نخست وزیر، مأمور تشکیل کابینه عراق، در دیدار سفیر آلمان در بغداد، روابط دوجانبه و راه‌های گسترش آن و گشودن چشم‌اندازهای همکاری مشترک در روابط را بررسی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیرکل حزب الله لبنان و معاون وزیر خارجه ایران در یک دیدار مشترک در خصوص تحولات لبنان و منطقه بحث و تبادل نظر کردند.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ضمن حضور در محل وزارت خارجه عربستان سعودی با همتای خود دیدار کرد و به گفت‌وگو نشست.
سفیر ایران در بغداد و نخست وزیر عراق در یک نشست دوجانبه در خصوص گسترش همکاری‌های فیمابین در زمینه‌های مختلف به ویژه برگزاری مراسم اربعین حسینی (ع) بحث و تبادل نظر کردند.
نخست وزیر عراق در دیدار سفیر انگلیس در بغداد بر لزوم مقابله با اقدامات توهین آمیز و مکرر در قبال اسلام و قرآن تاکید کرد.
منابع عراقی با اشاره به سفر فردا دوشنبه محمد شیاع السودانی به مصر به جزئیات بیشتری از این سفر و محورهای رایزنی در آن پرداختند.
محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق شامگاه چهارشنبه با نوری المالکی، رئیس ائتلاف دولت قانون دیدار کرد.
«محمد البلداوی»، نماینده چارچوب هماهنگی عنوان کرد: «تغییرات وزارتی آینده از طریق سنجش عملکرد آن‌ها در مهلتی که السودانی به آن‌ها داده صورت می‌گیرد. او چراغ سبز برای تغییر وزرا را نشان داده و وزرای جدید با رایزنی قدرت‌های سیاسی انتخاب می‌شوند.»
نخست وزیر عراق در دیدار وزیر کشور سودان بر توسعه روابط بغداد با خارطوم در همه زمینه‌ها تاکید کرد.
وزیر بازرگانی عربستان که به عراق سفر کرده است با نخست وزیر این کشور دیدار و گفتگو کرد.
نخست وزیر عراق در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ با رئیس کمیسیون اروپا دیدار و گفتگو کرد.
نخست وزیر عراق امروز یکشنبه با رئیس دادگاه عالی فدرال عراق و اعضای این دادگاه رایزنی کرد.
«برت مک‌گورگ» هماهنگ کننده امور غرب آسیا و شمال آفریقا در کاخ سفید در سفر به بغداد با محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق دیدار و رایزنی کرد.
«محمد شیاع السودانی» و «رجب طیب اردوغان» درباره روابط دوجانبه و مسائل منطقه ای به ویژه اتصال ریلی بین بندر الفاو عراق و ترکیه و همچنین پرونده مرزی رایزنی کردند.
«محمد شیاع السودانی» و «رجب طیب اردوغان» درباره روابط دوجانبه یه ویژه اتصال ریلی بین بندر الفاو عراق و ترکیه و همچنین پرونده مرزی رایزنی کردند.
نخست وزیر عراق با رئیس اتحادیه میهنی کردستان عراق دیدار و گفتگو کرد.
محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق که برای شرکت در کنفرانس بغداد ۲ به اردن رفته است با عبدالله دوم شاه اردن دیدار و گفتگو کرد.
محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق که برای شرکت در کنفرانس بغداد ۲ به اردن رفته است با عبدالله دوم شاه اردن دیدار و گفتگو کرد.
«برت مک گورگ» هماهنگ کننده امور خاورمیانه و شمال آفریقا در کاخ سفید با «محمد شیاع السودانی» نخست وزیر عراق تلفنی گفتگو و درباره مسائل مختلف رایزنی کرد.
نخست‌وزیر عراق با ژنرال مایکل کوریلا فرمانده سنتکام و هیات همراه وی دیدار و گفتگو کرد.
نخست‌وزیر عراق با ژنرال مایکل کوریلا فرمانده سنتکام و هیات همراه وی دیدار و گفتگو کرد.
نخست‌وزیر عراق که به کویت سفر کرده است با مشعل الاحمد الصباح، ولیعهد این کشور با حضور احمد نواف الاحمد الصباح، نخست‌وزیر کویت دیدار کرد.
محمد شیاع السودانی نخست‌وزیر عراق امروز میزبان سفیر قطر در بغداد بود.
رایزنی های نخست وزیر مامور تشکیل کابینه عراق در حالی ادامه دارد که اتحادیه میهنی کردستان عراق نامزدهای خود را برای پست های وزارتی به السودانی اعلام کرده است.
نخست وزیر مأمور به تشکیل کابینه عراق در گفتگوی تلفنی با امیر قطر بر عزم دولت جدید عراق برای ایجاد روابط متعادل با کشورهای منطقه و سایر کشورها تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ