یگانه کرمانی دختر بدمینتون‌بازی که از لیست نفرات اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو حذف شده است گفت: شوک بزرگی بود، دیگر رویای المپیک برای بدمینتون‌بازان بر باد می‌رود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به گفته رییس فدراسیون هندبال هنوز مشخص نیست که کدام تیم ملی هندبال (زنان یا مردان) راهی هانگژو خواهد شد.
یک معلم گفت:دانش‌آموزان پایه دوازدهم امسال واقعاً مظلوم واقع شدند، کلاس دهم و یازدهم آن‌ها به‌دلیل شیوع کرونا تقریباً به‌صورت مجازی برگزار شد، امسال که به‌صورت حضوری در مدارس بودند من خودم به عمق ضعف آموزش مجازی خصوصاً در مدارس دولتی پی بردم، از طرفی بخشی از آموزش آن‌ها در پایه دوازدهم همزمان شد با اعتراضات سال گذشته در کشور که تقریباً برای اولین بار بود که دانش‌آموزان هم در اعتراضات نقش داشتند، برای همین واقعاً حال‌شان خوب نبود، سرکلاس درس حوصله کافی نداشتند و شدیداً بی‌انگیزه بودند.
تیم ملی اسکیت سرعت در حالی خود را برای بازی‌های آسیایی هانگژو چین آماده می‌کند که هنوز اعزام این تیم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به شرایط تیم فوتبال امید برای اعزام به بازی‌های آسیایی گفت: فدراسیون دراین‌باره هنوز آمادگی خود را اعلام نکرده است.
رییس انجمن بسکتبال باویلچر گفت: بعد از زلزله ترکیه اکثر بازیکنان لژیونر این تیم به کشور بازگشته‌اند و هنوز وضعیت آنها برای بازگشت مشخص نیست.
دبیر فدراسیون هندبال می‌گوید هنوز وزارت ورزش اسامی کاندیداهای این فدراسیون را اعلام نکرده است.
بر اساس گزارش‌هایی که تاکنون از میدان جنگ و وضعیت شهر‌های اطراف باخموت منتشر شده، این شهر در حال حاضر از سه جهت از سوی روس‌ها محاصره شده است. هنوز مشخص نیست که اوکراین همچنان قصد اعزام نیرو به این منطقه را دارد یا می‌خواهد به‌طور تاکتیکی و موقتا عقب بنشیند.
وزیر ورزش و جوانان توضیحات کوتاهی را درباره وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ارائه کرد.
سازمان جهانی بهداشت هنوز پایان پاندمی را اعلام نکرده است، هرچند که این سازمان امیدوار است با همکاری گسترده مردم در زمینه واکسیناسیون و رعایت نکات بهداشتی، هر چه زودتر پایان رسمی پاندمی کووید-۱۹ را اعلام کند و شیوع ویروس را در سطح اندمی (بومی) نگاه دارد.
سرمربی بایر لورکوزن بعد از شکست مقابل دورتموند، اعلام کرد که هنوز به کسب سهمیه اروپایی امیدوار است.
دبیر فدراسیون ناشنوایان گفت: با وجود این که مسابقات قهرمانی آسیا ناشنوایان در رشته‌های کشتی، تکواندو و جودو قرار است اسفند در قرقیزستان برگزار شود، اما هنوز برگزاری این رقابتها از سوی کنفدراسیون آسیا قطعی نشده است.
بیات،تعیین تکلیف نهایی را به مراجعه فردا (پنج شنبه) خود به دیوان عالی کشور موکول کرد و گفت: «تا زمانی که دیوان عالی کشور رسما اعلام نکند که حکم اعدام حمید قره حسنلو نقض شده است، نمی‌توان نظری در این زمینه اعلام کرد به همین دلیل همچنان باید صبر کرد تا موضوع به ما ابلاغ شود.»
اعضای تیم ملی کشتی آزاد کشورمان با وجود انجام تمامی اقدامات لازم برای حضور در رقابتهای جام جهانی ۲۰۲۲ آمریکا همچنان در انتظار صدور ویزا از سوی این کشور هستند.
رسول معتمدی بلافاصله به بیمارستان اعزام شده و هنوز میزان دقیق آسیب دیدگی او مشخص نیست.
رسول معتمدی بلافاصله به بیمارستان اعزام شده و هنوز میزان دقیق آسیب دیدگی او مشخص نیست.
رئیس‌ فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: هنوز کمیسیون فرهنگی مجلس تصمیم نگرفته است که نماینده‌ای به مسابقات جام جهانی برود.
رئیس‌ فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: ممکن است با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان یک یا دو نفر از نمایندگان مجلس به همراه تیم ملی به مسابقات جام جهانی فوتبال اعزام شوند.
با وجود سفر فرنگی‌کاران به اسپانیا، هنوز ویزای تیم کشتی آزاد زیر 23 سال ایران برای حضور در مسابقات جهانی صادر نشده است.
یک بازی دوستانه هم قبل از اعزام داریم که تیم‌های حاشیه خلیج فارس مدنظرمان بودند  که هنوز به جمع‌بندی با آن‌ها نرسیده‌ایم
کاروان کشتی امید ایران در حالی روزهای پایانی تمرینات خود را برای حضور در رقابتهای جهانی ۲۰۰۲ اسپانیا پشت سر می‌گذارد که هنوز اعزام آنها قطعی نشده است.
مسئولان فدراسیون فوتبال علی‌رغم مخالف باشگاه فولاد با جدایی نکونام و هم‌چنین اعلام تمایل این مربی برای ادامه فعالیت در این تیم جنوبی، باز هم به دنبال آوردن او به تیم ملی هستند.
با وجودی که حدود دو ماه تا آغاز مسابقات هندبال قهرمانی زنان آسیا بیشتر زمان باقی نیست اما هنوز تکلیف اعزام تیم به این مسابقات مشخص نشده است.
با وجود مطرح شدن نام بهرام رضاییان هنوز حکم سرپرستی تیم ملی برای هیچ فردی صادر نشده است.
این نوع شناورها که هنوز مشخص نیست با چه هدفی به خطوط کشتیرانی اعزام می‌شوند، به‌دلیل احتمال قطع ارتباطات ناوبری، می‌توانند منشاء بروز حوادث دریایی غیر قابل پیش‌بینی بشوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ