مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با راهبردی خواندن نقش و اهمیت شرکت صنعتی نیرومحرکه در صنعت خودرو کشور، گفت: توسعه گیربکس اتوماتیک از پروژه های مهمی است که این شرکت با سرعت بالایی باید آن را محقق کند تا سهم محصولات اتوماتیک در سبد تولیدات ایران خودرو افزایش یابد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام این گروه صنعتی، ضمن ارایه راهکارهای اصلی خروج از زیان دهی، حذف قیمت گذاری دستوری را مهم ترین عامل در دستیابی به این هدف دانست.
شهرام عظیمی دو ماه بعد از حضورش در راس فدراسیون شطرنج از مشکلات متعدد به ویژه در بخش مالی صحبت کرد.
بهروز عظیمی شادی پس از گلش را با رونمایی از پیراهن حمزه کدخدایی تکمیل کرد.
مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر در هفته اول لیگ برتر یک ستاره جدید رو کرد؛ بهروز عظیمی با دو گل و یک پاس گل، مرد اول بازی با پالایش بود.
باستان‌شناسانی که در کشور «پرو» مشغول کاوش بودند یک راهرو مُهر و موم‌شده ۳،۰۰۰ساله مشهور به «گذرگاه کرکس» را کشف کرده‌اند که گمان می‌رود به دالان‌هایی منتهی می‌شود که داخل محوطه‌ای قرار دارند که زمانی معبد عظیم تمدن باستانی «چاوین» بوده است.
بعید است افرادی که به استقبال خطرات عظیم می‌روند برای همیشه رضایت بدهند که کارکرد اصلی نیرو‌های سیاسی، اقدامات نمادین در حمایت از اعتراضات داخلی باشد. اهمیت تبلیغاتی چنان اقداماتی البته انکارناپذیر است، ولی تکرار مکرر و بدون پشتوانه آن‌ها باعث خواهد شد تا اپوزیسیون در داخل و خارج کشور جدی گرفته نشود. تا آن‌جا که هم لایه‌هایی محتاط –ولو ناراضی- از اجتماع و هم جامعه بین‌المللی، تا اطلاع ثانوی منفعت خود را در «معامله» با قدرت مستقر ببینند.
سرپرست فدراسیون شطرنج گفت: اگر کسی مانع رقم خوردن اتفاقات در شطرنج شود، جایی برای کار کردن در این تشکیلات نخواهد داشت.
وزیر ورزش و جوانان، حکم سرپرست فدراسیون شطرنج را صادر کرد.
امام جمعه اردبیل نوشت: کار‌ها در سطح بین المللی بسیار خوب پیش می‌رود، اما چند وزیر ضعیف در داخل کشور دستاورد‌های عظیم را بر باد می‌دهند انتظار از دولت محترم و مجلس عنایت جدی به مشکلات معیشتی است.
پیام رسان داخلی «ایتا»، کانال حمیدرضا علیمی، مداح منتقد را بست.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این که ارایه خدمات مطلوب و باکیفیت به مشتریان یکی از اولویت های اصلی ایران خودرو است، تصریح کرد: حیات تولیدکنندگان و خودروسازان به رضایتمندی مشتریان گره خورده و ایران خودرو تمام تلاش خود را برای دستیابی به این امر به کار می بندد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو تامین منابع مالی را مسیر اصلی در تحقق هدف تولید امسال دانست و تصریح کرد: نظام بانکی و به ویژه بانک تجارت همواره در تنگناها پشتیبان تولید ایران‌خودرو بوده است.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو در روز شهادت مولای متقیان، حضرت علی (ع)، با کودکان و نوجوانان تحت پوشش موسسه دارالقرار ایران‌خودرو دیدار کرد.
امیر سرتیپ آشتیانی با اشاره به برخورداری کشورمان از دانش تولید تجهیزات مین‌زدایی، گفت: جمهوری اسلامی ایران در راستای اجرای مسئولیت‌های بشردوستانه خود و با تکیه بر توان داخلی، بخش عظیمی از اراضی آلوده به مین در کشور را پاکسازی کرده است.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: ایران با تکیه بر توان داخلی، بخش عظیمی از اراضی آلوده به مین در کشور را پاکسازی کرده و همچنین دانش تولید تجهیزات مین‌زدایی را به دست آورده است.
رئیسی با اشاره به ترفند‌های دشمنان برای جذب نخبگان کشور‌ها تاکید کرد: باید زمینه‌های حضور دانشمندان ایرانی را که سرمایه‌های عظیم کشور هستند در داخل فراهم کنیم.
مسجدی در تبوک عربستان سعودی ساخته شده که در آن معماری کلاسیک و مدرن تلفیق شده‌است. این مسجد طراحی و مهندسی خاصی دارد و داخل آن ستونی به کار نرفته است.
نمایندگی انجمن صنعتگران و بازرگانان مستقل ترکیه «موسیاد» پس از زلزله‌ای که در ۱۰ استان به مرکزیت قهرمان‌مرعش ویرانی عظیمی به بار آورد، در مدت کوتاهی با سازمان‌های داخلی و خارجی خود تمام توان خود را به منطقه حادثه‌ای منتقل کرد
رئیسی گفت: حقد و کینه دشمنان از همین دستاورد‌ها و پیشرفت‌های بزرگ و عظیم ناشی شده و قطعاً برای آن‌ها پذیرفتنی نیست که کشوری تحت تحریم نه تنها ۹۵ درصد از دارو‌های مورد نیاز مردمش را در داخل تولید کند، بلکه به صادرکنندگان دارو نیز تبدیل شود.
تیم پنج نفره کشتی آزاد ایران در رقابت های جام دیمیتری با کسب یک مدال طلا به کار خود پایان داد.
عظیمی با بیان اینکه حضور رئیس دولت ارتباطی با اعتراضات و دانشجویان بازداشتی دانشگاه نداشته است، گفت: اکثر دانشجویان بازداشت‌شده دانشگاه ما آزاد شده‌اند، به جز مائده دلبری که حدود ۱۵ روز از بازداشت او می‌گذرد و یکی دیگر از دانشجویان.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین در مراسم عظیم سی و پنجمین سالگرد تأسیس این جنبش که به صورت همزمان در غزه، جنین و چند کشور عربی برگزار شد،از سامانه جدید موشکی ساخت داخل رونمایی کرد.
فرمانده کل سپاه گفت: نفوذ منطقه‌ای ایران سد بسیار عظیمی در مقابل دشمن است و آنها ایران را سدی در مقابل توطئه‌های خود می دانند.
اجتماع عظیم «سلام فرمانده» با حضور دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها و خانواده‌هایشان در ورزشگاه آزادی غوغا کردند؛ جمعیتی که آنچنان بزرگ بود که گروه بزرگی از آنها پشت درهای ورزشگاه آزادی ماندند و به واسطه پرشدن ظرفیت استادیوم آزادی، امکان حضورشان در داخل استادیوم فراهم نشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ