مایکروسافت  ۲۰ میلیون دلار غرامت برای تسویه اتهامات کمیسیون فدرال تجارت آمریکا مبنی بر نقض «قانون حفاظت از حریم خصوصی آنلاین کودکان»(COPPA) می پردازد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مایکروسافت یک مقاله تولید شده با هوش مصنوعی را منتشر و سپس آن را بازپس گرفت. این مقاله به مردم توصیه کرده بود به عنوان یک مکان توریستی به یک بانک غذای کانادایی مراجعه کنند.
مذاکرات مایکروسافت با ناظر اتحادیه اروپا برای اجتناب از تحقیق آنتی تراست به بن بست رسیده و این شرکت آمریکایی احتمالا در ماه های آینده با تحقیقاتی روبرو خواهد شد.
یکی از مجموعه‌ها حاوی والپیپرهایی است که با ایموجی‌های مختلف، از آتش گرفته تا ماهی، ساخته شده‌اند. دسته‌ی دیگری از تصاویر پس‌زمینه نیز وجود دارند که برای خلق آنان از آیکون‌های نرم‌افزارهای آفیس الهام گرفته شده است.
مایکروسافت به تازگی فاش کرده دلیل قطعی سرویس های این شرکت در اوایل ماه ژوئن حملات DoS یک گروه هکری بوده است.
مایکروسافت توافق کرده تا از یک واحد همجوشی ۵۰ مگاوات برق بخرد. این واحد در ۲۰۲۸ میلادی عملیاتی می شود.
لینکدین که یک شبکه اجتماعی متعلق به مایکروسافت است، به دلیل کاهش تقاضا ۷۱۶ کارمند خود را اخراج و همچنین اپلیکیشن شغل یابی خود در چین را تعطیل می کند.
مایکروسافت برای به تاخیر انداختن یک تحقیق آنتی تراست و جریمه احتمالی در اتحادیه اروپا پیشنهاد کرده قیمت های مختلفی برای محصولات سرویس «آفیس» خود و بدون اپ «تیمز» از کاربران دریافت کند.
مایکروسافت قصد دارد در کنفرانس بیلد سال ۲۰۲۳ که از ۲ تا ۴ خردادماه برگزار می‌شود، اطلاعات بیشتری درباره پلتفرم بینگ چت با توسعه‌دهندگان به اشتراک بگذارد. «یوسف مهدی»، مدیر ارشد مایکروسافت در پست جدید وبلاگ این شرکت می‌گوید:
مایکروسافت با انتشار آپدیتی جدید به حل مشکل تنظیم ساعت نیز پرداخته است.
مایکروسافت در آپدیت‌هایی که اخیرا ارائه داده به مشکل تغییر ساعت برخی سیستم‌ها در ایران هم پرداخته و این مشکل را حل کرده است.
Security Copilot می‌تواند در عرض چند دقیقه کار‌هایی انجام دهد که پیش از این انجام آن‌ها چند روز زمان می‌برد. این برنامه در پشت صحنه به ۶۵ تریلیون سیگنال امنیتی روزانه دسترسی دارد که مایکروسافت با سیستم‌های امنیتی خود آن‌ها را گردآوری می‌کند.
شرکت مایکروسافت دیروز از آخرین برنامه‌های خود برای ارائه خدمات هوش مصنوعی به کاربران بیشتری خبر داد و نرم‌افزار آفیس پرکاربرد خود را به ابزار هوش مصنوعی مجهز کرد.
مایکروسافت و گوگل معتقدند هوش مصنوعی جستجو را برای همیشه تغییر خواهد داد. تاکنون هیچ دلیلی برای باور چنین موضوعی وجود ندارد.
چت‌بات در این مکالمات، مکررا گفت که تمایل دارد رمزهای دسترسی هسته‌ای را بدزدد و به یکی از خبرنگاران گفت که او را دوست داشته باشد.
مایکروسافت اعلام کرد فعالیت «چت بات چت جی بی تی» را در موتور جستجوی بینگ به ۵ سوال در هر فرایند چت و در کل ۵۰ سوال در روز محدود می کند.
سل آینده مدل زبانی OpenAI مبنای عملکرد موتور جستجوی جدید بینگ خواهد بود. این مدل زبانی از آنچه تا کنون در ChatGPT مورد استفاده قرار می‌گرفت بسیار کارآمدتر و قدرتمندتر است.
رویداد مایکروسافت به دنبال اعلامیه ژانویه این شرکت در رابطه با سرمایه‌گذاری چند ساله جدید چند میلیارد دلاری با شرکت OpenAI که سازنده ChatGPT است، صورت می‌گیرد.
مؤسس شرکت مایکروسافت و میلیاردر آمریکایی دولت کی‌یف را از بدترین دولت‌های جهان به دلیل شیوع بالای فساد دانست.
مایکروسافت تصمیم دارد پروژه های بلندپروازانه خود را محدودتر کند. این شرکت در یک پست وبلاگی اعلام کرد پلتفرم واقعیت مجازی اجتماعی خود به نام AltspaceVR را تعطیل می کند.
مایکروسافت اعلام کرد ویندوز ۷ ملزومات سخت‌افزاری آپدیت شدن به ویندوز ۱۱ را ندارد، اما می‌توان آن را تا ویندوز ۱۰ آپدیت کرد.
طراحی جدید و غیرعادی منوی استارت، یکی از دلیل اصلی نارضایتی بسیاری از کاربران از ویندوز ۱۱ محسوب می‌شود. مایکروسافت تغییرات متعددی را در بخش‌های مختلف ویندوز ۱۱ ایجاد کرده که یکی از مهم‌ترین آن‌ها افزوده شدن منوی استارت جدید در ویندوز ۱۱ است.
مایکروسافت سوپر اپلیکیشن می‌سازد
شرکت مایکروسافت قصد دارد حدود هزار کارمند خود را که در بخش‌های مختلفی مشغول به کار هستند، اخراج کند.
مایکروسافت اعلام کرد از یکم اکتبر ۲۰۲۲ قراردادهای اعطای لیسانس را اصلاح و تغییراتی ایجاد می کند تا قدرت رقابت برای تهیه کنندگان سرویس های ابر رایانشی فراهم شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ