رئیس جریان حکمت ملی و دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق ضمن دیدار در بغداد بر حمایت از دولت «محمد شیاع السودانی» نخست وزیر این کشور تأکید کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنانی به مناسبت هفدهمین سالگرد پیروزی این کشور بر رژیم صهیونیستی در جنگ ۳۳ روزه تأکید کرد که به‌نظرمی‌رسد آمریکا قصد دارد داعش را به‌میدان بازگرداند.
رئیس دولت اصلاحات با تأکید مجدد بر این که ما هم با براندازی مخالفیم و هم با نحوه حکمرانی که وجود دارد، گفت: بنابراین به اینجا رسیدیم که خود اصلاحی شاید کم هزینه‌ترین و بهترین راه باشد. البته به شرطى که حاکمیت نظرات خیرخواهانه دیگران را تحمل کند و دست به اصلاح خود چه در ساختار، چه رویکرد و چه رفتار بزند.
سید مهدی میرجلیلی یکی از ستارگان تیم فوتبال ساحلی ایران در جام ملت‌های آسیا بودکه موفق شد دستکش طلای این مسابقات را از آن خود کند به تیم فولاد هرمزگان پیوست.
حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی با حضور در کتابخانه یادگار امام شهر «اسکردو» مرکز ایالت بلتستان پاکستان، بر پرهیز از حرکات احساسی توسط مسلمانان و حفظ وحدت تأکید کرد. / جماران
یادگار امام خمینی (ره) گفت: وحدت اسلامی یکی از آرمان‌های انقلاب اسلامی و مورد تأکید امام خمینی بود که امروز توسط رهبر معظم انقلاب کماکان دنبال می‌شود.
«سیدعمار حکیم»، رهبر جریان حکمت ملی عراق، در دیدار شماری از مدیران و فعالان رسانه‌ای جمهوری اسلامی ایران بر اهمیت روابط عراق و ایران و راه‌های گسترش آن در همه عصه‌ها تأکید کرد.
در دومین سفر استانی سید ابراهیم رئیسی به آذربایجان‌شرقی گره دو طرح نیمه‌تمام ۲۲ و ۲۰ساله «رؤیای ۲۲ساله راه‌آهن تبریز - میانه» و «طرح ۲۰ساله تأمین و انتقال آب شرب میانه از سد گرمی‌چای و تأمین آب شرب ۱۸۰ هزار نفر» باز شد.
آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران شامگاه امروز، تأکید کرد که ایمان مردم، راز پیروزی انقلاب اسلامی بوده است و به همین دلیل، دشمنان این ایمان را هدف قرار داده‌اند.
آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران شامگاه امروز، تأکید کرد که ایمان مردم، راز پیروزی انقلاب اسلامی بوده است و به همین دلیل، دشمنان این ایمان را هدف قرار داده‌اند.
سید مسعود میرکاظمی، رئیس سازمان برنامه و بودجه، کسری ۴۷۶ هزار میلیارد تومان بودجه در سال آینده را رد و تأکید کرد که در سال آینده کسری بودجه نخواهیم داشت. وی همچنین بیان کرد که در سال آینده تورم بالای ۴۰ درصد نیز نخواهیم داشت.
سید عمار حکیم رهبر جریان حکمت ملی عراق در سخنانی در مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس تاکید کرد: خطای آمریکا در این موضوع نابخشودنی است.
سید عمار حکیم در گفتگو با رئیس حزب اتحادیه میهنی کردستان عراق بر اهمیت گفتگو و پایبندی به قانون اساسی و اولویت‌دادن به منافع ملی برای پشت سر گذاشتن اختلافات بغداد و اربیل تأکید کرد.
رهبر جریان حکمت ملی عراق در دیدار با سفیر فلسطین در بغداد بر موضع ثابت کشورش در حمایت از مسئله فلسطین تأکید کرد.
«سیدعمار حکیم» رهبر جریان حکمت ملی عراق امروز یکشنبه با «محمد شیاع السودانی» نخست‌وزیر مأمور تشکیل کابینه در بغداد دیدار و گفتگو کرد.
سازمان اطلاعات سپاه در پیامی با تبریک و تسلیت شهادت پاسداران و بسیجیان حریم امنیت، سردار رشید اسلام سید حمیدرضا هاشمی و هم‌رزمانش تأکید کرده است: فرزندان ملت سرافراز ایران اسلامی همچون گذشته انتقام خون پاک شهدای مظلوم زاهدان را از دشمنان ملت خواهند گرفت و به فضل الهی بساط حرکات کور و ددمنشانه دشمنان را برمی‌چینند.
«سید عمار حکیم»، رهبر جریان حکمت ملی عراق در دیدار «محمد کاظم آل صادق»، سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد در خصوص آخرین تحولات عراق و منطقه گفتگو کرد.
«سیدعمار حکیم» رهبر جریان حکمت ملی عراق، در دیدار «باربارا لیف» معاون امور خاور نزدیک وزیر خارجه آمریکا روابط عراق و آمریکا و تحولات سیاسی عراق و منطقه را بررسی کرد.
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور گفت: در سالهای اخیر بیشترین تحریم‌ها و محدودیت‌ها بر صنایع نظامی و هسته‌ای کشور ما تحمیل شده، اما بیشترین پیشرفت علمی کشور نیز در این دو عرصه است. این موضوع نشان می‌دهد که وقتی اراده وجود داشته باشد و ارتباط صحیحی بین بخش‌های مختلف صنعت و بازار با بخش علمی مرتبط برقرار شود، پیشرفت قابل دسترس است.
سید عمار حکیم با صدور بیانیه ای بر ایجاد یک دولت قوی و عادل در عراق تاکید کرد.
سید عمار الحکیم با صدور بیانیه ای بر ایجاد یک دولت قوی و عادل در عراق تاکید کرد.
یک عضو چارچوب هماهنگی شیعی عراق تاکید کرد: جریان صدر به رهبری مقتدی صدر خواهان ادامه دوران نخست وزیری مصطفی الکاظمی است.
رسانه های عراقی جزئیاتی از دیدار «سید عمار حکیم»، رهبر جریان حکمت ملی عراق با «محمد بن سلمان»، ولیعهد عربستان سعودی در آغاز سفر وی به این کشور منتشر کردند.
در طرح فعلی دولت، قرار نیست ارز ترجیحی حذف شود، بلکه یارانه از ابتدای زنجیره به انتهای آن منتقل می‌شود تا ضمن اجتناب از مشکلات سیاست ارز ترجیحی، یارانه نقدی با هدفمندی بیشتری در اختیار مصرف کننده قرار بگیرد. اجرای این طرح به کاهش فاصله‌ی طبقاتی و افزایش قدرت خرید اقشار ضعیف جامعه کمک می‌کند.
حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی تأکید کرد: در روایاتی از ائمه معصومین(ع) داریم که اگر حاکم در عفو خطا کند بهتر از این است که در عقوبت اشتباه کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ