لئو مسی در آخرین رویداد جام جهانی خود انگیزه های زیادی برای موفقیت دارد و رکوردهای بزرگی را در مسیرِ قطر، پیش روی خود می بیند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزنه‌بردارانی که قهرمان ایران شدند برای ملی‌پوش شدن به رکوردهایی بالاتری احتیاج دارند چراکه اختلاف رکوردی محسوسی با نفرات اصلی تیم ملی دارند.
تیم های ملی مردان و زنان ایران در مسابقات جهانی به رکوردهایی دست یافتند که برای نخستین بار در تاریخ این رشته رقم خورده است.
تیم های ملی مردان و زنان ایران در مسابقات جهانی به رکوردهایی دست یافتند که برای نخستین بار در تاریخ این رشته رقم خورده است.
لیونل مسی با انتخاب اینتر میامی به عنوان تیم آینده خود بعد از 19 سال فوتبال اروپا را ترک می کند.
کابوس والیبال نه برای شهداب که برای ایران تکمیل شد.
آلومینیوم اراک در سومین فصل حضورش در لیگ برتر توانست عملکرد بهتری داشته باشد.
مدتی است حسن تفتیان در اردوی جامائیکا به سر می‌برد و رکوردهایی هم ثبت کرده اما با دیگر دونده‌های سرعتی آسیا فاصله زیادی دارد.
با گل هایی که مس رفسنجان در دیدار برابر سپاهان دریافت کرد، رکورد خاص بهترین خط دفاعی تاریخ لیگ برتر در اختیار استقلال مجیدی باقی ماند.
محسن ربانی در مورد رکوردهایی که فدراسیون برای اعزام به مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا اعلام کرده است، گفت: رکوردها نه خیلی دور از دسترس است و نه خیلی ساده، یعنی کسانی که آمادگی داشته باشند توانایی ثبت این رکوردها را دارند.
کاپیتان تیم ملی آرژانتین در همان جام جهانی که قهرمان شد، رکورد‌های زیادی را در تاریخ جام‌های جهانی گذشت.
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، نمایشی خیره‌کننده را در قطر ارائه کرد و رکوردهای بسیاری را به نام خودش به ثبت رساند.
تا پایان مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی قطر برخی تیم ها آماری را به خود اختصاص داده اند که ثمری برای آنها نداشته چرا که برخلاف انتظارات از دور مسابقات کنار رفته‌اند!
پیش‌بینی رسانه‌های انگلیسی برای آمار بینندگان دیدار امشب انگلیس ـ فرانسه، حاکی از شکست رکوردهای سابق است؛ به نحوی که انتظار می‌رود پربیننده‌ترین دیدار تیم‌ملی انگلیس در تلویزیون، امشب و در جریان جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر رقم بخورد.
بررسی رکوردهایی که بازیکنان به تفکیک باشگاه‌هایشان در جام‌جهانی بر جای گذاشته‌اند.
صعود فرانسه با حذف لهستان قابل انتظار بود؛ اما امشب شب رکورد‌های امباپه بود. بیشترین گل زده در جام‌جهانی تا قبل از ۲۴ سالگی و رسیدن به عدد ۹ با عبور از پله افسانه‌ای. او در پی دومین قهرمانی جام‌جهانی و دومین کفش طلا هم هست.
صعود فرانسه با حذف لهستان قابل انتظار بود اما امشب شب رکوردهای امباپه بود. بیشترین گل زده در جام‌جهانی تا قبل از 24 سالگی و رسیدن به عدد 9 با عبور از پله افسانه‌ای. او درپی دومین قهرمانی جام‌جهانی و دومین کفش طلا هم هست
پاتریس اورا معتقد است درخشش اولیویه ژیرو در جام جهانی 2022 قطر، باعث شد فرانسه خود را بدون کریم بنزما با مسابقات وفق بدهد.
رکوردهایی که توسط ايران‌خودرو شکسته می شود/ اصلاح ساختار در صنعت خودرو جواب داده است
کریستیانو رونالدو و لیونل مسی این فرصت را دارند که در جام جهانی 2022 قطر بار دیگر تاریخ‌ساز شوند.
مکس ورشتپن راننده تیم ردبول در مسابقه بزرگ مکزیکوسیتی نام خود را در کتاب تاریخ فرمول‌یک جاودانه کرد.
پیراهنی که دیگو آرماندو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین هنگام زدن دو گل معروف به انگلیس در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۱۹۸۶ بر تن کرد، پنج ماه پس از فروش آن در حراجی به ارزش ۹.۳ میلیون دلار، در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به نمایش گذاشته خواهد شد. طبق اعلام خانه حراج ساتبی، این پیراهن که بدون فاش کردن هویت خریدار، تمامی رکورد‌های فروش کلکسیون‌های ورزشی را شکست، به موزه ورزش قطر قرض داده می‌شود و به نمایش گذاشته می‌شود.
روبرت لواندوفسکی امشب هم برای بارسا گلزنی کرد تا به رکورد 9 گل در هفت بازی ابتدایی خود در لالیگا برسد. او در این هفت هفته رکوردهایی به ثبت رسانده که لئو مسی و کریستیانو رونالدو نیز نداشتند.
لیونل مسی قصد دارد در جام جهانی 2022 قطر، رکوردهای بزرگی را در تاریخ فوتبال از آن خود کند.
ثبت قابی از خوردبین و پروین در کنار یکدیگر ذهن علاقمندان قدیمی فوتبال را به سال‌های خیلی دورتر می‌برد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ