هربرت هاینر، رئیس باشگاه بایرن مونیخ، از سرمربی این تیم، یولیان ناگلزمان، حمایت کرد تا نشان دهد باواریایی‌ها فعلا تصمیمی برای اخراج سرمربی‌شان ندارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس باشگاه بایرن مونیخ با ابراز رضایت از عملکرد هری کین در اولین بازی‌اش برای این تیم می‌گوید خرید ستاره انگلیسی نه تنها به نفع بایرن بلکه به سود کل بوندس‌لیگا خواهد بود.
هربرت هاینر، رئیس باشگاه بایرن مونیخ، اعلام کرد که قرارداد الیور کان به طور عادلانه و با اطلاع او فسخ شده است.
رئیس باشگاه بایرن مونیخ در مصاحبه‌ای، عدم رضایت خودش را از حضور مانه در این تیم اعلام کرد.
هربرت هاینر، رئیس باشگاه بایرن مونیخ معتقد است که بوندسلیگا دیگر ستاره های زیادی ندارد و خرید هری کین به افزایش سطح این لیگ کمک خواهد کرد.
یان کریستین دریسن، نایب رئیس جدید باشگاه بایرن مونیخ، اعلام کرد که تمام تلاشش را برای موفقیت این تیم خواهد کرد.
هربرت هاینر، رئیس باشگاه بایرن مونیخ، گزارش‌ها درباره احتمال جدایی توماس مولر را تکذیب کرد و گفت ستاره آلمانی به هیچ عنوان جایی نخواهد رفت.
به نظر می رسد باشگاه بایرن مونیخ اعتماد خود را نسبت به الیور کان از دست داده است.
ارتباط بین اولی هوینس،‌ رئیس سابق باشگاه بایرن مونیخ با علیشیر عثمانوف، یک سرمایه‌دار روسی برای باوارایی‌‌ها دردسرساز شده است.
اولی هوینس، رئیس سابق بایرن مونیخ و رئیس افتخاری باشگاه آلمانی امروز با حضور در تمرین این تیم با توماس توخل دیدار کرد.
رئیس سابق باشگاه بایرن مونیخ تصمیم دارد تغییرات اساسی در رده‌های مدیریتی این باشگاه داشته باشد.
هربرت هاینر، رییس باشگاه بایرن مونیخ، می‌گوید از انتخاب توماس توخل و برکناری یولیان ناگلزمان پشیمان نیست.
اولیور کان، رئیس باشگاه بایرن مونیخ و لوتار ماتئوس، ستاره سابق این باشگاه، پیش از شروع دیدار بایرن و دورتموند در پخش زنده تلویزیونی درگیری لفظی پیدا کردند.
رئیس باشگاه عربستانی الطائی با اظهارنظری طعنه‌آمیز درباره لیونل مسی خبرساز شده است. این رئیس باشگاه، لیونل مسی را بازیکنی اشباع‌شده می‌داند و می‌گوید حاضر نیست او را برای باشگاهش به خدمت بگیرد.
اولی هوینس، رئیس سابق بایرن مونیخ، می‌گوید این باشگاه آلمانی برای انجام یک خرید گران‌تر از 100 میلیون یورو آماده است؛ ولی او اعتقاد دارد هری کین گزینه مناسبی برای بایرن نخواهد بود.
رئیس باشگاه بایرن مونیخ نسبت به موفقیت تیمش با وجود ناکامی ملی‌پوشان این باشگاه در جام جهانی امیدوار است.
رئیس باشگاه بایرن مونیخ تاکید کرد که این باشگاه در انتقالات زمستانی مهاجمی برای جانشینی روبرت لواندوفسکی جذب نخواهد کرد.
الیور کان، نایب رئیس باشگاه بایرن مونیخ، معتقد است که اشتباهات بازیکنان این تیم باعث بازگشت بروسیا دورتموند در دیدار امشب شد.
اولی هوینس، رئیس سابق بایرن مونیخ، معتقد است دلیل انتخاب بایرن توسط فوتبالیست ها، پول نیست. او بوندسلیگا را هم ضعیف تر از لیگ برتر انگلیس نمی داند.
هربرت هاینر، رئیس باشگاه بایرن مونیخ، از حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی، و مارکو نپه، مدیر فنی، این باشگاه تقدیر و آنها را شرلوک هلمز و دکتر واتسون بازار نقل و انتقالات توصیف کرد.
کارل هاینز رومینیگه، نایب رئیس سابق باشگاه بایرن مونیخ، معتقد است که این تیم در حال حاضر یکی از بهترین خطوط حمله فوتبال اروپا را در اختیار دارد.
هربرت هاینر، رئیس باشگاه بایرن مونیخ، مدعی شد احتمال قطع همکاری با شرکت هواپیمایی قطر وجود دارد.
اولی هافمن، رئیس سابق باشگاه بایرن مونیخ، در 92 سالگی درگذشت.
سادیو مانه، ستاره سنگالی بایرن مونیخ، با گلزنی در دیدار امشب مقابل آینتراخت فرانکفورت، پاسخ کری‌خوانی پیتر فیشر، رئیس باشگاه آینتراخت فرانکفورت را داد.
پیتر فیشر، رئیس باشگاه آینتراخت فرانکفورت، تاکید کرد که تیمش هیچ ترسی از روبر شدن با سادیو مانه، ستاره جدید بایرن مونیخ ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ