وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قسمت‌هایی از بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت تبیین و گردشگری را در صفحه شخصی خود بازنشر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر شورای نگهبان گفت: وظیفه دلسوزان انقلاب در عرصه رسانه این است که پرچمدار جهاد تبیین باشند و هوشمندانه و با روحیه انقلابی، توطئه‌های دشمنان را خنثی سازند.
دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور بر اهمیت ترسیم نقشه فضای مجازی کشور با مشارکت جمعی برای تبیین نقش ها، ایجاد وحدت ملی و تنظیم گری این حوزه تاکید کرد.
تبریز-معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستادکل نیروهای مسلح گفت: باید متناسب با جنگ نرم دشمن، آرایش تهاجمی گرفت که رسانه ها به عنوان فرماندهان و افسران جنگ نرم، جایگاه و نقش تعیین کننده ای دارند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه فینال جام حذفی با سرخابی ها حساس تر از گذشته شده است گفت: حسینی و بیرانوند نقش تعیین کننده ای در قهرمانی تیم هایشان دارند.
معاون اول رئیس جمهور گفت: ضروری است تا نقش هر استان در شاخص‌های کلان اقتصادی تعیین و زمان بندی شود.
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: آموزش و پرورش در جهاد تبیین و آشکار کردن واقعیات در جامعه نقش بسزایی دارند.
فرزند ارشد آیت‌الله هاشمی گفت: احمدآقا هیچ‌وقت مسئولیت رسمی نداشتند و برای همین نتوانستند فعالیت خودشان را تبیین کنند. این یک خلأ است و بیت امام هم نتوانستند هنوز این وظیفه را نسبت به پدرشان و احمدآقا درست انجام دهند؛ فردی که در تمام تصمیمات نظام حضور دارد ولی نمی‌توانند تبیین کنند که ایشان چگونه اثرگذاری کرده است.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه گل گهر بازیکنانی دارد که از لحاظ سرزنی شرایط ایده آلی دارند گفت: نقش دروازه بان استقلال در این دیدار تعیین کننده است.
مدیرعامل گروه بهمن با تاکید بر اهمیت اتاق‌های بازرگانی و نقش آنها به عنوان ابزار حیاتی توسعه صنعت و بخش خصوصی در کشور، جایگاه آنها را به مثابه میانجی‌گر دولت و بخش خصوصی تبیین کرد.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در قطعنامه ای تاکید کرد: اصحاب فرهنگ و اندیشه و سخن و قلم می‌خواهیم ضمن توجه به راهبرد جهاد تبیین و بیان حقایق ناب توطئه‌های شوم دشمن را نقش برآب سازند.
حسن بهشتی‌پور، تحلیلگر مسائل اوراسیا می‌گوید: «واکنش وزارت خارجه به این موضوع به موقع و مناسب بود. در گفت‌وگوی تلفنی وزرای خارجه دو کشور بر این نکته تاکید شد که جلوی سوءاستفاده از این حادثه گرفته و کمیته امنیتی تشکیل شود که موضوع را پیگیری کند. عیادت وزیر خارجه از مجروحان حادثه و تبیین موضوع و پخش اظهارات مهاجم از صدا و سیما در کنترل شرایط نقش مهمی داشت.»
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران با اشاره به استفاده از توانمندی زنان گفت: برای تبیین نقش زنان در صنعت نفت ایران باید همایش های بین المللی برگزار شود.
رئیس هیئت مذاکره کننده جنبش انصارالله یمن با بیان اینکه نقش مردم این کشور در تعیین روند سیاسی و مذاکرات بسیار مهم است، افزود: شرایط انسانی مهمتر از پرونده های سیاسی و مذاکرات است.
مدیر طرح‌های شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به ۶۷ طرح پتروشیمی فعال در کشور گفت: روابط عمومی‌ها نقش مهمی در تبیین روند ساخت طرح‌های پتروشیمی به‌ویژه در شرایط سخت تحریم برعهده دارند.
مدیرکل مشارکت های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان گفت: تشکلهای مردمی و سمن های جوانان به عنوان کنشگران فرهنگی و اجتماعی نقش مهمی در جهاد تبیین و روشنگری دارند.
سید ابراهیم رئیسی صبح امروز پنجشنبه در همایش جهاد تبیین با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر ضرورت جهاد تبیین، از همه کسانی که در جهت روشنگری، تبیین و تنویر افکار عمومی نقش دارند قدردانی کرد و گفت: کار جهادی یک معنا و مفهومی دارد و در مبانی ما با کار عادی فرق می‌کند.
نقش جهاددانشگاهی در بکارگیری علم و فناوری در دوران جنگ تحمیلی در نشستی در دانشگاه شریف مورد بررسی و تبیین قرار گرفت.
معاون سیاسی وزیر کشور، موثرترین ابزار اقناع افکار عمومی را عمل‌گرایی و دوری از تناقض دانست و گفت: مسئولان بانوان استانداری‌ها نقش مهمی در تبیین و روشنگری دارند.
وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه در بیانیه‌ای مشترک نقش مداخلات آمریکا در اغتشاشات اخیر کشور را تبیین کردند.
وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه در بیانیه‌ای مشترک نقش مداخلات آمریکا در اغتشاشات اخیر کشور را تبیین کردند.
مدیر عامل بانک رفاه کارگران در معیت دکتر صالح آبادی رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به همراه مدیران عالی نظام بانکی کشور با هدف شرکت در جلسه شورای هماهنگی مدیران بانکی و فعالان اقتصادی استان فارس، به این استان سفر کردند.
رئیس جمهور با اشاره به اغتشاشات اخیر، از نقش مهم و موثر روایتگری درست و تبیین دقیق حوادث در آگاهی احاد مردم و ناکام ماندن طراحی‌های دشمن گفت و افزود: دشمن از تلاش‌های صورت گرفته برای رفع نیازهای اساسی و حرکت کشور در مسیر پیشرفت آن هم بدون هیچگونه عقب‌نشینی از اصول عصبانی بوده و در صدد وارد کردن ضربه به کشور است.
جانشین نیروی هوایی ارتش گفت: امروز با توجه به تهدیدات زیستی و بیوتروریسم، حوزه بهداشت و درمان در حفظ سلامت و توان رزم نقشی اساسی و تعیین کننده دارد.
اعضای کمیسیون مشترک مجمع تشخیص مصلحت نظام در سی‌امین جلسه خود، نقش، جایگاه و روابط دولت و صندوق توسعه ملی را در سیاست‌های کلی برنامه هفتم مورد بحث و بررسی قرار دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ