اگر با پاسخ جمهوری اسلامی ایران موافقت شود، ما در آستانه یک توافق هستیم. با این توضیحات می توان تاکید کرد که ما هنوز به یک توافق کامل دست نیافته ایم، اما در مسیر دستیابی به آن قرار داریم. نکته دیگر اینکه براساس گزارشات اعلام شده موضوع منافع ملی به صورت خاص در این مذاکرات هسته ای و انتفاع اقتصادی خواسته کلیدی نمایندگان مجلس و دستور کار تیم مذاکره کننده بوده است
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دقایقی پیش، وزیر کشور در مجلس حاضر شد تا درباره بخشنامه اخیر وزارت کشور علیه نمایندگان مجلس بحث و تبادل‌نظر شود.
قرار است در این جلسه مخبر معاون اول رییس جمهور، خاندوزی وزیر اقتصاد و فرزین رئیس کل بانک مرکزی حضور پیدا کنند.
سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از جلسه غیرعلنی مجلس با حضور با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر اقتصاد و امور دارایی و رئیس کل بانک مرکزی برای بررسی تحولات بازار ارز خبر داد.
مجلس دیروز دو ساعت جلسه غیر علنی داشت و در آن‌جا خیلی شفاف مشکلات مطرح شد، ما در حین نقد دولت و وادار کردن آن به پاسخگویی باید از دولت حمایت هم بکنیم. البته الان بحث استیضاح برخی از وزرا در مجلس وجود دارد، ولی تا یک استیضاح بخواهد ساماندهی شود و سر و سامان بگیرد، زمان می‌برد، در عین حال که درست نیست تا زمان استیضاح این صحبت‌ها به بیرون درز کند و وضعیت موجود در آن وزارتخانه متزلزل شود.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: به علت آنکه امروز جلسه هیئت دولت برگزار می‌شود، جلسه غیرعلنی ارزی مجلس با دولت شنبه هفته آینده برگزار می‌شود.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: به علت آنکه امروز جلسه هیئت دولت برگزار می‌شود، جلسه غیرعلنی ارزی مجلس با دولت شنبه هفته آینده برگزار می‌شود.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: جلسه غیرعلنی ارزی مجلس با دولت شنبه برگزار می‌شود.
جلسه غیرعلنی روز سه‌شنبه (۲ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی از دقایقی قبل برای بررسی نوسانات قیمت ارز آغاز شد. در این جلسه نمایندگان نظرات خود را درباره مشکلات بازار ارز و سیر صعودی قیمت آن بیان کرده و راه حل‌هایی در این باره پیشنهاد دادند.
جلسه غیر علنی مجلس با حضور فرمانده کل سپاه و وزیر امور خارجه
جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی با حضور سردار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حسین امیرعبدالهیان، وزیر امور خارجه کشورمان صبح امروز یکشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۱ برگزار شد.
جلسه غیرعلنی مجلس با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه برگزار شده تا درباره چگونگی پاسخ قاطع به اقدام پارلمان اروپا مبنی بر تروریستی خواندن سپاه بحث و تبادل نظر انجام شود.
جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی از دقایقی پیش با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و وزیر امور خارجه آغاز شد.
جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی از دقایقی پیش با حضور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و وزیر خارجه آغاز شد.
جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی روند رسیدگی به لایحه بودجه سال آینده و برنامه هفتم توسعه در حال برگزاری است.
مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی روند رسیدگی به لایحه بودجه سال آتی و برنامه هفتم جلسه غیرعلنی تشکیل داد.
دقایقی پیش، جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی مسائل حوزه انرژی کشور با حضور وزرای نفت و نیرو آغاز شد.
دقایقی پیش، جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی مسائل حوزه انرژی کشور با حضور وزرای نفت و نیرو آغاز شد.
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: فرمانده فراجا و معاون عملیات سپاه تأکید کردند بسیاری از سرشاخه‌های آشوب و اغتشاشات شناسایی شده‌اند و تروریست‌های تجزیه‌طلب کاملا سازمان‌یافته حضور پیدا کردند و تلفات در مرزهای غربی و شرقی به دلیل حضور این تروریست‌ها بوده است و به همین دلیل سپاه پاسداران در شمال عراق عملیات سنگین را پشت سر گذاشت.
قرار است در این جلسه اتفاقات و ناآرامی‌های اخیر در سطح کشور با حضور وزیر کشور مورد بررسی قرار بگیرد و نظرات نمایندگان مطرح شود.
دقایقی پیش، جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی تحولات و اتفاقات اخیر کشور آغاز شد.
دقایقی پیش، جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی تحولات و اتفاقات اخیر کشور آغاز شد.
علیرضا سلیمی در مورد نشست غیر علنی امروز- چهارشنبه ۲۶ مرداد ماه- مجلس شورای اسلامی گفت: این نشست با حضورحسین امیرعبدالهیان وزیر امور خارجه، علی باقری رییس تیم مذاکره کننده هسته‌ای و علی شمخانی برگزار خواهد شد.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: جلسه غیرعلنی مجلس درباره نشست مشترک امروز دولت و مجلس در حال برگزاری است.
امروز مطالبی همچون سپا‌ها می‌تواند از سد مقاومت بگذرد؟، جهش قیمت دلار در بازار امروز، پیش بینی قیمت خودرو در روز‌های آینده، آیا عامل محرکی برای افزایش بیت کوین وجود دارد؟، آیا سابیک برنامه‌ای برای افزایش سرمایه دارد؟، نظرسنجی: خودرو در بورس کالا عرضه شود یا خیر؟، جزییات برنامه افزایش سرمایه ۷ نماد بورسی و فرابورسی،  اعتراض بورس بازان به وزارت صمت!، سپا‌ها می‌تواند از سد مقاومت بگذرد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ