نخست وزیر عراق در دیدار سفیر آمریکا با او، گفت: عراق به اجرای برنامه های اصلاحات در سطوح مختلف و تلاش برای ایجاد شراکت سازنده و مفید با کشورهای دوست و برادر ادامه می دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سفیر آمریکا در بغداد که در امور ریز و درشت عراق دخالت می‌کند در مصاحبه‌ای به سفر السودانی نخست وزیر عراق به واشنگتن پرداخت.
امروز و در ادامه تحرکات مداخله جویانه الینا رومانوسکی سفیر آمریکا در بغداد در امور داخلی عراق، او به دیدار فواد حسین وزیر خارجه عراق رفت.
یکی از نمایندگان پارلمان عراق تاکید کرد که گفتگو با سفیر واشنگتن در بغداد هیچ فایده‌ای ندارد و تنها کاری که آمریکا می‌تواند انجام دهد این است که دست از توطئه چینی علیه عراق بردارد.
رئیس یکی از فراکسیون‌های پارلمانی عراق از اقدامات پارلمان این کشور به منظور مقابله با تحرکات سفیر آمریکا در بغداد برای گسترش انحرافات اخلاقی در جامعه عراق خبر داد.
یک کارشناس امنیتی عراق به ارتباط معنادار میان انفجار در خطوط انتقال برق عراق و سخنان سفیر آمریکا در بغداد در خصوص مشکل برق این کشور اشاره کرد.
در سایه افزایش خشم عمومی نسبت به مداخلات آمریکا، یکی از مسئولان جنبش مردمی عراق خواهان بسته شدن سفارت واشنگتن در بغداد و اخراج سفیر آمریکا از این کشور شد.
مشاور امنیت ملی عراق بار دیگر درخواست خود برای حمایت از پبشنهاد بغداد پیرامون برگزاری کنفرانسی بین المللی با موضوع اردوگاه الهول، پیش از پایان سال جاری را اعلام کرد.
تحلیلگر سیاسی عراق نسبت به اقدامات و نشست‌های سفیر آمریکا در بغداد با رهبران سیاسی و امنیتی این کشور برای پیاده کردن نقشه‌های واشنگتن، هشدار داد.
رئیس شورای سیاسی مقاومت اسلامی نجباء در خصوص اقدامات خلاف عرف دیپلماتیک سفیر ایالات‌متحده در بغداد به دولتمردان عراقی هشدار داد.
سفیر واشنگتن در بغداد گفت: ما مدت‌هاست که با شرکای خود برای رویارویی با برخی چالش‌ها به ویژه خاتمه دادن به بحران‌های مختلف منطقه تلاش کردیم؛ بنابراین بدیهی است که آمریکا در منطقه باقی خواهد ماند و به تعمیق شراکت با کشور‌های آن به ویژه عراق خواهد پرداخت.
یکی از نمایندگان سابق پارلمان عراق تاکید کرد که دولت این کشور باید به اقدامات خرابکارانه سفارت آمریکا و سفیر این کشور در بغداد واکنش نشان دهد.
نخست وزیر عراق امروز با وزیر دفاع آمریکا که به بغداد سفر کرده است دیدار و گفتگو کرد.
تحرکاتی در پارلمان عراق به منظور فرا خواندن وزیر خارجه این کشور به پارلمان برای توضیح درباره اقدامات مداخله جویانه و خارج از عرف دیپلماتیک سفیر آمریکا در بغداد جریان دارد.
سفیر آمریکا در عراق لحظه ای آرام نمی نشیند و در این راستا امروز هم با رئیس پارلمان عراق دیدار و گفتگو کرد.
سفیر آمریکا در بغداد از سفر هیئت عراقی به ریاست فواد حسین طی روزهای آتی خبر داد.
سفیر پیشین ایران در عراق «اجلاس بغداد ۲ عکس العملی در مقابل نشست چین و اتحادیه عرب دانست و گفت: مکرون علاقمند است تا ضعف‌های آمریکا را در منطقه رفع کند.
در پی انتقاد شدید سیاستمدار عراقی از نماینده دبیر کل سازمان ملل متحد در عراق و سفیر ایالات متحده آمریکا در بغداد، طی پستی در توئیتر، این شرکت، حساب کاربری وی را تعلیق کرد.
رهبر جریان حکمت ملی عراق با سفیر آمریکا در بغداد دیدار و درباره آخرین تحولات سیاسی و منطقه با وی گفتگو کرد.
امروز چهارشنبه ۲۳ نوامبر در مراسمی با حضور وزیر برنامه‌ریزی عراق و سفیر امریکا در بغداد، توافق‌نامه اجرایی کمک مالی امریکا برای پروژه‌های توسعه‌ای در عراق امضا شد.
ائتلاف دولت قانون درباره تحرکات سفیر آمریکا در بغداد و دیدارهای او با شخصیت های سیاسی و مدنی هشدار داد و اعلام کرد که این تحرکات به ضرر امنیت ملی عراق است.
سفیر آمریکا در بغداد امروز از دومین عملیات مرتبط با حمله موشکی سپاه به مواضع تروریست ها در اقلیم شمال عراق انتقاد کرد.
آلینا رومانوسکی، سفیر آمریکا در بغداد در صفحه توییتر خود نوشت که واشنگتن حملات موشکی و پهپادی ایران به اقلیم کردستان عراق (مواضع تروریست‌ها) را به شدت محکوم می‌کند.
منابع عراقی از دیدار و رایزنی سفیر آمریکا در بغداد با عبداللطیف جمال رشید رئیس جمهور عراق در کاخ السلام بغداد خبر دادند.
منابع عراقی از دیدار سفیر آمریکا در بغداد با برهم صالح رئیس جمهور این کشور خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ