موضع اتخاذ شده توسط مدیران یوونتوس در قبال آلگری پس از حذف این تیم از کوپا ایتالیا هم حمایتی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی با تاکید بر این‌که مردم قدردان مدافعان امنیت کشورهستند، گفت: دشمن به جای ورود به حوزه‌های سخت و نظامی به مباحث نرم و فرهنگی روی آورده تا از طریق آن مشکلات کشور ایران را بزرگنمایی کند، باید هوشیار باشیم و مسئولان در دولت، مجلس و قوه قضائیه تمامی توانشان را برای رفع مشکلات اقتصادی به کار گیرند.
گروه‌های مقاومت در جنین تاکید کردند: در سایه نبرد بأس جِنین تأکید می‌کنیم که گزینه جهاد و مقاومت تا زمانیکه اشغالگری پابرجاست، باقی خواهد بود. ما در صحنه حضور خواهیم داشت.
علی مطهری نماینده ادوار مجلس نوشت: دولت آقای رئیسی باید قدردان اختیاراتی باشد که به او تفویض شده است، مانند مذاکره مستقیم با آمریکا در عمان و واشنگتن و نیز توافق با آژانس.
علی مطهری نماینده ادوار مجلس نوشت: دولت آقای رئیسی باید قدردان اختیاراتی باشد که به او تفویض شده است، مانند مذاکره مستقیم با آمریکا در عمان و واشنگتن و نیز توافق با آژانس.
آئورلیو دی‌لورنتیس، رییس باشگاه ناپولی به شایعه خروج اوچیانو اسپالتی از این تیم واکنش نشان داد و گفت: «نمی‌خواهم بالهای او را قیچی کنم، آزادی خیلی مهم است.»
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، بعد از پیروزی امشب مقابل برنتفورد به ستایش محمد صلاح پرداخت.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، یه سوت‌های هواداران این باشگاه در دیدار مقابل بایرن مونیخ علیه ژوائو کانسلو واکنش نشان داد.
قلعه نوعی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری خود گفت: همیشه فوتبال هجومی را دوست داشته‌ام، کاری می‌کنیم مردم از فوتبال لذت ببرند.
مدافع چپ تیم امید درباره جدایی امیر قلعه‌نویی از گل‌گهر نکات جالبی بیان می‌کند.
رئیس جمهوری سوریه در دیدار با اعضای هئیت کمیته برادری و دوستی پارلمان لبنان، از کمک های رسمی و مردمی این کشور به مردم زلزله زده سوریه قدردانی کرد و گفت روابط میان طرفین برادرانه است.
رییس مجلس شورای اسلامی با تبریک ولادت حضرت فاطمه(س) و روز مادر گفت: خدا به ماتوفیق دهد قدردان وجود مادر باشیم و اگر درحقشان کوتاهی کرده‌ایم جبران کنیم.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: خدا به ما توفیق دهد قدردان وجود مادر باشیم و اگر در حقشان کوتاهی کرده‌ایم، جبران کنیم.
رئیس جمهور اوکراین دیدار با همتایان خود از کشورهای لیتوانی و لهستان را مثبت ارزیابی کرد.
سخنگوی دولت گفت: حضور غرورآفرین مردم در بزرگداشت مقام و جایگاه والای شهید سلیمانی نشانه قدردانی از کسانی است که خالصانه برای مردم فعالیت می‌کنند.
سید عمار حکیم رهبر جریان حکمت ملی عراق در سخنانی در مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس تاکید کرد: خطای آمریکا در این موضوع نابخشودنی است.
په‌په، مدافع باتجربه و ارزشمند پرتغال، بار دیگر از کریستیانو رونالدو حمایت کرد و گفت که همه باید قدردان او باشند.
جنتی با تاکید بر اینکه تلاش حکومت‌های استکباری برای انحراف جوانان امت اسلامی به این خاطر است که می‌خواهند نگذارند از میان این جوانان، تهرانی مقدم‌ها برخیزند، گفت: پیشرفت‌های جوانان با ایمان ایران اسلامی ثابت می‌کند که بحمدالله تاکنون شکست خورده‌اند و از این پس نیز جز ناکامی دستاوردی نخواهند داشت.
دبیر شورای نگهبان گفت: مسئولان باید قدردان چنین ملت فهیم و زمان شناسی باشند و این قدردانی، تنها با خدمت خالصانه و بی‌منت انجام می‌شود.
بانک سپه براساس گزارش شهریور ماه شبکه شاپرک، ۱۵.۹ درصد از تراکنش های کارت خوان های سراسر کشور را به خود اختصاص داده است.
بانک سپه براساس گزارش شهریور ماه شبکه شاپرک، 15.9 درصد از تراکنش های کارت خوان های سراسر کشور را به خود اختصاص داده است.
مدافع پیکان تهران می گوید وقفه ایجاد شده در لیگ برتر به ضرر تیمش شده اما تلاش خواهند کرد لیگ را با قدرت شروع کنند.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: این واقعیت که شهیدان رجایی و باهنر هنوز برای مردم عزیز و گرامی‌اند، نشان‌دهنده این است که مردم ایران، خادمان مخلص خود را می‌شناسند.
دبیر شورای نگهبان گفت: فلسفه وجودی مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی خدمت به مردم است و مردم شریف ایران نیز همواره اثبات کرده‌اند قدردان دولتمردان صادق و خدوم هستند.
رئیس جمهور روسیه بر اهمیت نقش ترکیه در انتقال گازرسانی به کشورهای اروپایی تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ