بر اساس گزارش رسانه‌های انگلیسی آنتونی مارسیال در تمرینات یونایتد مصدوم شده و دیدار اول شیاطین سرخ در لیگ برتر را از دست خواهد داد. غیبت او احتمال به میدان رفتن رونالدو را افزایش داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علیرضا دبیر بعد از ظهر امروز با حضور در وزارت ورزش و جوانان با سید حمید سجادی دیدار و گفتگو کرد.
ساسان انصاری و کمال کامیابی‌نیا در یک بازی دوستانه باهم برخورد کردند.
پاری سن ژرمن با هواداران افراطی این باشگاه آشتی کرده و از آنها خواسته در آخرین بازی فصل برای جشن قهرمانی در ورزشگاه حضور داشته باشند.
ژوائو کانسلو که به صورت قرضی از منچسترسیتی به بایرن منتقل شده دیروز در زمان ورود به ورزشگاه اتحاد از قدم گذاشتن روی آرم باشگاه سیتی خودداری کرد تا نشان دهد برای باشگاه اصلی‌اش احترام زیادی قائل است.
قاسم محبعلی در خصوص اطمینان با پایدار بودن بهبود روابط میان تهران و ریاض، با توجه به فراز و نشیب‌های رابطه دو کشور در ۴۰ سال گذشته می‌گوید: شرایط منطقه خاورمیانه سیال است و قابل پیش‌بینی نیست. طرفین با توجه به ضرورت‌های تاکتیکی با هم رابطه برقرار می‌کردند. این بار تفاوتی با گذشته دارد. حضور چین به عنوان یک میانجی یا یک کشور ثالث باعث می‌شود مساله روابط ایران و عربستان مدیریت بشود.
بعد از حواشی به وجود آمده در بازی قبلی فرایبورگ و بایرن کریستین استریچ و جمال موسیالا با هم آشتی کردند.
امشب برای پنجمین بار رونالد آرائوخو به سمت راست خط دفاعی بارسا خواهد رفت تا مامور مهار وینیسیوس باشد.
بعید نیست که از فصل آتی، فرصت حضور کریس رونالدو در ایران هم فراهم شود. این مورد به خودی خود تا چند روز قبل میسر نبود؛ چون تیم‌های عربستانی از حضور در ایران سر باز می‌زدند و بازی نمایندگان ایران و عربستان به کشور ثالث سپرده می‌شد. حالا به نظر می‌رسد می‌شود در این ماجرا کمی مثبت بود؛ به‌ویژه اینکه مسئولان سیاسی دو کشور هم کدورت‌های مرتبط با حوزه دیپلماسی را به دست فراموشی سپرده و اخیرا توافق مهمی انجام داده‌اند که از این پس، آشتی در روابط جاری شود.
تحلیلگر معروف الجزایری ، بازگشت روابط عربستان و ایران را گامی برشمرد که به زودی راه را برای مرحله جدیدی از واقعیت سیاسی در منطقه هموار می کند.
توافق تهران و ریاض با ابتکار چین، نشانه دیگری از افول آمریکا و افق پیش‌رو از نظم نوین جهانی است.جهانی که شاید هنوز مختصات ایجابی آن کاملاً روشن نباشد اما بدون شک واشنگتن دیگر کدخدای آن نیست.
اختلاف دولورس رونالدو، (مادر کریستیانو رونالدو) و دو خواهر این فوق ستاره پرتغالی با جورجینا رودریگس یک اختلاف قدیمی بود که حالا به نظر می‌رسد حداقل مادر رونالدو آن را کنار گذاشته است.
دارنده ۲ مدال طلای جهان در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان برای نماینده ایران در این مسابقات به میدان خواهد رفت.
رییس‌جمهور ترکیه پس از یک دهه دشمنی دست دوستی به سمت رییس‌جمهور سوریه دراز کرد.
امید نورافکن پس از روزهای سختی که به دلیل حاضر نبودن در جام جهانی پشت سر گذاشت سرانجام توانست لبخند بزند.
روزنامه‌های ورزشی امروز چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
آشتی کی‌روش و مهدی رحمتی بعداز ۱۰سال
مهدی رحمتی و خسرو حیدری دو بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران امروز به دیدار کارلوس کی‌روش رفتند.
پرسپولیس در دیدار هیجان و جذاب موفق شد گل‌گهر را شکست دهد.
چند روز بعد از درگیری به وجود آمده در اردوی تیم ملی، جلسه کمیته انضباطی به محلی برای آشتی کنان دو ملی پوش باتجربه تبدیل شد.
کی‌روش قصد دارد اتحاد را در تیم ملی به وجود بیاورد و القصه در جریان این اختلافات درونی تیم هم هست. قرار است سردار و رامین در اردوی اتریش با هم آشتی کنند.
روی کین و یورگن کلوپ که دو سال پیش درگیری لفظی تندی داشتند، امشب در اولدترافورد با هم آشتی کردند.
شدت این درگیری لفظی آنقدر زیاد بود که باعث تعجب سایر ملی پوشان و دیگر حاضران در سالن شده است
به منظور افزایش مسئولیت پذیری کارکنان در بانک ایران زمین، شورای امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد.
استاندار تهران با بیان اینکه همزمان با سیل امام زاده داوود مواجه با سیل فیروزکوه شده بودیم گفت: در شمیرانات، دماوند و پردیس و پاکدشت با مسئله جدی روبرو بودیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ