اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لحظه‌ای که روی سکو پریدم و لحظه‌ای که مدال را گرفتم، همه‌‌چیز حس خوبی داشت و قشنگ بود؛ امیدوارم با این مدال دیگر همه قانع شده باشند که من دونده 100 مترم.
یگانه کرمانی دختر بدمینتون‌بازی که از لیست نفرات اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو حذف شده است گفت: شوک بزرگی بود، دیگر رویای المپیک برای بدمینتون‌بازان بر باد می‌رود.
ملی‌پوش تفنگ ایران گفت: سومین حضورم در بازی‌های آسیایی را تجربه خواهم کرد و امیدوارم که در این رقابت‌ها بتوانم باز هم روی سکو بروم.
لیبروی تیم ملی والیبال ایران گفت: باید در امتیاز ٢۴ بر ٢٠ کار را تمام می‌کردیم تا حریف فرصت کاهش اختلاف امتیاز را نمی‌یافت. امیدوارم که در بازی‌های بعدی جبران کنیم.
فرنگی کار جوان شیرازی که اکنون در تیم ملی نوجوانان آخرین سال حضورش را طی می‌کند و برای رقابت‌های اردن آماده میشود، امیدوارست حضور در بازی های آسیایی را با تیم ملی بزرگسالان تجربه کند امیدوار است.
تیم ملی والیبال ایران بعد از متحمل شدن دو باخت در مسابقات لیگ ملت‌های والیبال، سرانجام در دیدار مقابل چین به پیروزی رسید تا به بازی‌های آینده امیدوارتر باشد.
ملی‌پوش تنیس روی میز ایران پس از شکست مقابل حریف دانمارکی در مسابقات قهرمانی جهان، ابراز امیدواری کرد که این نتیجه را در دیدارهای بعدی جبران کند.
در هر دو جام خداراشکر مدعی هستیم و شرایط خوبی داریم. امیدوارم که با یک همدلی خوب و اتحاد بیشتر و حمایت بیشتر بتوانیم این روند را ادامه دهیم
اندریک، پدیده 16 ساله برزیلی، که به رئال پیوسته ولی تا 18 سالگی برای پالمیراس بازی خواهد کرد، تمام بازی های رئال را مشتاقانه تماشا می کند.
اندریک، پدیده 16 ساله برزیلی، که به رئال پیوسته ولی تا 18 سالگی برای پالمیراس بازی خواهد کرد، تمام بازی های رئال را مشتاقانه تماشا می کند.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت امیدوارم بتوانیم شرایط حضور بانوان در دیدارهای لیگ برتر را هم فراهم کنیم.
برنده 22 گرند اسلم و نفر شماره یک تنیس جهان اعتراف کرد که می‌خواهد در بازی های المپیک 2024 شرکت کند.
بازی های لیگ در این فصل بسیار سخت است و تیم ها فاصله امتیازی کمی نسب به هم دارند اما امیدوارم که در پایان فصل، رتبه خوبی کسب کنیم.
سینا مریدی با عملکرد خوبی که برابر سپاهان داشت، جواد نکونام را به بازی های آینده امیدوار کرد.
بازیکن گل گهر می گوید که از صحنه خطای پنالتی دور بوده اما صدای برخورد پای هادی محمدی با پای تبریزی را شنیده است.
رئیس فدراسیون تنیس با اشاره به شرایط این رشته برای حضور در بازی های آسیایی، گفت: قطعا شانسی برای کسب مدال در هانگژو نداریم با این حال امیدوار به اعزام هستیم.
مارتین اودگارد ابراز امیدواری کرد که بتواند در بازی های بعدی نیز برای تیمش گلزنی کرده و پاس گل بدهد.
مربی تیم ملی پاراتیروکمان با اشاره به کمبود کماندار در ریکرو بانوان گفت: امیدوارم کمیته ملی پارالمپیک حمایت بیشتری در این زمینه از تیم پاراتیروکمان داشته باشد تا در بازیهای پاراآسیایی با مشکل مواجه نشویم.
مربی تیم فوتبال گل گهر معتقد است دیدار این تیم برابر استقلال یکی از تاکتیکی ترین بازی های لیگ خواهد بود.
محسن آذرباد می‌گوید امیدوار است در بازی‌های بعدی پاس گل‌های بیشتری ثبت کند و در کورس قرار بگیرد.
دارنده ۲ مدال طلا و نقره جهان گفت: از اینکه نتوانستم دل هموطنانم را در دیدار فینال شاد کنم ناراحتم، امیدوارم در مسابقات بعدی و در نهایت بازی‌های المپیک پاریس جبران کنم. از همه مردم و کسانی که برای من زحمت کشیدند تشکر می‌کنم.
هافبک استقلال می‌گوید هواداران این تیم به جا انتظار برد در همه مسابقات را دارند.
معاون اجرایی باشگاه استقلال امیدوارم است صدا و سیما در مورد حق پخش مساعدت کند.
سرمربی تیم ملوان ابراز امیدواری کرد که تیم او نیز بازی های خانگی بعدی خود را با حضور تماشاگرانش برگزار کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ