ایان الکساندرویچ روس، شماره سه رنکینگ جهانی شطرنج به دلیل نقض قوانین لباس، جریمه شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
واکنش دیوید بکام به گل تماشایی لیونل مسی که روی یک ضربه آزاد به ثمر رسید مورد توجه قرار گرفته است.
اگر در مکانی با طبیعتی زیبا و بکر چادر بزنید و کمپ کنید، پیاده‌روی اجتناب‌ناپذیر است. پوشیدن شلوار برای پیاده روی برای جلوگیری از گزش و خراشیدگی توسط برخی گیاهان اغلب خوب است. پوشیدن کفش‌های محکم و یک جفت جوراب خوب هم ضروری هستند.
عناب دارای مقدار زیادی آنتی‌اکسیدان است. وجود ویتامین C و A کنار سایر مواد آنتی‌اکسیدانی باعث تقویت سیستم ایمنی بدن و مانع بروز بیماری می‌شود.
آفتاب گرفتن در تابستان اگر به صورت اصولی و پس از استفاده از محصولات مراقبتی پوست انجام شود تاثیرات مثبتی برای شما خواهد داشت.
موهای چرب را با صابون بشوییم یا شامپو؟ اگر موهای چرب دارید و این سوال برایتان پیش آمده این مطلب را بخوانید.
وقتی می خواهید شروع به عضله سازی کنید، این را باید همیشه به خاطر داشته باشید که ورزش و استفاده از وزنه قسمت اصلی فرمول است. داشتن برنامه ای سالم و متعادل نیز ضروری است.
دریافت ترکیب درستی از ویتامین‌ها، مواد معدنی، اسید‌های چرب، پروتئین و کربوهیدرات به تقویت سطوح هورمون‌هایی مانند سروتونین کمک می‌کند که ما را متعادل نگه می‌دارند.
علیرضا منصوریان، سرمربی فولاد به اعتراض اعضای نفت مسجد سلیمان مبنی بر عدم اعلام پنالتی برای این تیم واکنش نشان داد.
مصرف خرما برای رفع یبوست و درمان آن، بسیار کاربرد دارد. در ادامه با درمان فوری یبوست آشنا می‌شوید.
تپش قلب ممکن است در هر زمانی اتفاق بیفتد، حتی اگر در حال استراحت یا انجام فعالیت‌های عادی باشید. اگرچه ممکن است حیرت انگیز باشد، تپش قلب معمولا جدی یا مضر نیست. با این حال، گاهی اوقات می‌توانند به یک ریتم غیر طبیعی قلب مرتبط باشند که نیاز به مراقبت پزشکی دارد.
چه نیش پشه باشد یا یک بیماری زمینه ای، دلایل مختلفی وجود دارد که باعث می‌شود که شما احساس خارش کنید. شما می‌توانید برای کاهش این علائم، بهترین غذا‌ها را به رژیم غذایی خود بگنجانید.
آبادان- سرمربی تیم فوتبال فوتبال ملوان بندر انزلی گفت: آرزو دارم نفت آبادان در لیگ برتر بماند چرا که انزلی چی ها قلبا این تیم را دوست دارند.
تمرین باستانی شامل فعالیت بدنی، تعادل و تمرکز حواس است، اما اینکه آیا این یک تمرین است ممکن است به سبک و سطح تناسب اندام شما بستگی داشته باشد.
لیونل مسی می‌گوید: هیچکس نمی‌تواند بدون تیم قهرمان شود. این قهرمانی متعلق به این بازیکنان است که مهره کلیدی ما بودند. این ۱۱ بازیکن حاضر در ترکیب و ۲۳ بازیکن روی نیمکت که بازی کردند و همیشه نمایشی عالی ارائه دادند. حتی بازیکنانی که فرصتی برای حضور در میدان پیدا نکردند یا نمایشی که انتظار می‌رفت را ارائه ندادند.
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، در مصاحبه مفصلی با اوله از تجربه فتح جام جهانی و مسیر دشوار رسیدن به آن صحبت کرده است.
در مسابقات جهانی شطرنج در قزاقستان یک ستاره با پیراهنی منقش به جمله "چی نگاه می کنی احمق" حاضر شده و اخطار گرفت.
ما برای شما در ادامه تستی جالب و تصویری برای شما آماده کرده ایم که به شما برای شناخت بهترشخصیتتان کمک خواهد کرد.
هواداران پرتعداد تیم ملی آرژانتین در ورزشگاه لوسیل با به دست گرفتن بادکنک‌های آبی و سفید و پوسترهایی ویژه به تشویق آلبی‌سلسته مشغولند.
این تست تصویر ۲ حیوان است که شما در نگاه اول تنها یکی از آن‌ها را مشاهده می‌کنید. تصویری که شما ابتدای کار متوجه آن شدید پاسخ تست شماست.
یک هوادار آرژانتین عبارت جنجالی "به چی نگاه می کنی احمق؟" را روی بدن خالکوبی خود کرده است.
یک هوادار آرژانتین عبارت جنجالی "به چی نگاه می کنی احمق؟" را روی بدن خالکوبی خود کرده است.
لیونل مسی هنگام شروع مصاحبه خود با شبکه TyC Sports خطاب به واوت وگهورست بازیکن تیم ملی هلند گفت: «به چی نگاه می‌کنی احمق؟! آره با خود توام، از اینجا دور شو احمق...»
در این فیلم روایت و آمار محرومیت‌زدایی از روستاها در گام اول انقلاب اسلامی را مشاهده می‌نمایید.
متهم گفت: ۱۴آبان امسال بود که با دوستم و همسرش به گردنه قوچک رفتیم. در آنجا نشسته بودیم که روبه‌رویم مردی سن بالاتر از من هم نشسته بود. او به من نگاه می‌کرد. من هم به او نگاه کردم. در نهایت گفت برای چی نگاه می‌کنی. همین باعث یک درگیری شد. من هم مشروب خورده بودم و او مرتب داشت مرا کتک می‌زد. برای همین من هم از چاقویی که در جیبم داشتم استفاده کردم و باعث قتل او شدم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ