در سومین روز از نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲، کارگاه‌های «معرفی مرکز خدمات امنیتی ابری»، «اهمیت امنیت اطلاعات و تست نفوذ در عصر دیجیتال»، «دی فای» و «مدیر در نقش کوچ» از سری کارگاه‌های رایگان غرفه ایرانسل در سالن ۳۸ و سخنرانی‌های «انقلاب در پلتفرم: وقتی داده تصمیم می‌گیرد» و «بلاکچین و دنیای غیرمتمرکزها» در قالب رویداد الکام تاکز با حمایت اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران در سالن‌ ۸و۹ برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
انتخابات فدراسیون بولینگ و بیلیارد در حالی پیش روی اعضای مجمع این فدراسیون قرار دارد که هیچ الزام قانونی در مورد «ابطال» نام‌نویسی کاندیداها و لزوم تکرار آن وجود ندارد.
جلسه اخیر شورای نگهبان متفاوت برگزار شد و اعضای این شورا برای نخستین بار در صحن برگزاری جلسات، میزبان نمایندگانی از تشکل‌های دانشجویی بودند.این اتفاق تنها چند روز پس از اینکه دکتر هادی طحان‌نظیف سخنگوی شورای نگهبان در نشست با اصحاب رسانه اعلام کرد که درهای شورای نگهبان به روی همه باز است و این شورا گوش‌های شنوایی دارد، روی داد.
جلسه اخیر شورای نگهبان متفاوت برگزار شد و اعضای این شورا برای نخستین بار در صحن برگزاری جلسات، میزبان نمایندگانی از تشکل‌های دانشجویی بودند.این اتفاق تنها چند روز پس از اینکه دکتر هادی طحان‌نظیف سخنگوی شورای نگهبان در نشست با اصحاب رسانه اعلام کرد که درهای شورای نگهبان به روی همه باز است و این شورا گوش‌های شنوایی دارد، روی داد.
بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور با مشارکت در برگزاری رویداد الکام تاکز، بابی در گفتمان‌سازی در حوزه‌های تحول دیجیتال، اقتصاد دیجیتال، دولت الکترونیک و هوشمندسازی گشود.
در چهارمین روز از نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲، کارگاه‌های «تبلیغات در جهان دیجیتال»، «بررسی بازار بلاک‌چین و NFT»، «هوش مصنوعی» و «توسعه محصول» از سری کارگاه‌های رایگان ایرانسل و سخنرانی‌ «فین‌تک» در قالب رویداد الکام تاکز با حمایت ایرانسل، برگزار شد.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت:برگزاری نمایشگاه الکامپ به مدت یک روز یعنی تا ۸ تیرماه تمدید شد.
در دومین روز نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲، کارگاه‌های «تحول دیجیتال سازمانی»، «بررسی نقش اپراتورها در تحول دیجیتال صنایع»، «مدل ذهنی» و «مسیر یادگیری برنامه‌نویسی» از سری کارگاه‌های رایگان غرفه ایرانسل در سالن ۳۸ و رویدادهای الکام تاکز با موضوع «تحول دیجیتال» و «متاورس»، با حمایت اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، در سالن ۸و۹ برگزار شد.
افتتاحیه بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ به‌علت قطع برق ناتمام ماند. سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران به‌عنوان متولی برگزاری نمایشگاه، این قطع برق را یک نقص فنی عادی اعلام کرد!
در بیست و ششمین دوره نمایشگاه الکامپ تاکنون ۴۷۰ تا ۴۸۰ شرکت، فضایی به میزان ۲۳ هزار متر مربع را به خود اختصاص داده‌اند.
اعضای شورای شهر تهران بر الزام به برگزاری مراسم‌ها در محل‌های مشخص شده تاکید کردند.
ستاد برگزاری نماز عید فطر اعلام کرد: ستاد برگزاری نماز عید فطر، از آمادگی کامل برای برگزاری مراسم در روز جمعه برخوردار است و در این فرض، مطابق احکام شرعی، اقامه نماز عید فطر، از اقامه نماز جمعه کفایت می‌کند و نماز جمعه برگزار نخواهد شد.
پس از ابلاغ مراتب این عفو، جلسه ای در ۱۸ بهمن برگزار و طی آن به روسای کل دادگستری استان‌ها، این وظیفه محول شد که با استفاده از ظرفیت قضات با تجربه، در حوزه های اجرای احکام و روسای زندان ها و تشکیل کارگروه تخصصی در سریع ترین بازه زمانی با استفاده از اوقات خارج از وقت اداری و همچنین روزهای تعطیل، کار تطبیق مصادیق با معیارها را با دقت شروع و نتایج کار را تا پایان وقت اداری هر روز پیگیری روزانه و نتایج نهایی را ظرف ۱۵ روز به معاونت قضایی قوه قضاییه اعلام شود.
بعد از ابلاغ مراتب این عفو، جلسه ای در ۱۸ بهمن برگزار شد و طی آن به روسای کل دادگستری استان‌ها این وظیفه محول شد که با استفاده از ظرفیت قضات با تجربه، در حوزه های اجرای احکام و روسای زندان ها و تشکیل کار گروه تخصصی در سریع ترین بازه زمانی با استفاده از اوقات خارج از وقت اداری و همچنین روزهای تعطیل کار تطبیق مصادیق با معیارها را با دقت شروع و نتایج کار را تا پایان وقت اداری هر روز پیگیری روزانه و نتایج نهایی را ظرف ۱۵ روز به معاونت قضایی قوه قضاییه اعلام شود.
سردبیر برنامه الکاس در شبکه آی‌نیوز عراق مدعی شد که فدراسیون فوتبال ایران درخواست برگزاری یک بازی دوستانه با عراق را در تهران داده است.
مدیرکل دفتر آموزش صنایع‌دستی از برگزاری سلسله دوره‌های گوناگون آموزش تخصصی با هدف ارتقای دانش معاونان استانی مرتبط با فعالیت‌های مصوب معاونت و الزام پرداختن به این مهم در بلندمدت خبر داد.
مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: پس از برگزاری دادگاه تعدادی از متهمان اغتشاشات در استان تهران، احکام بدوی و اولیه این پرونده‌ها از سوی دادگاه انقلاب صادر شد.
سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور با صدور اطلاعیه‌ای، از تعویق زمان برگزاری نمایشگاه الکامپ خبر داد.
گروه A دسته ۸۱ کیلوگرم وزنه‌برداری زنان قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ در بحرین برگزار شد و دختر ملی پوش ایران توانست اولین مدال طلای بزرگسالان ایران را کسب کند.
برگزاری فصل جدید رقابت‌های باشگاهی در حالی در تقویم کمیته مسابقات فدراسیون تنیس روی میز قرار گرفته که این کمیته به خاطر الزام فدراسیون آسیایی ملزم به تمام کردن آن تا نیمه دی‌ماه است.
الزام صادرکنندگان مجوز به برگزاری هر ۳ ماه یکبار آزمون، تزریق ۲۳۰۰ میلیارد تومان برای طرح جهش تولید مسکن و معافیت درآمد اشخاص از سرمایه گذاری در اوراق صکوک از مهمترین اخبار اقتصاد کلان بود.
هیات مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار مصوب کرد در مجوزهایی که در شرایط صدور آنها نیاز به برگزاری آزمون است، حداکثر در دوره‌های سه ماهه، آزمون مربوطه با لحاظ نمره تراز برگزار شود.
یکی از اصلی ترین وعده های دولت سیزدهم، ساخت ۴ میلیون مسکن در سال است که از پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری مطرح و پس از آغاز به کار دولت نیز همچنان در حال بازآفرینی است.
روند برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک در حالی در جریان است که احکام و استعفاهای مخفیانه‌ای در این کمیته انجام شده که به نظر می‌رسد بی ارتباط با انتخابات پیش رو نیست.
اگر تا چند وقت پیش در میان اخبار اطلاعاتی درباره برگزاری جلسات دادگاه مفسدان اقتصادی و احکام صادره مرتبط با آنان و جزای نقدی و رد مال‌های سنگین دیده می‌شد، این روز‌ها به دلیل تغییر شرایط اقتصادی کشور و مشکلاتی که وجود دارد و وقوع تخلافاتی که از سوی برخی از تولیدکنندگان و اصناف رخ می‌دهد، «جریمه‌های میلیاردی تعزیرات حکومتی» خودنمایی می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ