رونالد آرائوخو فردا در فنلاند جراحی خواهد کرد و شاید جام جهانی را نیز از دست بدهد ولی احتمال حضور او در این رقابت ها همچنان وجود دارد. او باید گونسالو وردو، بازیکن الچه، را الگو قرار بدهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیپلمات ارشد مجارستانی با معاون نخست وزیر روسیه تلفنی گفتگو کرد و گفت که عرضه نفت روسیه به مجارستان ادامه خواهد داشت.
جانلوئیجی دوناروما با وجود انتقادها همچنان دروازه بان شماره یک پی اس جی خواهد بود.
رودی گارسیا درباره اهداف نقل و انتقالاتی ناپولی، آینده ویکتور اوسیمن و جدایی کیم مین جائه صحبت کرد.
مبارز ایرانی هنرهای ترکیبی رزمی از کسب برتری مقابل ورزشکار کانادایی اطمینان دارد.
ادوارد رومئو، مدیر اقتصادی بارسا، اطمینان داد که باشگاه برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید و تمدیدی‌ها سفته‌ای 6 میلیون یورویی در اختیار لالیگا قرار خواهد داد.
شاید دست اندر کاران سیاست خارجی ایران هم از اقامت موقتی عربستانی‌ها در هتل استقبال کنند چرا که هنوز از آینده این رابطه دیپلماتیک اطمینان ندارند و هاله‌ای از ابهام را نظاره گر هستند. همچنین از واکنش عده‌ای از افراد که قبلاً از دیوار سفارت مربوطه بالا رفته و این همه هزینه به کشور تحمیل کرده اند اطمینان خاطر ندارند.
در این اطلاعیه آمده است: این اطمینان را نیز به مردم می‌دهیم که گوشت مرغ گرم و منجمد موجود در بازار از سلامت بالا برخوردار است
رئیس شورای شهر تهران گفت:مطمئن باشید نرخ بالایی نخواهیم داشت و نرخ بهینه‌ای اعمال می‌شود تا برای مردم سنگین نباشد و رانندگان نیز بتوانند از پس هزینه‌ها بر بیایند.
بلایای طبیعی در جهان به کرات رخ می‌دهند و در برخی مناطق نیز به دلیل آسیب‌پذیر بودن، اینگونه اتفاقات رایج شده، اما بسیاری از کشور‌های جهان نیز هستند که احتمال وقوع بلایا در آن‌ها بسیار ضعیف توصیف شده و از «اطمینان بخشی» بالایی برخوردارند.
فانی کولین، وکیل اشرف حکیمی، تاکید دارد که اتهام تجاوزی که به این بازیکن وارد شده از اساس کذب است.
چت‌بات‌ها همان‌طور که اینترنت را پایش می‌کنند، با تعصب، پیش‌داوری و اطلاعات غلط، دست‌به‌گریبان هستند. در حالی که پاسخ‌های نادرست و ناخوشایند تولید می‌کنند، اطمینان دارند که جنجالی و انقلابی هستند. گوگل حالا و به خاطر نگرانی‌های این‌چنینی، در فکر به تاخیر انداختن عرضه چت‌بات خودش است؛ اما مایکروسافت حالا دست بالا را در اختیار دارد. ChatGPT در حال حاضر پاسخ‌هایی می‌دهد که «رون دی‌سانتیس» فرماندار فلوریدا آن‌ها را آگاهی غیرقابل قبول می‌داند.
مدیران باشگاه النصر عربستان انتظار دارند که کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، فوتبالش را در همین تیم به پایان ببرد.
در نشست دیروز میان علی فتح الله زاده و ریکاردو ساپینتو مباحث مهمی به میان آمد.
فرانکی دی‌یونگ و عثمان دمبله در بازی شب گذشته برابر رئال بتیس به دلیل مصدومیت تعویض شدند ولی مشکل‌شان جدی نیست و به بازی با رئال مادرید خواهند رسید.
توتونچی گفت: در راستای اجرای ماده ۲۷۴ قانون مالیات‌های مستقیم، دستور رسیدگی با اولویت بالا در این زمینه صادر شده است و پس از حصول اطمینان از صحت موضوع، دفتر حقوقی سازمان، اقدام به تشکیل پرونده قضائی ویژه برای ایشان و ارجاع به قوه قضائیه خواهد نمود تا متخلفین، اعم از صاحبان حساب، کارت یا دستگاه پوز و هم استفاده‌کنندگان از آن، به اشد مجازات محکوم شوند.
بهداد اقبالی، یکی از مالکان باشگاه چلسی، در جلسه‌ای به گراهام پاتر اطمینان داد که تا پایان فصل از سمتش اخراج نخواهد شد.
علیرضا بیرانوند اعلام آمادگی کامل خود برای حضور در دربی را به کادرفنی اعلام کرده تا یکی از چالش‌های اصلی این تیم در دربی کاهش یابد.
دیدیه دشان، مربی فرانسه، اطمینان دارد که بر خلاف مدافعان عنوان قهرمانی دوره های قبل جام جهانی نه تنها از گروه صعود خواهند کرد که به مراحل بالای جام نیز خواهند رسید.
مسئولان فدراسیون فوتبال به وزیر ورزش گزارش دادند که نظم و انضباط خوبی در اردوی تیم ملی برقرار شده است.
بپه ماروتا، مدیر اجرایی باشگاه اینتر، اعلام کرد که این باشگاه در یک قدیمی امضای قراردادی طولانی مدت با میلان اشکرینیار قرار دارد.
در حاشیه بیست و ششمین مجمع عمومی انوک محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان در نشستی اختصاصی  با توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک دیدار و گفت و گو کرد.
وزیر ارتباطات با بیان اینکه دولت برای توسعه فیبر نوری با جدیت پای کار آمد، گفت: این اطمینان را می‌دهم در لایه‌های بالا و در سطح هیئت دولت مشکلی از بابت همراهی با پروژه فیبر نوری وجود ندارد.
بازیکن جدید نفت مسجدسلیمان اطمینان دارد که این تیم می تواند فصل بعد جزو 9 تیم بالای جدول قرار بگیرد.
رهبر انقلاب در همه سال‌های پس از دفاع مقدس همچون دفاع مقدس تاکنون با چنین روحیه‌ای، این کشور و مردم انقلابی ایران را از گردنه‌های پرخطر عبور داده و اطمینان خاطر ایشان همواره آرامش‌بخش قلب همه مردم به ویژه نیروهای انقلابی بود که برای حفظ این مرز و بوم در مقابل مخاطرات خارجی جان خود را سپر بلای این مملکت قهرمان پرور نموده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ