یک وکیل دادگستری با انتقاد از نقض فاحش قواعد بین الملل در غزه گفت: بازداشت اداری، روشی است که مقام های رژیم صهیونیستی بدون دلیل و تفهیم اتهام، فلسطینی ها را محاکمه و روانه زندان می کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دولت کانادا اعلام کرد، هفت فرد ایرانی را که در فعالیت‌هایی که به ادعای اوتاوا «صلح و امنیت بین‌المللی را به شدت تهدید می‌کنند یا در نقض فاحش و سیستماتیک حقوق بشر در ایران دخالت دارند»، به فهرست تحریم‌های خود اضافه کرده است.
در ۲۴ ساعت گذشته جنگنده‌های آمریکایی بارها مواضع هوایی سوریه را نقض کرده‌اند.
توبی آموسان دونده رکورددار جهان از نیجریه به نقض قوانین ضد دوپینگ متهم شد.
معاون رئیس مرکز روسی آشتی ملی در سوریه از نقض حریم هوایی این کشور توسط جنگنده‌ها و هواپیماهای جاسوسی ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا خبر داد.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: رفتارهای رهبران این فرقه تروریستی با اعضای این سازمان مصداق بارز نقض فاحش حقوق بشر است و کاملاً رفتار فرقه‌ای با اعضای خود دارند.
مجمع جهانی بیداری اسلامی با محکومیت یورش رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین، در بیانیه‌ای اعلام کرد این حمله، «نقض فاحش اصول حقوق بین‌الملل و حقوق بشر» است.
حال اروپا قصد دارد خاص‌ترین تصمیم را در برابر ایران و برجام اتخاذ کند؛ تصمیمی که علناً نقض فاحش برجام محسوب می‌شود. همراهی نکردن با برداشته شدن تحریم‌های موشکی ایران در ۲۶ مهر و تایید ادامه تحریم‌های شورای امنیت درقبال آن را می‌توان شلیکی بزرگ به برجام دانست. روزگاری محمدجواد ظریف تلویحاً به آن اشاره کرد و آن، این سخن مهم بود که «شاید شش ماه دیگر محیط بین‌الملل مانند امروز نباشد»؛ همانی که رخ داد و فضا را متحول ساخت.
همایش بین‌المللی حقوق بشر با حضور کارشناسان، اساتید دانشگاه برگزار شد و روند بازداشت و محاکمه حمید نوری در سوئد بررسی شد.
آتش‌بس اعلام شده از سوی نیروهای درگیر در سودان بار دیگر نقض و درگیری ها در «خارطوم» و «ام درمان» مجدداً از سرگرفته شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان حملات رژیم متجاوز صهیونیستی به مناطق غیرنظامی در جنوب لبنان و نوار غزه را به شدت محکوم کرد.
یک کارشناس مسایل بین الملل با اشاره به اقدامات آمریکا به اسم گسترش دموکراسی گفت: دیدیم که در عراق نتیجه حضور آمریکایی ها به بهانه دموکراسی چیزی جز نقض حقوق بشر نبود.
سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن محکوم کردن اتهام‌زنی رژیم انگلیس و رژیم صهیونیستی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران ضمن تاکید مجدد بر اهمیت تحکیم بیش از پیش روابط با همسایگان و ضرورت تأمین امنیت مشترک توسط کشور‌های منطقه، یکبار دیگر مسئولیت بین‌المللی کشور‌های حامی رژیم صهیونیستی نسبت به جنایات روزمره، نقض فاحش حقوق بشر و نقض قوانین و مقررات بین‌المللی توسط این رژیم را یادآوری می‌نماید.
رهبر جریان حکمت ملی عراق گفت که رأی کنست رژیم صهیونیستی به قانون اعدام اسرای فلسطینی، نقض فاحش همه عرف‌ها و میثاق‌های بین‌المللی است.
در حالی ۷ سال از اعدام شیخ نمر می‌گذرد که  آل سعود همواره با نقض فاحش حقوق شیعیان و سرکوب سیستماتیک آنها در قالب «تروریسم دولتی» به بزرگترین ناقض حقوق بشر در جهان تبدیل شده‌است.
گزارش‌هایی که از حضور شاغلین مشاغل منافی شرایط ثبت‌نام‌کنندگان در آزمون سردفتری 25 آذرماه 1401 به خبرنگار تسنیم رسیده و این خطای فاحش، حکایت از نقض این بخش لازم‌الاجرا از آیین‌نامه مصوب رئیس قوه قضائیه دارد.
وزیر امور خارجه کانادا اعلام کرد که این کشور ۴ فرد و ۵ نهاد ایرانی دیگر را به دلیل آنچه که «نقض فاحش و سیستماتیک حقوق بشر» توصیف کرد، تحریم می‌کند.
طبق اعلام ایلان ماسک بیش از ۳ میلیون و ۱۶۰ هزار در این نظرسنجی غیررسمی شرکت کرده و ۷۲.۴ درصد آن‌ها بر این اعتقاد بوده‌اند که توییتر باید اجازه فعال‌شدن مجدد حساب‌های تعلیق‌شده را تا زمانی که مقرراتی را نقض نکرده‌اند یا «خطای فاحشی» نکرده‌اند، صادر کند.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: تحریم صدا و سیما⁩ و پرس تی وی⁩ استمرار نقض فاحش حقوق ملت ایران توسط دولت آمریکاست که علیه ملت‌ها و دولت‌های مستقل پایان ندارد.
کنعانی گفت: این دیدار نقض فاحش مسئولیت‌های بین المللی فرانسه در مبارزه با تروریسم و خشونت طلبی است و به منزله ترویج این پدیده‌های شوم است.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: بنیاد رژیم آپارتاید صهیونیستی بر تجاوز، جنایت و نقض فاحش قوانین بین المللی و حقوق بشر بنا شده و همواره تهدید کننده صلح و امنیت بین المللی خواهد بود.
معاون اول قوه قضائیه ضمن تاکید بر ضرورت همکاری های بین المللی در زمینه صیانت و ارتقا حقوق بشر و کرامت انسان، تحریم های غیر قانونی و ظالمانه آمریکا علیه کشورمان را نقض فاحش حقوق بشر دانست.
معاون اول قوه قضائیه ضمن تاکید بر ضرورت همکاری های بین المللی در زمینه صیانت و ارتقا حقوق بشر و کرامت انسان، تحریم های غیر قانونی و ظالمانه آمریکا علیه کشورمان را نقض فاحش حقوق بشر دانست.
یک وکیل دادگستری باانتقاداز نقض فاحش قواعد بین الملل در غزه گفت: بازداشت اداری، روشی است که مقام های رژیم صهیونیستی بدون دلیل و تفهیم اتهام،فلسطینی ها محاکمه و روانه زندان می کنند.
وزارت دفاع منطقه قره‌باغ کوهستانی چهارشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که در پی نقض فاحش آتش‌بس، هفت نفر از نیروهای ارتش آرتساخ زخمی شده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ