السودانی نخست وزیر عراق در دیدار با خانوادهء شهدایِ ایرانیِ جنگ با داعش، بر لزومِ زنده نگه داشتنِ یاد و خاطره شهدا تأکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس ستاد مرکزی اربعین ضمن تجلیل از خانواده شهدا در ستاد مرکزی اربعین گفت: پیداه روی زائرین در اربعین به نیابت از همه شهدا خواهد بود.
در ابتدای جلسه علنی امروز مجلس، از فرزاد بادپا، قهرمان رشید و شجاع حادثه تروریستی شاهچراغ (علیه‌السلام) تقدیر شد.
در خلال برگزاری نشست هیات رییسه فدراسیون انجمنهای ورزشی از سهراب آزاد رییس انجمن سپک تاکرا کشور تقدیر و تجلیل شد.
معاون وزیر ورزش و جوانان و نایب رئیس کمیته ملی المپیک از شهلا قربانی تجلیل کردند.
در حاشیه هشتمین نشست کمیسیون ورزش و زنان کمیته ملی المپیک از شهلا قهرمانی، دارنده مدال طلای پاورلیفتینگ آسیا تجلیل شد.
فدراسیون تنیس طی مراسمی از اعضای تیم ملی که اخیرا به گروه دوم جهانی دیویس کاپ صعود کردند، تقدیر کرد.
در جریان جلسه صبح امروز هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک، از سه مدال‌آور کشورمان تجلیل شد.
در جریان جلسه صبح امروز هیات اجرایی کمیته ملی المپیک، از ناهید کیانی دارنده مدال طلای رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان تجلیل شد.
نماینده پیشین مجلس نوشت: این بی رحمی در تاریخ این ملت و در میان اغلب کشورهای دنیا بی سابقه است.
هیئت کشتی تهران در جام پهلوانک‌ها علاوه بر تجلیل از محمدرضا طالقانی که این جشنواره به نام او برگزار شده بود، از منتقد سرسخت فدراسیون علیرضا دبیر هم تجلیل کرد.
سومین نشست افق تحول رسانه ملّی صبح امروز سه‌شنبه ۶ تیر با حضور و سخنرانی دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد. همچنین در این مراسم از ۴۴ سال مجاهدت فرهنگی حجت‌الاسلام محسن قرائتی در رسانه ملی تجلیل شد.
انتقاداتی که ورزشکاران رشته‌های غیرفوتبالی به مسئولان ورزش کشور دارند این بار با اهدا هدیه کارت ۵ میلیون تومانی به بانوی قهرمان در تکواندو وارد مرحله تازه ای شده است.
جمعی از اعضای مجمع روحانیون مبارز با حضور در دارالزهراء (س) ضمن دیدار و گفتگو با همسر مکرمه و اعضای خانواده سید مقاومت و یار وفادار امام و مردم حجت الاسلام و المسلمین سید علی اکبر محتشمی پور، از سال‌ها مجاهدت و اخلاص و همراهی او با امام و اندیشه‌های والای رهبر فقید انقلاب و همراهی صادقانه و شجاعانه محتشمی پور با مردم در عمر پربرکتش تجلیل کردند. در این نشست که با حضور حجج اسلام و المسلمین سید محمد خاتمی و سید هادی خامنه‌ای همراه بود، خانواده ایشان، ضمن تشکر از حضور و همدلی جناب آقای خاتمی و دیگر میهمانان، فقدان ایشان را خسارتی جبران ناپذیر و سخت برای نزدیکان و علاقمندانشان دانستند. در این دیدار، سید محمد خاتمی از همراهی همیشگی و صمیمانه همسر مکرمه آقای محتشمی در کوران حوادث قبل و بعد از انقلاب و همچنین اقامت غریبانه ایشان در سال‌های اخیر در نجف اشرف یاد کرده و این وفاداری و همدلیِ درس آموز ایشان را ستودند. همچنین آقای خاتمی خطاب به خانواده آقای محتشمی پور، گفت: حضور در دارالزهراء (س) در عین فقدان آقای محتشمی برای ما سخت و همچنان باور نکردنی است و خداوند بر علو درجات این جانباز با اخلاص انقلاب و یار صدیق امام و مردم بیافزاید و به شما توفیق دهد تا راه ایشان را خالصانه ادامه دهید و این مکان معنوی همچنان منشأ فیض و روشنگری باقی بماند.
پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کشور از فدراسیون ووشو تجلیل به عمل آورد.
با حضور رئیس دیوان عالی کشور و دادستان کل کشور در جلسه هیأت عمومی از قضات بازنشسته دیوان عالی کشور تجلیل و قدردانی شد.
در نخستین رویداد بین المللی تامین مالی، نوآوری و فن آوری (فینوتکس) سال 1402، از بانک ملت به عنوان یکی از نهادهای تاثیر گذار در تامین مالی، نوآوری و فن آوری با اهدای لوح سپاس و تندیس تجلیل شد.
به مناسبت ۱۲ اردیبهشت روز معلم و گرامیداشت سالروز شهادت استاد مطهری از ۱۸۵ معلم نیروی هوایی ارتش تجلیل شد.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در نشستی با حضور کارگران مجتمع‌ها از آنان تجلیل و قدردانی کرد.
سردار شریف با اظهار امیدواری نسبت به روشن شدن هر چه سریع‌تر سرنوشت جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان و دیگر عزیزان همراه وی تصریح کرد: عنوان جاوید الاثر و یا شهید جاویدالاثر یک اصطلاح عرفی بوده و برای تکریم و تجلیل شماری از فرماندهان و رزمندگان اسلام در دفاع مقدس و جبهه مقاومت اسلامی به کار می‌رود که از سرنوشت قطعی آن‌ها (شهادت یا زنده بودن) اطلاعات موثقی در دست نیست.
معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: ورزشکارانی که مقابل رژیم غاصب صهیونیستی بازی نمی‌کنند، در نهایت ایثار و جهاد قرار دارند و باید از آنها تجلیل شود.
یک تحلیلگر مسائل بین‌الملل می‌گوید امیرعبداللهیان در اردن با بورل ملاقات کرده است اما اینکه به نتیجه رسیده یا نه مشخص نیست. قرائن و شواهد نشان نمی‌دهد که شاهد تحول خاصی باشیم. مذاکرات آژانس هم در تهران انجام شد ولی نتیجه آن به صورت عمومی اعلام نشد.
اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک از هانیه رستمیان که اولین سهمیه المپیک پاریس را در رشته تیراندازی کسب کرده است،  تجلیل کرد.
نشست تخصصی «نقش آموزش عالی در توسعه بخش کشاورزی» با تجلیل از زنده یاد دکتر بهزاد قره یاضی، پایه گذار پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی ایران و چهره تاثیرگذار زراعت و اصلاح نباتات برگزار می شود.
آیین اهدای مدال و تجلیل از نفرات برتر مراحل نخست مسابقات بین‌المللی تک‌تیراندازی نظامیان ۲۰۲۲ در مرکز آموزش شهید صدوقی یزد برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ