هیات منصفه دادگاه فدرالی در دلاور اعلام کرد گوگل باید برای نقض ۲ حق امتیاز مرتبط با نرم افزارهای صوتی ۱۵.۱ میلیون دلار غرامت به شرکت هلدینگ پتنت «پرسونال آئودیو» پرداخت کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این ویژگی که به‌نوعی برای رقابت با هوش مصنوعی Copilot مایکروسافت طراحی شده است، می‌تواند مقالات رایگان را برای کاربران خلاصه کند.
هتل گوگل بخشی از پردیس جدید Bay View با مساحت 17 هکتاری است که پارسال افتتاح شد و می‌تواند میزبان 4 هزار کارمند باشد. گزارش حاضر می‌گوید حتی در این هتل وعده صبحانه به‌صورت رایگان به نیروهای این شرکت ارائه می‌شود.
یک قاضی آمریکایی اجازه داد شکایت وزارت دادگستری از گوگل به دلیل  انحصار غیرقانونی در بازار موتورجستجوی اینترنت در دادگاه ارائه شود.
طبق رای هیات منصفه دادگاهی در تگزاس، گوگل با استفاده از فناوری پخش از راه دور، حق امتیاز اختراع یک توسعه دهنده نرم افزار را نقض کرده و باید ۳۳۸.۷ میلیون دلار غرامت دهد.
کارشناس و مربی والیبال با اشاره به دلایل قهرمانی تیم جوانان ایران در مسابقات جهانی از نظم و تاکتیک تیمی به عنوان اصلی‌ترین عوامل یاد کرد و گفت: این فاکتور در تیم بزرگسالان کمتر دیده شد.
کارشناس و مربی والیبال با اشاره به دلایل قهرمانی تیم جوانان ایران در مسابقات جهانی از نظم و تاکتیک تیمی به عنوان اصلی‌ترین عوامل یاد کرد و گفت: این فاکتور در تیم بزرگسالان کمتر دیده شد.
استاد هوش مصنوعی دانشگاه استنفورد و دانشمند ارشد علم داده مایکروسافت تازه‌ترین تحولات فناوری در حوزه هوش مصنوعی را تشریح کرد.
گوگل تصمیم دارد اخبار کانادایی را در پلتفرمش در این کشور مسدود کند.این درحالی است که کمپینی علیه قانون جدید این کشور برای الزام پرداخت حق الزحمه به ناشران اخبار محلی شدت گرفته است.
دادگاهی در روسیه گوگل را به دلیل ناتوانی در پرداخت جریمه های پیشین، دوباره ۴ میلیارد روبل( معادل۴۷ میلیون دلار) جریمه کرد.
طبق اطلاعات وب سایت نت بلاکس ،حداقل ۵ شرکت مخابراتی در روسیه دسترسی به سرویس گوگل نیوز را مسدود کرده اند.
به‌نظر می‌رسد این تصمیم با هدف حفظ امنیت داده‌های کاربر صورت گرفته است. این غول فناوری ادعا می‌کند که اکانت های بدون استفاده گوگل به دلیل عوامل مختلف بیش از سایر نمونه‌ها در معرض خطر هک و دسترسی غیرمجاز هستند. این حساب‌ها معمولا فاقد احراز هویت دو مرحله‌ای و بررسی‌های امنیتی هستند.
رگولاتور ضد انحصار کره جنوبی، شرکت آلفابت مالک گوگل را به دلیل ممانعت از انتشار بازی‌های ویدئویی موبایلی بر روی پلتفرم رقیب، ۴۲.۱ میلیارد وون (۳۱.۸۸ میلیون دلار) جریمه کرد.
شاید بتوان دقیق‌ترین تعریف برای دروغ‌های سفید را اینگونه عنوان کرد که این نوع از دروغ‌ها هیچ آسیبی به دیگران نمی‌زند، اما برای فریب خودمان است که از این نوع دروغ در مکالمات خود با دیگران استفاده می‌کنیم. اما واقعا چه دلیلی وجود دارد که خودمان را گول بزنیم و حقیقت را نگوییم؟
مایکروسافت و گوگل معتقدند هوش مصنوعی جستجو را برای همیشه تغییر خواهد داد. تاکنون هیچ دلیلی برای باور چنین موضوعی وجود ندارد.
کارمندان گوگل از عرضه زودهنگام چت بات هوش مصنوعی شرکت به نام «بارد» اظهار نارضایتی کرده اند.
شرکت آمریکایی گوگل می گوید به دلیل مشکلات اقتصادی مجبور است شماری از کارکنان خود را اخراج کند.
آلفابت (شرکت مادر گوگل) در یادداشتی برای کارمندانش اعلام کرد به دلیل وضعیت اقتصادی ۱۲ هزار نفر از نیروهای انسانی اش را اخراج می کند.
ساعاتی پس از حذف روبیکا از روی گوگل پلی به این دلیل که بر اساس اعلام این فروشگاه اینترنتی گوگل، روبیکا به خاطر عدم آپدیت سازی زیرساخت هایش، یک بدافزار ناامن شناخته شده بود، درحالی که مسئولان روبیکا در حال مکاتبه انگلیسی و پرسیدن دلایل بلاک و حذف از روی بزرگترین فروشگاه مجازی بودند، خود گوگل پلی از دسترس در ایران خارج شد.
رگولاتور رقابت هند به دلیل عملکردهای ضدرقابتی گوگل و سواستفاده شرکت از موقعیت برتر خود در فروشگاه اپلیکیشن موبایل جریمه ای ۹۸ میلیون پوندی برای آن تعیین کرده است.
ممکن است گوگل به دلیل کسب وکار تبلیغات دیجیتالی خود با اتهاماتی در اتحادیه اروپا مواجه شود. چنین اقدامی شرکت آمریکایی را در معرض چهارمین جریمه چند میلیارد یورویی قرار می دهد.
روز گذشته دادگاهی در اتحادیه اروپا جریمه ۴.۱ میلیارد یورویی گوگل به دلیل نقض قوانین رقابت را تایید کرد.
ناظر رقابت استرالیا اعلام کردطبق دستور دادگاه فدرال این کشور گوگل باید به دلیل گمراه کردن کاربران درباره جمع آوری داده های شخصی موقعیت مکانی آنها،۴۲.۷میلیون دلار جریمه پرداخت کند.
رگولاتورهای آنتی تراست اتحادیه اروپا از توسعه دهندگان اپ پرسیده اند آیا تهدید گوگل به حذف اپلیکیشن ها به دلیل استفاده از گزینه های پرداخت جایگزین به کسب وکار آنها لطمه زده است یا خیر.
رگولاتور ارتباطات ایتالیا روز گذشته اعلام کرد گوگل را ۷۵۰ هزار یورو جریمه کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ