لالیگا درخواست بارسلونا برای ثبت قرارداد جدید مدافع این باشگاه را رد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قهرمان المپیک 2016 به دلیل نقض قوانین ضد دوپینگ محروم شد.
قهرمان المپیک 2016 به دلیل نقض قوانین ضد دوپینگ محروم شد.
اسپانیا آمازون و اپل را به دلیل نقض قوانین آنتی تراست ۱۹۴.۱ میلیون یورو (بیش از ۲۱۸ میلیون دلار) جریمه کرده است.
هیات منصفه دادگاه فدرالی در دلاور اعلام کرد گوگل باید برای نقض ۲ حق امتیاز مرتبط با نرم افزارهای صوتی ۱۵.۱ میلیون دلار غرامت به شرکت هلدینگ پتنت «پرسونال آئودیو» پرداخت کند.
مایکروسافت  ۲۰ میلیون دلار غرامت برای تسویه اتهامات کمیسیون فدرال تجارت آمریکا مبنی بر نقض «قانون حفاظت از حریم خصوصی آنلاین کودکان»(COPPA) می پردازد.
مجموعه سینمایی گلشن مشهد به دلیل نقض قوانین مربوط به کشف حجاب در اماکن عمومی پلمب شد.
توتو اسپرت در مطلبی اعلام کرده طبق شنیده‌ها به دلیل نقض قوانین توسط یوونتوس، جریمه امتیازی در انتظار این تیم خواهد بود.
باشگاه اورتون به دلیل نقض قوانین مالی لیگ برتر انگلیس با خطر جریمه‌های سنگین و از جمله کسر امتیاز روبرو است.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، در اظهارنظری جنجالی می‌گوید لیگ برتر انگلیس باید باشگاه منچسترسیتی را به دلیل نقض گسترده قوانین فیرپلی مالی مجازات کند.
رسانه‌های انگلیسی با بررسی قوانین سعی می‌کنند به این سوال پاسخ بدهند که در صورت قطعی شدن کسر امتیاز از منچسترسیتی به دلیل نقض قوانین مالی، تبعات این حکم برای سیتی چه خواهد بود؟
لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا با اشاره به این بالون اظهار کرد: به دلیل آنکه این بالون ارتفاع زیادی دارد، هیچ تهدیدی برای هواپیما‌ها ایجاد نمی‌کند.
دولت نروژ فعالیت شرکت «موتورولا سولوشنز» را در این کشور به نقض آشکار حقوق بشر و همکاری با رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی، به حالت تعلیق درآورد.
هیات ملی روابط کار آمریکا (NLRB) تسلا را به نقض قوانین کار متهم کرده زیرا این شرکت کارمندان واحد اورلاندو (در ایالت فلوریدا) را از صحبت کردن درباره موضوعات محل کار منع کرده است.
ایان الکساندرویچ روس، شماره سه رنکینگ جهانی شطرنج به دلیل نقض قوانین لباس، جریمه شد.
مشاور ارشد نهاد تحریم کننده ناظر حفاظت از اطلاعات فرانسه معتقد است اپل به دلیل نقض قوانین حفظ حریم خصوصی باید ۶ میلیون یورو جریمه پرداخت کند.
اداره رقابت ترکیه متا پلتفرمز را به دلیل نقض قوانین رقابت  ۳۴۶.۷۲ میلیون لیره  (۱۸.۶۳ میلیون دلار) جریمه کرده است.
محدودیت‌هایی که بنا به ملاحظات و دستور مراجع ذی‌صلاح، در روز‌های گذشته و در بعضی ساعات روز در سطح بین‌المللی ایجاد می‌شد، هم اکنون برداشته شده است و تنها محدودیت موجود برای دو پلتفرم مذکور است که تصمیم‌گیری درباره آن‌ها به دلیل نقض قوانین حاکمیتی و نقشی که در ایجاد آشوب داشتند باید در مراجعی که ذی‌صلاح هستند، صورت گیرد.
دادگاهی در هلند حکمی صادر کرده که بر مبنای آن یک شرکت آمریکایی حقوق یک کارمند هلندی خود را با مجبور کردن وی برای روشن نگه داشتن وب کم خود در ساعات کاری نقض کرده است.
بر اساس این گزارش، ۱۸۳ فروند هواپیما به دلیل آنچه نقض قوانین صادراتی آمریکا خوانده می‌شود در این فهرست قرار دارند. گفته می‌شود که دولت آمریکا پیش از این محدودیت‌های متعددی را علیه این سه شرکت هواپیمایی ایرانی وضع کرده است.
روز گذشته دادگاهی در اتحادیه اروپا جریمه ۴.۱ میلیارد یورویی گوگل به دلیل نقض قوانین رقابت را تایید کرد.
خودروهای نو در تعمیرگاه‌های ایران خودرو به دلیل نقص فنی و نبود قطعه چندین روز متوقف می‌شوند.
۵ شرکت فناوری به دلیل نقض قوانین محتوای آنلاین با اقدامات تنبیهی راسکامنادزر، رگولاتور ارتباطات روسیه مواجه شده اند.
یک وکیل دادگستری با انتقاد از نقض فاحش قواعد بین الملل در غزه گفت: بازداشت اداری، روشی است که مقام های رژیم صهیونیستی بدون دلیل و تفهیم اتهام، فلسطینی ها را محاکمه و روانه زندان می کنند.
یک وکیل دادگستری باانتقاداز نقض فاحش قواعد بین الملل در غزه گفت: بازداشت اداری، روشی است که مقام های رژیم صهیونیستی بدون دلیل و تفهیم اتهام،فلسطینی ها محاکمه و روانه زندان می کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ