در فاصله ساعاتی مانده به دیدار مقابل ولز که از اهمیت زیادی برای ایران برخوردار است، بزرگترین نگرانی در خط دروازه وجود دارد؛ آیا بیرانوند به دروازه بازخواهند گشت؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهاجم ایرانی هال سیتی احتمالا امروز شرایط بازی مقابل بلکبرن را به دست بیاورد.
امیر منصوری، رئیس پژوهشکده نظر و استاد شهرسازی دانشگاه تهران می‌گوید: «۵۵ درصد جمعیت تهران در خانه‌های ناپایدار زندگی می‌کنند و با احتساب جمعیت تهران باید گفت نزدیک به پنج میلیون تهرانی در معرض خطرات زلزله احتمالی هستند، اما با تقلیل مساحت بافت فرسوده تهران به ۴۵ کیلومتر مربع، در واقع خطر زلزله را تنها برای جان یک‌و‌نیم میلیون نفر کوچک کرده‌اند. این در حالی است که یک زلزله شش‌ریشتری می‌تواند بیشتر از نیمی از جمعیت تهران را در معرض صدمات جدی قرار دهد».
باشگاه لیورپول مذاکرات برای جذب کیلیان امباپه از پاری سن ژرمن را آغاز کرده است.
تیم ملی والیبال ایران امروز مقابل بلغارستان هم شکست خورد تا در آستانه یک فاجعه باورنکردنی قرار بگیرد.
طبق ادعای یکی از رسانه‌های کرواسی، لوکا مودریچ ممکن است در صورت قهرمانی کرواسی در لیگ ملت‌ها از بازی‌های ملی بازنشسته شود.
رییس سازمان لیگ والیبال گفت: طبق برنامه‌ریزی لیگ برتر ۱۴۰۲ از ۲۶ مهرماه آغاز خواهد شد.
احتمال جنگ دوباره میان جمهوری آذربایجان و ارمنستان بالا گرفت/ باکو: ایروان محموله‌های نظامی از ارمنستان به قره‌باغ منتقل کرده / حضور ۱۰ هزار نیروی حافظ صلح روسی در منطقه یک نگرانی جدی است
فدراسیون‌های گلف، بیماری‌های خاص، اسکواش و اسکی، دفاتر خود را در این ساختمان پرخطر و ناامن ترک کرده‌اند و کارکنان فدراسیون اتومبیلرانی نیز به دنبال جای جدیدی هستند.
آیمریک لاپورته، مدافع منچسترسیتی، می‌خواهد این باشگاه را به مقصد بارسلونا ترک کند اما با یک مشکل جدی مواجه است.
یک روزنامه آمریکایی معتقد است که بنیامین نتانیاهو با دو چالش مواجه است: نخست اختلافات عمیق داخلی است که ماهیت «اسرائیل» را تهدید می‌کند و دوم، احتمال تشدید و انفجار درگیری با فلسطینی‌ها است.
شنیده‌ها و گمانه‌زنی های «تابناک» حکایت از آن دارد به زودی با تصمیم سکان دار بانک مرکزی، یک مقام ارشد ارزی در بانک مرکزی تغییر خواهد کرد.
احتمال دارد در مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر والیبال شاهد یک بازی فوق العاده جذاب باشیم.
سایپا در صورت شکست مقابل نیان الکترونیک به طور کامل امیدش برای صعود به پلی‌آف را از دست می‌دهد.
وضعیت قراردادی کاوه رضایی با تراکتور ممکن است به یک اتفاق بی‌سابقه در فوتبال ایران منجر شود.
ژاپن اعلام کرد که ایجاد تاسیسات نظامی به ارزش ۳۲۰ میلیارد دلار را آغاز خواهد کرد. این تاسیسات از آنجایی که قبلاً تنش های منطقه ای و حمله روسیه به اوکراین ترس از جنگ در شرق آسیا را افزایش داده، قرار است ژاپن را برای یک درگیری جدی آماده کند.
ژوزه مورینیو، سرمربی باتجربه جالوروسی، یکی از نامزدهای هدایت تیم ملی پرتغال است.
«باید توجه داشت که از منظر سیاسی، منطقه و جهان در انتظار چندین انتخابات مهم است. یکی از این انتخابات‌ها در خودِ اراضی اشغالی است. در این چهارچوب، اسرائیلی‌ها به نوعی این احتمال را داده اند که اگر فرآیند حصول توافق با لبنان را به تاخیر بیندازند، کاملا امکان دارد که "بنیامین نتانیاهو"، در انتخابات پیروز شود و تندرو بودنِ وی نیز بدون تردید مانعی جدی جهت انعقاد یک توافق مرزی با لبنان خواهد بود.»
نشریه بیلد مدعی شده احتمال حضور توماس توخل روی نیمکت بایر لورکوزن جدی است.
آذری جهرمی نوشت: برای حضور در شبکه فیلتر‌گریز نیازی به نصب آنتن‌های استارلینک در «همه» جا نیست، گوشی هر فرد احتمالا میکروبی‌تی‌اس یک شبکه فیلترگریز خواهد بود؛ بنابراین اصولا چالش هزینه یا ظرفیت در این میان جدی نیست.
«نگرانی‌های فزاینده از تقویت احتمال شکست مذاکرات وین و فروپاشی توافق برجام و تبعات گسترده این مساله برای کل منطقه خاورمیانه و روند‌های جاری تنش زدایی در آن، و البته تقویت گمانه زنی‌ها مبنی بر وقوع جنگی قریب الوقوع میان اسرائیل و حزب الله لبنان با محوریت اراده جدی حزب الله جهت حراست از منابع انرژی لبنان در میادین مشترک گازی این کشور با رژیم اسرائیل در شرق مدیترانه و بی اعتنایی تل آویو به این مساله و پیشبرد پروژه‌ها در این میادین به صورت یک طرفه، دو بحرانِ قریب الوقوعی هستند که در سطوحی متفاوت، از ایجاد چالش‌های جدی سیاسی و امنیتی در خاورمیانه در روز‌ها و ماه‌های آتی خبر می‌دهند».
با اطلاعات جدیدی که توسط شیلی به فیفا ارائه شده است احتمال حذف اکوادور از جام جهانی 2022 جدی شده است.
«تاکید ایرانی ها بر دریافت تضمین از طرف آمریکایی کاملا جدی است. شاید یک دلیل اصلی این مساله این باشد که ایرانی ها نیم‌نگاهی به انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا دارند و احتمال بازگشت مجدد ترامپ به کاخ سفید را کم ارزیابی نمی کنند. موضوعی که اگر رنگ واقعیت به خود بگیرد عملا موجب خواهد داشت تا توافق احتمالی که در شرایط کنونی حاصل می شود، عمری بیش از دو یا نهایت سه سال نداشته باشد. از این رو، ایرانی ها سعی دارند تا مزایا و منافعی را که از توافق برجام می برند، تا جای ممکن به حداکثر برسانند.»
آتش‌سوزی در مخازن سوخت احتمالا موجب بروز یک بحران جدی انرژی در کوبا خواهد شد و در حال حاضر دولت این کشور برای کنترل تقاضای برق، جدول زمانبندی خاموشی‌های روزانه را اعلام کرده است.
سمیه رفیعی به عنوان عضو ناظر مجلس شورای اسلامی در شورای عالی محیط زیست انتخاب شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ