آبراهام با ابراز خوشحالی از کار کردن زیر نظر مربی پرتغالی رم تاکید کرد که مورینیو از تیم ملی کشورش پیشنهاد دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با وجود رد پیشنهاد اصلاح شده النصر احتمال اینکه حکیم زیاش در عربستان فوتبال خود را ادامه دهد وجود دارد.
دیووک ارویگی با وجود تمایل میلان برای فروش او مصمم است که در سن سیرو بماند.
یک خبرنگار مطرح مصری به نقل از وکیل مهدی طارمی اعلام کرد ستاره ایرانی با وجود اصرار باشگاه الهلال و پیشنهاد این باشگاه قصد ترک اروپا را ندارد و به بازی در پورتو ادامه خواهد داد.
مهاجم اینتر با وجود دریافت پیشنهادات جذاب برای حضور در لیگ حرفه‌ای عربستان، قصد دارد در اروپا به فوتبال خود ادامه بدهد.
آنتونیو کونته، سرمربی سابق تاتنهام، تاکید کرد با وجود اشتیاق بالای برای مربیگری بابت اینکه هنوز کار جدیدی پیدا نکرده استرس ندارد.
یبلد امروز نوشت که تونی کروس با وجود داشتن پیشنهادی خوب از تیم های عربستانی ترجیح داد قراردادش با رئال را تمدید کند.
در پرسپوليس هیچ چیز قطعی وجود ندارد اما همه چیز اکنون نگران‌کننده به نظر می‌رسد.
پیشنهاد عربستان به کریم بنزما، ابهاماتی را درباره آینده لوکا مودریچ به وجود آورده بود که شاید نفر بعدی در فهرست عرب‌ها او باشد، اما هافبک رئال قصد ترک مادرید را ندارد.
پیشنهاد عربستان به کریم بنزما، ابهاماتی را درباره آینده لوکا مودریچ به وجود آورده بود که شاید نفر بعدی در فهرست عرب‌ها او باشد اما هافبک رئال قصد ترک مادرید را ندارد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با وجود صعود دوباره این تیم به صدر جدول تأکید کرد، هنوز برای سرخپوشان اتفاق خاصی در لیگ برتر و جام حذفی رخ نداده است.
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس به دولت پاسخ داده که به لحاظ قانونی امکان تعویق زمان استیضاح وزیر صمت وجود ندارد.
سرمربی پرتغالی رم با وجود پیشنهاد وسوسه‌انگیز باشگاه عربستانی، جالوروسی را ترک نخواهد کرد.
ایجنت ارلینگ هالند به باشگاه منچسترسیتی هشدار دارد که با وجود قرارداد 5 ساله، انتقال به رئال مادرید در دستور کار آنها قرار دارد.
رئیس باشگاه ناپولی ابراز اطمینان کرد که ویکتور اوسیمن با وجود پیشنهاد از یونایتد، تابستان آینده در ایتالیا خواهد ماند.
رئیس باشگاه ناپولی ابراز اطمینان کرد که ویکتور اوسیمن با وجود پیشنهاد از یونایتد، تابستان آینده در ایتالیا خواهد ماند.
با وجود ابراز علاقه چند باشگاه انگلیسی نسبت به بلینگام، رئال مادرید در تلاش است تا این بازیکن را با پیشنهادی اغوا کننده به خدمت بگیرد.
باقری‌کنی دریاره دور بعدی مذاکرات برجامی گفت: خبر جدیدی وجود ندارد. اما چارچوبی که ما در حال ادامه مذاکرات هستیم، بر اساس محور‌هایی است که بتوانیم مولفه‌های اصلی و اساسی مدنظر جمهوری اسلامی ایران را در فرآیند تدوین پیش‌نویس توافق مدنظر پیگیری کنیم و امروز هم در حال پیگیری است. یعنی هیچ تفاوتی با قبل نکرده است.
این احتمال وجود دارد که فرشاد فرجی مدافع مازندرانی تیم پرسپولیس در نیم فصل از این تیم جدا شود.
مهاجم جوان پرسپولیس با وجود نیمکت نشینی در لیست خروجی یحیی گل محمدی قرار ندارد و باشگاه نیز تصمیمی برای جابجایی قرضی او ندارد.
عضو شورای شهر تهران گفت:با وجود اینکه واردات خودرو مجاز شده است پینشهاد من این است که سهمی از این خودروها به تاکسی ها تخصیص داده شود.
کارشناس فوتبال با بیان این که ضعف‌های فنی استقلال همچنان وجود دارد گفت: اگر آبی‌پوشان نتوانند در دیدار برابر نساجی به پیروزی برسند قطعا حاشیه های زیادی برای خودشان درست خواهند کرد.
با وجود ارائه پیشنهاد جدید از سوی پاری سن ژرمن، باشگاه اینتر از تصمیمش برای فروش میلان اشکرینیار منصرف شده است.
اتلتیکو مادرید با وجود پیشنهاد بزرگ 130 میلیون یورویی منچستریونایتد با فروش ژوائو فلیکس به این باشگاه مخالفت کرد. اما دلایل اتلتیکو برای مخالفت با این پیشنهاد چه بود؟
اخبار رسیده حاکی است با وجود انتشار برخی خبر‌های جعلی از سوی رسانه‌های خارجی و همچنین گمانه‌زنی‌های بی‌پایه که در داخل توسط افراد و رسانه‌های غیر مسئول طرح می‌شود، هنوز روند کارشناسی ادامه داشته و هیچ تصمیم سلبی یا ایجابی درباره ایده‌های طرح شده از سوی هماهنگ‌کننده اتحادیه اروپایی اتخاذ نشده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ