سرمربی تیم فوتبال ساحلی کشورمان گفت: برنامه خوبی برای مرحله مقدماتی جام جهانی داریم، از اردوهای منسجم گرفته تا بازی های تدارکاتی خوب که آمادگی تیم را حفظ خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باخت دو‌گله فولاد مقابل صنعت نفت باعث شد تا عملکرد کریستوفر کنت در این دیدار آنگونه که باید و شاید دیده نشود.
اشتباه بزرگ ترنت الکساندر آرنولد باعث شد لیورپول در دومین بازی فصل جدید لیگ برتر خیلی زود دروازه‌اش را مقابل بورنموث باز شده ببیند.
مسائل مربوط به بندهای قرارداد و مالیات باعث شد تا سه بازیکن فولاد مجوز حضور در دیدار امروز را نیافتند.
تعویق مسابقات لیگ برتر باعث شد تا مهرداد محمدی به بازی برای استقلال در هفته امیدوار شود.
سازمان لیگ فوتبال خواستار پیگیری رئیس فدراسیون درخصوص ورود زنان به ورزشگاه های دارای امکانات برای تماشای بازی های لیگ برتر فوتبال شد.
کاشف آردا گولر معتقد است او روزی کاپیتان رئال خواهد شد و اولین بازیکن ترکیه‌ای می‌شود که فاتح لیگ قهرمانان شده است.
در هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال پیروزی تیم ملی والیبال آلمان مقابل بلغارستان باعث شد تا این تیم چهار رده در جدول رده‌بندی صعود کند و در جایگاه دوازدهم قرار بگیرد.
احسان علوان‌زاده معتقد است حضور در تیم‌های نظامی برای پشت سر گذاشتن خدمت سربازی باعث افت برخی از بازیکنان لیگ برتری می‌شود.
شکست 3-1 لیدز مقابل وستهم باعث شد بقای این تیم در لیگ برتر به نتایج دو تیم اورتون و لسترسیتی در هفته آینده بستگی پیدا کند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: دیدار با کنیا که بهترین‌های لیگ را دعوت کردیم باعث شد بازیهای لیگ پرگل شود.
مشکلات مالی فدراسیون فوتبال بار دیگر باعث شد تا این فدراسیون برای جبران کمبودهای خود به حساب سازمان لیگ فوتسال دست بزند و مبلغی بیش از ۲ میلیارد تومان از این سازمان برداشت کند.
درحالیکه ورود این سگ به زمین باعث تعجب بازیکنان شده بود پس از گذشت چند دقیقه یکی مسئولان داخل زمین شد و سگ را درآغوش گرفت و به بیرون برد.
گلزنی مهاجم تیم فوتبال سپاهان در دربی اصفهان باعث صعود او به صدر جدول آقای گلی لیگ برتر شد.
نتایج ضعیف لیدز در بازی‌‌های اخیر این تیم در لیگ برتر باعث شد مدیران باشگاه جسی مارش، سرمربی آمریکایی این تیم را اخراج کنند.
کاپیتان باتجربه فولاد درباره شرایط این تیم و نیمکت‌نشینی در لیگ بیست و دوم صحبت کرد.
سرمربی تیم والیبال هورسان رامسر پس از پیروزی برابر لبنیات هراز آمل از عملکرد شاگردانش ابراز رضایت کرد.
ضعف در عقد قراردادهای خارجی باعث شده که باشگاه های ایرانی،  هیچ سودی بابت صدور رضایتنامه برای بازیکنان و مربیان خارجی خود نبرند. خارجی‌های شاغل در لیگ ایران اما بدون هیچ زحمتی، قرارداد خود را در میانه راه و با اولین پیشنهاد بهتر فسخ می‌کنند
مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به نتایج هفته گذشته رقابت های لیگ برتر فوتبال گفت: پرسپولیس حالا چاره ای جز پیروزی مقابل سپاهان در بازی بزرگ هفته ندارد.
هری کین، مهاجم تاتنهام، معتقد است که تاثیر مثبت ارلینگ هالند روی تمام بازیکنان لیگ برتر مشهود است.
سرمربی ایرانی تیم فوتبال اتحاد کلبا بعد از کسب دومین برد متوالی در لیگ امارات، از بازیکنانش تمجید کرد.
عملکرد تحسین‌برانگیز طارمی باعث شد تا مهاجم تیم ملی کشورمان از نگاه سایت تحلیلی «Goal Point»، با نمره ۷.۲ در تیم برتر هفته پنجم مسابقات قرار بگیرد.
ستاره مس در بازی با گل گهر معتقد است بدشانسی باعث شد تا آنها 3 امتیاز شیرین برابر گل گهر را از دست بدهند.
رابی فاولر، مهاجم سابق لیورپول، شکست منچسترسیتی و لیورپول از رئال در لیگ قهرمانان را دلیل انتقال ارلینگ هالند و داروین نونیز به این دو باشگاه قدرتمند انگلیسی می داند.
عملکرد مدافع ملی پوش ایرانی تیم الاهلی در دیدار مهم هفته دوم باعث شد برای دومین بار پیاپی او را در تیم بهترین های هفته قرار بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ