محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق با امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه در کاخ الیزه در پاریس دیدار کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخست وزیر عراق در دیدار سفیر آمریکا با او، گفت: عراق به اجرای برنامه های اصلاحات در سطوح مختلف و تلاش برای ایجاد شراکت سازنده و مفید با کشورهای دوست و برادر ادامه می دهد.
وزیر خارجه کویت که به عراق رفته است با نخست وزیر این کشور دیدار و گفتگو کرد.
محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق که به دمشق رفته است با بشار اسد رئیس جمهور سوریه دیدار کرد.
نخست وزیر عراق در دیدار سفیر انگلیس در بغداد بر لزوم مقابله با اقدامات توهین آمیز و مکرر در قبال اسلام و قرآن تاکید کرد.
منابع عراقی به جزئیات جدیدی از دیدار نخست وزیر این کشور با السودانی و محورهای مطرح در آن پرداختند.
نخست وزیر عراق که به قاهره سفر کرده امروز سه‌شنبه با رئیس جمهور مصر دیدار و گفتگو کرد.
«محمد شیاع السودانی» و «سید عمار حکیم» ضمن دیدار در بغداد، درباره مسائل عمومی و وضعیت اقتصادی و امنیتی عراق گفتگو کردند.
وزیر بازرگانی عربستان که به عراق سفر کرده است با نخست وزیر این کشور دیدار و گفتگو کرد.
السودانی نخست وزیر عراق در دیدار با خانوادهء شهدایِ ایرانیِ جنگ با داعش، بر لزومِ زنده نگه داشتنِ یاد و خاطره شهدا تأکید کرد.
«محمد شیاع السودانی» نخست وزیر عراق در سفر به اربیل با مقامات حکومتی و حزبی اقلیم کردستان عراق دیدار و گفتگو کرد.
نخست وزیر عراق در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ با رئیس کمیسیون اروپا دیدار و گفتگو کرد.
«برت مک‌گورگ» هماهنگ کننده امور غرب آسیا و شمال آفریقا در کاخ سفید در سفر به بغداد با محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق دیدار و رایزنی کرد.
نخست وزیر اقلیم کردستان با «محمد شیاع السودانی» در بغداد دیدار و گفتگو کرد.
رئیس جمهور عراق و رئیس ائتلاف دولت قانون ضمن دیدار در بغداد، بر حمایت از برنامه های دولت «محمد شیاع السودانی» نخست وزیر این کشور تأکید کردند.
نخست وزیر عراق از مقر دستگاه مبارزه با تروریسم این کشور دیدار کرد و گفت: باید تلاش بیشتری برای نابودی کامل تروریستها به کار گرفت.
رئیس جریان حکمت ملی و دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق ضمن دیدار در بغداد بر حمایت از دولت «محمد شیاع السودانی» نخست وزیر این کشور تأکید کردند.
نخست وزیر عراق با رئیس اتحادیه میهنی کردستان عراق دیدار و گفتگو کرد.
محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق که برای شرکت در کنفرانس بغداد ۲ به اردن رفته است با عبدالله دوم شاه اردن دیدار و گفتگو کرد.
نخست‌وزیر عراق با ژنرال مایکل کوریلا فرمانده سنتکام و هیات همراه وی دیدار و گفتگو کرد.
در دیدار رئیس ائتلاف فتح با «محمد شیاع السودانی» بر حمایت از برنامه های دولت برای ارائه خدمات به شهروندان عراقی و کاهش شاخصه های فقر در این کشور تأکید شد.
حجت الاسلام رئیسی، رئیس جمهور بعد از دیدار و گفتگو با محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق گفت: روابط ایران و عراق روابط معمولی نیست و اوج این روابط را می‌توان در مراسم اربعین مشاهده کرد.
محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق پس از سفر به اردن و کویت، ایران را به عنوان سومین مقصد سفرهای خارجی خود انتخاب کرد و امروز رسما برای دیدار با مقامات ایرانی وارد تهران شد.
سفیر سوریه در عراق با نخست وزیر این کشور دیدار و درباره روابط و همکاری های دوجانبه گفتگو کرد.
نخست وزیر، مأمور تشکیل کابینه عراق، در دیدار سفیر آلمان در بغداد، روابط دوجانبه و راه‌های گسترش آن و گشودن چشم‌اندازهای همکاری مشترک در روابط را بررسی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ