احسان حسینی می‌گوید آلومینیوم تیم کاملی دارد و برای کسب رتبه‌ بالاتر در جدول تلاش می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در راستای تحقق اهداف خود در تیم ملی شنا در نظر دارد به زودی با یک مربی ترکیه‌ای آغاز به همکاری کند.
فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در راستای تحقق اهداف خود در تیم ملی شنا در نظر دارد به زودی با یک مربی ترکیه‌ای آغاز به همکاری کند.
مدیر تیم های ملی شطرنج تاکید دارد که عملکرد شطرنجبازان در جام جهانی باکوف انتظار مدال آوری آنها در بازی های آسیایی را بیشتر کرده است.
دور جدید تمرینات پیکان برای بازی‌های لیگ بیست و سوم از روز شنبه استارت می‌خورد.
تیم ملی والیبال ایران بعد از متحمل شدن دو باخت در مسابقات لیگ ملت‌های والیبال، سرانجام در دیدار مقابل چین به پیروزی رسید تا به بازی‌های آینده امیدوارتر باشد.
دنی کارواخال، ستاره رئال مادرید، بعد از پیروزی تیمش مقابل رایو وایه‌کانو گفت فصل برای سفیدپوشان عملا به پایان رسیده و آنها تنها برای حفظ شخصیت و پرستیژ باشگاه در بازی‌های باقی‌مانده تلاش می‌کنند.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، بعد از پیروزی 6-0 مقابل شالکه گفت از عملکرد شاگردانش راضی است ولی با توجه به بازی‌های حساس آینده تیمش فعلا شادی نخواهد کرد.
هنریک میخیتاریان، ستاره ارمنی اینتر، بعد از پیروزی 2-0 مقابل اینتر، عملکرد تیمش در این دیدار را یکی از بهترین نمایش‌های فصل نرآتزوری توصیف کرد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، بعد از پیروزی 2-0 مقابل اورتون از مصدومیت ستاره تیمش مارکوس راشفورد عصبانی بود و مصدومیت او را به برنامه فشرده بازی‌های یونایتد مرتبط دانست.
برنامه بازی‌های دور مقدماتی تورنمنت فوتسال ۶ جانبه تایلند اعلام شد.
منچستریونایتد برای اولین بار طی 11 سال گذشته قیمت بلیت های فصلی خود را افزایش می دهد.
ماجد ناصر، دروازه‌بان شباب الاهلی، می‌گوید بازیکنان این تیم باید از شکست برابر الهلال درس بگیرند.
اریک تن‌هاخ بعد از پیروزی 2-0 تیمش مقابل لیدز به ستایش از مارکوس رشفورد ستاره گلزن تیمش پرداخت و گفت از او خواسته در همه بازی‌ها با همین تمرکز به میدان برود و گلزنی کند.
سرمربی آلومینیوم بعد از برد حساس تیمش برابر مس رفسنجان، در کنفرانس مطبوعاتی انتقادات شیرینی را مطرح کرد.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو پس از گلزنی و پیروزی با این تیم در لیگ پرتغال بازهم بابت سبک بازی‌اش مورد حمله قرار گرفت؛ آنهم در شرایطی که پورتو هفته بعد بازی حساسی با اسپورتینگ دارد.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو پس از گلزنی و پیروزی با این تیم در لیگ پرتغال بازهم بابت سبک بازی‌اش مورد حمله قرار گرفت؛ آنهم در شرایطی که پورتو هفته بعد بازی حساسی با اسپورتینگ دارد.
اگر یکی از بازیکن‌های ما بعد از پیروزی در برابر ولز، پرچم فلسطین را به دست می‌گرفت، چه اتفاقی می‌افتاد؟ اجازه بدهید من برایتان بگویم. بسیاری می‌گویند، ریا کار را ببین! این خوب پیشرفت می‌کند.
بعد از پیروزی بزرگ تیم ملی برای ولز در دومین بازی رقابت‌های جام جهانی قطر، یکی از رخداد‌هایی که در سطح گسترده واکنش کاربران فضای مجازی را به همراه داشت، در ارتباط با فیلم‌هایی بود که از حضور برخی افراد اعزام شده به قطر منتشر شد. این افراد که طی هفته به «لشگر رسانه‌ای اعزامی به قطر» مشهور شدند، شامل افرادی بودند که تحت عنوان خبرنگار رسانه‌ها برای حمایت از تیم ملی در بازی‌ها به جام جهانی اعزام شدند
لیونل اسکالونی، سرمربی آرژانتین، بعد از پیروزی مقابل مکزیک از این مسابقه به عنوان بازی مرگ و زندگی یاد کرد.
بازیکنان تیم ملی بعد از پیروزی برابر ولز رختکن تیم را تمیز کردند و یک یادداشت تاثیرگذار هم برای برگزار کنندگان بازی‌ها به جا گذاشتند.
دارنده طلای مسابقات جهانی کاراته گفت: خوشحالم از اینکه بعد از چند دوره دوری کاراته از مسابقات رده سنی حالا بعد از 11 سال برای ایران مدال طلا کسب کردم.
بایرن‌مونیخ آخرین بازی‌اش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان مقابل اینتر را برد و با ۶ پیروزی به مرحله بعد رسید.
چرخ لیگ برتر فوتبال ایران بعد از سه هفته و از فردا دوباره به حرکت در خواهد آمد.
ایران بعد از ترکیه و ازبکستان در رده سوم بازی‌های کشورهای اسلامی ایستاد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ