاباد در فضای مجازی بازتاب زیادی داشته است.
نعمت احمدی گفت: بنابر منشور حقوق شهروندی و همچنین قانون آیین دادرسی کیفری، این مسئولیت برعهده سازمان زندان‌ها است که به خانواده این بازداشت‌شدگان و دیگر زندانیان در مورد وضعیت سلامت زندانیان اطلاع بدهند و اگر به هر دلیل اتفاقی در زندان افتاد یا حتی حادثه‌ای رقم خورد، مسئولان زندان باید با اطلاع‌رسانی به‌موقع و شفاف به خانواده زندانیان، آنان را از نگرانی خارج کنند.
وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن تاکید کرد که ما به احدی اجازه نخواهیم داد به حاکمیت ملی و دریایی ما دست درازی کند.
محسن رضایی با بیان اینکه در چند سال اخیر، تورم ۴۰ درصدی را تجربه کردیم، اظهار داشت: در پنجاه سال اخیر، فروش دلار‌های نفتی به بانک مرکزی مشکلات زیادی برای اقتصاد کشور ایجاد کرد، ولی دولت جلوی این اقدام را گرفت و تصمیم گرفته شده این دلار‌ها به تمامی بانک‌ها فروخته شود.
باشگاه خبرنگاران جوان از واکنش مشاور رسانه ای احمدی نژاد به شایعه ممنوع الخروجی رئیس دولت بهار خبر داد.
مشاور سابق احمدی نژاد نوشت: منشأ سختگیری‌های اخیر در حوزه اجتماعی، خود دولت است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ