سفیر سوریه در عراق با نخست وزیر این کشور دیدار و درباره روابط و همکاری های دوجانبه گفتگو کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر کشور سوریه و سفیر الجزایر در این کشور ضمن دیدار و رایزنی با یکدیگر همکاری‌های مشترک ۲ کشور را مورد بحث و بررسی قرار دادند.
خبرگزاری رسمی سوریه صبح امروز از سفر نخست وزیر عراق به دمشق خبر داد.
منابع عراقی اعلام کردند که وزیر خارجه سوریه به بغداد سفر می کند تا با مقامات این کشور دیدار و گفتگو کند.
«فیصل المقداد» در پاسخ به دعوت رسمی «فؤاد حسین» شنبه آینده به عراق سفر و با مقامات ارشد این کشور دیدار و رایزنی می‌کند.
وزیرخارجه سوریه که امروز برای نخستین بار طی ۱۲ سال اخیر به مصر سفر کرده، پشت درهای بسته با همتای مصری خود دیدار و گفتگو کرد.
سفیر جدید کشورمان نیز در این دیدار گزارشی از آخرین وضعیت روابط جمهوری اسلامی ایران با سوریه و برنامه‌های پیش رو برای فعال سازی مناسبات دو کشور در ابعاد مختلف را ارائه کرد.
رئیس دولت سیزدهم در سال ۱۴۰۱ میزبان ۱۲ تن از سران کشورهای مختلف بود. امیر قطر، روسای جمهور سوریه، تاجیکستان، ترکمنستان، قزاقستان، ونزوئلا، روسیه، ترکیه و بلاروس و نخست‌وزیران عراق (دو بار) و ارمنستان در این سال به تهران سفر و با رئیس قوه مجریه ایران دیدار و گفت‌وگو کردند.
در این دیدار که مهدی سبحانی سفیر ایران در سوریه و سید عباس عراقچی معاون سابق وزیر خارجه نیز حضور داشت، موضوعات مختلف از جمله تحولات بین‌المللی و منطقه‌ای به ویژه تحولات جدید در روابط خارجی سوریه و همچنین برقراری روابط بین ایران و عربستان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
سید کمال خرازی، رئیس شورای راهبردی روابط خارجی ایران که به دمشق سفر کرده است امروز(دوشنبه) با فیصل مقداد، وزیر خارجه سوریه دیدار و گفت وگو کرد.
دبیر شورای راهبردی روابط خارجی کشورمان در نخستین روز سفر به سوریه با محمد عبدالستار، وزیر اوقاف این کشور دیدار و رایزنی کرد.
رئیس جمهور سوریه با هیئتی از اتحادیه بین المجالس عرب که به دمشق سفر کرده است، دیدار کرد.
رئیس جمهور سوریه با هیئتی از اتحادیه پارلمانی عربی که به دمشق سفر کرده است، دیدار کرد.
سلطان عمان ضمن عرض تسلیت به رئیس جمهور بشار اسد و مردم سوریه بابت قربانیان حادثه زلزله، بر ادامه حمایت کشورش از سوریه برای غلبه بر اثرات زلزله و پیامد‌های جنگ و محاصره مردم سوریه تاکید کرد.
رئیس جمهور سوریه امروز در یک سفر رسمی به مسقط پایتخت عمان رفت و با سلطان این کشور دیدار کرد.
رئیس پارلمان سوریه در دیدار با سفیر بحرین در دمشق تاکید کرد که کشورش همیشه خواهان فعالیت مشترک کشورهای عربی به منظور مقابله با چالش های مشترک است.
منابع سوری از سفر سردار قاآنی به لاذقیه سوریه و دیدارش با استاندار آن خبر دادند.
در جریان دیدار وزیر امور خارجه کشورمان و رئیس جمهور سوریه، ضمن دعوت از رئیس جمهور کشورمان برای سفر به دمشق، تاکید شد که این سفر زمینه ساز تقویت روابط در همه زمینه‌ها خواهد شد.
وزیر امور خارجه کشورمان که همراه با هیئتی سیاسی و دیپلماتیک به دمشق سفر کرده است، عصر امروز با وزیر امور خارجه سوریه دیدار و گفتگو کرد.
رئیس حزب اتحادیه میهنی کردستان عراق ضمن سفر به شمال شرق سوریه با فرمانده قسد و فرمانده نیروهای ائتلاف بین المللی تحت فرمان آمریکا در عراق و سوریه دیدار کرد.
دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی حزب الله لبنان با سفیر سوریه در پایان ماموریت وی در بیروت، دیدار و گفتگو کرد.
منابع خبری اعلام کردند که وزیر امور خارجه سوریه برای دیدار با همتای ایرانی خود، فردا به تهران سفر می کند.
وزیر امور خارجه روسیه در دیدار با سفیر سوریه در مسکو بر تداوم حمایت از دمشق تاکید کرد.
«لبانه مشوح» وزیر فرهنگ سوریه که به ایران سفر کرده است شامگاه سه شنبه (۲۲ شهریور ۱۴۰۱) ضمن بازدید از تالار وحدت با «محمد مهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار و در نشست خبری مشترک با همتای ایرانی خود حضور پیدا کرد.
مشاور امنیت ملی عراق و سفیر سوریه در بغداد دیدار و درباره تحولات سیاسی و تقویت همکاری میان طرفین گفتگو کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ