حجت الاسلام رئیسی، رئیس جمهور بعد از دیدار و گفتگو با محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق گفت: روابط ایران و عراق روابط معمولی نیست و اوج این روابط را می‌توان در مراسم اربعین مشاهده کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارنی چوکووئمکا که در دیدار مقابل وستهم اولین گل چلسی را به ثمر رسانده بود در نیمه دوم مصدوم شد و جای خود را به میخایلو مودریک داد.
در فاصله دو روز مانده به شروع مسابقات قهرمانی آسیا تب والیبال در ارومیه به بالاترین حد ممکن رسیده است.
یکی از این مبین نصری و مهدی جلوه از تیم ملی والیبال خط خواهد خورد.
نه کادر فنی و نه بازیکنان رئال پس از بازی با بیلبائو حاضر به مصاحبه با شبکه پخش کننده مسابقه نشدند که خلاف قوانین لالیگاست.
بعد از خط خوردن نام کیلیان امباپه از فهرست پی‌اس‌جی برای دیدار فردا مقابل لوریان، رسانه‌های فرانسوی اعلام کردند ناصر الخلیفی این بازی را در ورزشگاه پارک دو پرنس تماشا خواهد کرد.
عدم حضور امباپه در تور تابستانی پی‌اس‌جی به دودستگی در اردوی این تیم منجر شده و سفر پاریسی‌ها به ژاپن را با معضل مواجه کرده است.
قائم مقام فرهنگستان علوم گفت: من فکر می‌کنم در این ۴۴ سال به دلایل گوناگون که بخشی از آن خارج از اراده ملی و حکمرانان ما بوده است، نواقصی داشته‌ایم و از یک آشفتگی و وجه غیر پایدار در سیاست بین‌الملل برخوردار بوده‌ایم. اگر ایران بخواهد در عرصه روابط بین‌الملل اوج بگیرد، باید تکلیف روابط بین‌الملل خود را روشن کند و در عرصه‌های بین‌المللی از دیدگاه‌های افراط و تفریط به دور باشد.
اصفهان- مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان با اشاره به افزایش بین ۳۰ تا ۴۰ درصد مصارف برق در تابستان، گفت: اصفهان ۶ هزار مگاوات در ساعات پیک مصرف برق دارد.
در مراسم رونمایی آردا گولر، خرید جدید رئال مادرید، چشم‌های اشک‌بار مادر این ستاره ترکیه‌ای که شاهد موفقیت بزرگ پسرش در پیوستن به رئال بود لحظاتی احساسی به وجود آورد.
در یک روز گرم تابستانی، مسابقات درگ آیلند کاپ با حضور برترین های ایران برگزار شد.
شکست خانگی بوسنی برابر لوکزامبورگ باعث شد تا کارشناس تلویزیونی بدترین انتقادات را در برنامه زنده از فاروق هاجیبگیچ داشته باشد.
کریستیانو جونتولی (مدیر ورزشی ناپولی) در تعطیلات به سر می برد و از استخدام سرمربی جدید (رودی گارسیا) از طریق توییت رئیس باشگاه مطلع شد. تا پایان ماه متوجه خواهیم شد که آیا او از ناپولی خواهد رفت یا خیر.
علیرضا بیکدلی، معاون کنسولی وزیر امور خارجه درسخنانی در مراسم بازگشایی سفارتخانه ایران در ریاض گفت: «امروز، روزی مهم در تاریخ روابط ایران و عربستان است. از حضور در کشور دوست و برادرمان عربستان بسیار خشنود هستیم. با برافراشته شدن پرچم ایران در عربستان و پرچم عربستان در ایران، همکاری دوجانبه میان دو کشور به اوج خود خواهد رسید. در مرحله آتی شاهد صفحه جدیدی از روابط دوجانبه و منطقه‌ای و همکاری‌های گسترده خواهیم بود.»
رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از عبور میزان اوج مصرف ترافیک داخلی از ۶ ترابیت بر ثانیه در روز چهارشنبه خبر داد.
پس از تیره و تار شدن روابط میان لیونل مسی و باشگاه پاریس سن ژرمن، حالا اخباری مبنی بر احتمال حضور او در الهلال منتشر شده است.
منابع عبری از تشدید آمار خودکشی در بین نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی خبر داده‌اند.
این سیاسی‌کاری با هدف جلب توجه رسانه‌ای و کسب رأی در انتخابات دوره آتی مجلس بروز یافت و در مصادیق متعددی از جمله طرح استیضاح وزیر صمت برای بار دوم سر زد و فضای حاکم بر روابط دولت و مجلس را به سمتی برد که طرح هشدار نسبت به پرهیز از حاشیه‌ها و توصیه به همکاری و هم‌افزایی قوا از سوی عالی‌ترین مقامات کشور را ضروری ساخت و البته از سوی بسیاری از نمایندگان و مسئولان شنیده شد.
جنجال های بازی رفت، حساسیت بازی اینتر و یوونتوس را بیشتر از همیشه کرده است.
تیم بسکتبال گلدن استیت با پیروزی مقابل ساکرامنتو کینگز سری پلی‌آف را در کنفرانس غرب لیگ NBA به تساوی کشاند.
یکی از حساس‌ترین دربی‌های تاریخ پایتخت از لحظاتی قبل آغاز شده است.
مارگارت میرس، مدیر برنامه آسیا و امریکای لاتین در اندیشکده Inter-American Dialogue می‌گوید: «در امریکای لاتین، ما شاهد این هستیم که چین به عنوان یک آلترناتیو جدی برای ایالات متحده مطرح شده و به خصوص از نظر سرمایه‌گذاری و کمک‌های مالی اقدامات مهمی را انجام داده است.» او معتقد است اقدامات چین باعث شده است تاثیر سیاست‌های امریکا برای تغییر برخی سیاست‌ها در منطقه کم اثر شود.
مارک کوکوریا در انگلیس منتقدان زیادی دارد و برخی او را مقصر اصلی در اخراج بن چیلول برابر رئال مادرید می‌دانند.
استفان بایچتیچ به دلیل مصدومیت دیگر نمی‌تواند در ادامه فصل برای لیورپول به میدان برود.
اقدام جنجالی دولت عربستان در همراهی با روسیه در کاستن از میزان تولید نفت خود، دیدار رهبران گروه‌های فلسطینی با بشار اسد رئیس جمهور سوریه در دمشق، و در نهایت، اوج گیری برخی تنش‌های دیپلماتیک در روابط خارجی رژیم اسرائیل، سه تحول و رویدادی هستند که منطقه خاورمیانه به تازگی شاهد آن‌ها بوده و در نوع خود حامل پیام‌ها و تبعاتی جدی و قابل توجه برای دولت آمریکا نیز هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ