دیدیه دشان در مورد دلیل دعوت لحظه آخری مارکوس تورام برای جام جهانی صحبت کرد و گفت که ترسی از بابت مصدومیت احتمالی کریم بنزما ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سپهر روزی طلب، کاپیتان پیشین هوادار از بهبود کامل مصدومیت خود خبر داد و در حال تصمیم‌گیری برای تیم آینده خود است.
سرمربی تیم فوتبال تراکتور در آستانه دیدار تیمش برابر سپاهان گفت: به طور کامل آماده بازی مقابل یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر هستیم.
سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: به طور کامل آماده بازی مقابل یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر هستیم.
کاپیتان تیم فوتبال نوجوانان ایران گفت:برای تیم یمن احترام قائل هستیم و امیدواریم فردا بازی خوبی باشد.
کنعانی گفت: دعوت رسمی از سوی پادشاه عربستان از آقای رئیسی صورت گرفته که پاسخ رسمی داده شده است. در مرحله آغازین از سرگیری فعالیت‌های نمایندگی‌های دیپلماتیک دو کشور هستیم و اقدامات اجرایی با سرعت در حال انجام دادن است. تیم ما در آنجا مستقر هستند و کار‌های اجرایی و تکنیکی با سرعت خوبی در حال انجام است و خوشبین هستیم در سقف زمانی تعیین شده شاهد فعالیت‌های کامل نمایندگی‌های دو کشور باشیم.
موضع اتخاذ شده توسط مدیران یوونتوس در قبال آلگری پس از حذف این تیم از کوپا ایتالیا هم حمایتی است.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به آمادگی تیمش برای حضور در دیدار حساس برابر پرسپولیس گفت: کاملا آماده این بازی هستیم و پرسپولیس باید نگران همه بازیکنان ما باشد.
سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی گفت: در مسابقات قهرمانی آسیا با یک تیم کاملا جوان به دنبال حفظ عنوان قهرمانی دوره قبل هستیم.
ژاوی تایید کرد که ممکن است تا پایان امروز و بسته شدن پنجره انتقالات زمستانی، یک بازیکن جدید به خدمت بگیرند.
اهواز- سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: ما بعد از برد روحیه‌بخش مقابل آلومینیوم به طور کامل آماده بازی با تیم فولاد خوزستان هستیم و تمریناتمان را هم سفت و سخت انجام داده‌ایم.
اهواز- سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: ما بعد از برد روحیه‌بخش مقابل آلومینیوم به طور کامل آماده بازی با تیم فولاد خوزستان هستیم و تمریناتمان را هم سفت و سخت انجام داده‌ایم.
رئیس فدراسیون تنیس روی میز با اشاره به تشریح شرایط این فدراسیون برای در نشست تخصصی برگزار شده برای حضور در بازی‌های آسیایی گفت: متقاضی اعزام کامل تیم به هانگژو هستیم.
رئیس فدراسیون تنیس روی میز با اشاره به تشریح شرایط این فدراسیون برای در نشست تخصصی برگزار شده برای حضور در بازی‌های آسیایی گفت: متقاضی اعزام کامل تیم به هانگژو هستیم.
مدافع راست تیم فولاد خوزستان می‌گوید با پشت سر گذاشتن یک اردوی آماده‌سازی مطلوب، این تیم یک‌دست و کامل شده و شرایط متفاوتی نسبت به اوایل فصل دارد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان این که نیمه دوم در اختیار ملی‌پوشان کشورمان بود گفت: باید به گل می‌رسیدیم اما این اتفاق نیفتاد و رویا ما کامل نشد و از حالا باید به فکر گام بعدی باشیم.
سرمربی تیم ملی فوتبال ولز می‌گوید تمام بازیکنان تیمش برای دیدار با ایران آماده‌اند.
هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، مدعی شد تیمش برای درخشش در جام جهانی کاملا آماده است.
بازیکنان مطرح تیم ملی آمریکا از آمادگی بالای خود برای بازی نخست در جام جهانی می گویند.
مدیر فنی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: مهمترین هدف‌مان در مقطع کنونی پنجره‌های پنجم و ششم انتخابی جام جهانی است و اعتقاد دارم با بازیکنانی که در اختیار داریم می‌توانیم در قالب برنامه خوب به موفقیت دست پیدا کنیم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان این که در شرایط فعلی نمی‌توان در مورد فوتبال و بازی صحبت کرد گفت: باشگاه پرسپولیس برای کمک به تیم ملی و برنامه‌های آقای کی‌روش آمادگی کامل دارد.
روبرت لواندوفسکی، ستاره بارسلونا، می‌گوید این تیم برای رویارویی با بایرن مونیخ کاملا آماده است.
رییس فدراسیون کونگ‌فو گفت: تیم ما کاملا آماده است و بهترین نفرات کشور انتخاب شده‌اند و مراحل سختی را پشت سر گذاشته و در اردوها به آمادگی مطلوب رسیده‌اند
اگر با پاسخ جمهوری اسلامی ایران موافقت شود، ما در آستانه یک توافق هستیم. با این توضیحات می توان تاکید کرد که ما هنوز به یک توافق کامل دست نیافته ایم، اما در مسیر دستیابی به آن قرار داریم. نکته دیگر اینکه براساس گزارشات اعلام شده موضوع منافع ملی به صورت خاص در این مذاکرات هسته ای و انتفاع اقتصادی خواسته کلیدی نمایندگان مجلس و دستور کار تیم مذاکره کننده بوده است
مسجدسلیمان- سرمربی تیم فوتبال مس کرمان با اشاره به اینکه تیم خوبی را برای مسابقات آماده کردیم، گفت: دنبال کسب بهترین نتیجه از هر بازی هستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ