وزیر امور خارجه قطر در گفتگو با خبرگزاری بلومبرگ با بیان اینکه کشورش به اهمیت بازگشت به برجام باور دارد، گفت که دوحه برای ایفای نقش سازنده در مذاکرات هسته ای تلاش می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چند بازیگر بین‌المللی، شانس‌ خود را برای ایفای نقش میانجی و خاتمه‌دادن به جنگ اوکراین آزموده و نتیجه نگرفته‌اند، با این حال عربستان سعودی هم وارد گود شده و می‌خواهد دست به چنین اقدامی بزند.
در نتیجه ایفای نقش مؤسسات و دانشگاه‌های رژیم صهیونیستی در تبعیض ضدفلسطینیان، انجمن انسان‌شناسی آمریکا، مؤسسات آموزشی و دانشگاهی رژیم صهیونیستی را تحریم کرد.
معاون اول رئیس جمهور گفت: باید با رفع موانع پیش روی و ایجاد بستر مناسب حمل و نقل و مبادلات بانکی، زمینه را برای ایفای نقش هرچه بیشتر بخش خصوصی دو کشور در توسعه همکاریهای اقتصادی فراهم کنیم.
سفر نخست‌وزیر عراق به مصر نشان داد که بغداد برای ایفای نقش در دیپلماسی منطقه، از آمادگی بالایی برخوردار است و بر اساس یک برنامه راهبردی حرکت می‌کند.
این تفنگ در جنگ‌های سال ۱۹۶۷ و ۱۹۷۳ در نقش تفنگ سازمانی این رژیم ایفای نقش کرد و سرانجام با تفنگ تهاجمی ام ۱۶/گلیل و تسلیحات دیگر جایگزین شد. اگرچه همچنان در برخی تمرین‌ها این سلاح دیده می‌شود.
گلر نساجی یکی از اصلی‌ترین عوامل راهیابی این تیم به فینال جام حذفی در دوره گذشته و عبور از استقلال بود.
عضو هیأت علمی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری گفت: در کارکردهای جدید، موزه‌ها دیگر تنها مکانی برای حفاظت و نگهداری نیستند بلکه به عنوان منابع گردشگری، ایفای نقش کارکردی دارند.
رهبرانقلاب با انتقاد از بی‌ثباتی در مدیریت آموزش و پرورش گفتند: دستگاه به این عظمت با تغییر مداوم وزیر، ضربه می‌خورد؛ بخصوص اینکه تغییر وزیر گاهی تغییر معاونان، مدیران میانی و حتی مدیران مدارس را هم درپی می‌آورد
وزیر امور خارجه کشورمان تصریح کرد: عمان همواره در گفتگوهای لغو تحریم‌ها نقش سازنده ایفا می‌کند و در این رابطه مشورت‌های لازم را انجام دادیم.
بازگشت فرانک لمپارد به کادر فنی چلسی برای ایفای نقش سرمربی موقت تیم تا پایان فصل تعدادی از بازیکنان این تیم را خوشحال کرد.
مشاور ارشد وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با معاون وزیر خارجه ترکیه آمادگی کشورمان برای ایفای نقش مؤثر برای پیشبرد عادی سازی روابط این دو کشور را اعلام کرد.
وزارت امور خارجه روسیه از تمایل چین برای ایفای نقش در حل و فصل بحران اوکراین از طریق مسالمت آمیز استقبال کرد.
رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی گفت: ایفای نقش تنظیم گرانه در چاپ و پخش کتب غیر درسی آن دسته از وظایف ما است که در جشنواره کتاب رشد به دنبال انجام آن هستیم.
چربی موجود در شکلات تقریبا به محض تماس با زبان با یک عملکرد کلیدی به ایفای نقش می‌پردازد آن چه کارشناسان آن را «احساس شکلات» می‌نامند.
دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان ایفای نقش مکمل ایران و روسیه را در حوزه انرژی ضروری دانست و گفت: همکاری‌های اقتصادی ایران و روسیه در مسیر توافقات راهبردی است.
بر اساس اطلاعیه‌ای وزارت امر به معروف و نهی از منکر گروه طالبان، رسانه‌های تلویزیونی نباید فیلم‌ها و سریال‌هایی را پخش کنند که خلاف اصول شرعی و ارزش‌های افغانستانی باشد.
از پوستر فیلم سینمایی که قرار است زلاتان ابراهیموویچ در آن ایفای نقش کند، رونمایی شد.
کلارنس گیلیارد جونیور بیشتر برای ایفای نقش در فیلم واکر، تگزاس رنجر و مکمل جان سخت شهرت داشت.
بانک رفاه کارگران در راستای ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی، در چهارمین مرحله از پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه غیرحضوری به بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی در سال جاری، حدود 30 هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به متقاضیان واجد شرایط پرداخت کرد.
اقدامات خصمانه‌ی اخیر «رژیم برلین» در راستای ایفای نقش در پازل فشار حداکثری غرب علیه کشورمان، یادآور روزهایی است که با تسلیح صدام به سلاح‌های شیمیایی، علیه ملت ایران مرتکب جنایت شدند.
اقدامات خصمانه‌ی اخیر «رژیم برلین» در راستای ایفای نقش در پازل فشار حداکثری غرب علیه کشورمان، یادآور روزهایی است که با تسلیح صدام به سلاح‌های شیمیایی، علیه ملت ایران مرتکب جنایت شدند.
اقدامات خصمانه‌ی اخیر «رژیم برلین» در راستای ایفای نقش در پازل فشار حداکثری غرب علیه کشورمان، یادآور روزهایی است که با تسلیح صدام به سلاح‌های شیمیایی، علیه ملت ایران مرتکب جنایت شدند.
بانک رفاه کارگران به عنوان بانک سلامت محور و در راستای ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی، در تجهیز بیمارستان شهید دکتر لبافی‌نژاد مشارکت کرد.
نخست وزیر کانادا پیشنهاد داد که این کشور محل دفتر منطقه‌ای ناتو در آمریکای شمالی باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ