فرنگی کار جوان شیرازی که اکنون در تیم ملی نوجوانان آخرین سال حضورش را طی می‌کند و برای رقابت‌های اردن آماده میشود، امیدوارست حضور در بازی های آسیایی را با تیم ملی بزرگسالان تجربه کند امیدوار است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد دولت به عنوان متولی این باشگاه به مشکلات آبی پوشان ورود کند.
سرمربی تیم والیبال نوجوانان ایران ابراز امیدواری کرد، این تیم در مسابقات جهانی به مانند تیم تحت هدایت مومنی مقدم عنوان قهرمانی جهان را از آن خود کند.
علی میری در توضیحاتی برای طراحی‌های خود عنوان کرد: من به عنوان یکی از هشت میلیارد آدم، ذهنیت خودم از غذا‌ها رو تقدیمتون میکنم. امیدوارم لذت ببرید.
اسطوره میلان ابراز امیدواری کرد که رئال مادرید و میلان به فینال لیگ قهرمانان برسند. او از کارلو آنچلوتی هم به عنوان بهترین مربی دنیا نام برد.
بازیکن تیم گلف معراج می‌گوید تیمش کار آسانی برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر نداشت.
فرانچسکو توتی از رئال به عنوان تیم دوم خود یاد کرد و ابراز امیدواری کرد رئال با شکست سیتی به فینال لیگ قهرمانان برود.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، مصدومیت داوید آلابا را جدی و از ناحیه هسترینگ عنوان کرد و گفت فعلا مشخص نیست که به بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان خواهد رسید یا خیر.
ماریو گوتزه که سابقه بازی در بایرن مونیخ را هم در کارنامه خود دارد، ابراز امیدواری کرد که دورتموند موفق به کسب عنوان قهرمانی بوندسلیگا شود.
مربی تیم فوتبال استقلال از دیدار تیمش برابر گل گهر به عنوان یک بازی سخت یاد کرد و گفت: این بازی برای هر دو تیم اهمیت دارد اما برای ما حکم بازی قهرمانی را دارد که امیدوارم به برتری برسیم.
مدیرعامل فولاد خوزستان به صورت تلویحی از حمید رجبی به عنوان سرمربی فوتبال در مسابقات لیگ برتر نام برد.
هافبک استقلال ابراز امیدواری کرد تیمش در جام حذفی و لیگ برتر به عنوان قهرمانی برسد.
مربی پرتغالی تیم فوتبال استقلال اظهار امیدواری کرد تیم پورتو به عنوان یکی از دو نماینده کشورش در لیگ قهرمانان اروپا برابر اینترمیلان به پیروزی برسد و مهدی طارمی هم برای این تیم گلزنی کند.
دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی گفت: عفو اهالی هنر، فرهنگ ، ورزش و دانشجویان را مفید می دانم و امیدوارم این اقدام به عنوان گام های اولیه برای بهبود شرایط امور کشور باشد.
سرمربی فولاد خوزستان بزرگترین دغدغه‌اش در این تیم را نبود مهاجمی تخصصی عنوان کرد.
ملی پوش تیم کشتی آزاد ایران گفت: امیدوارم در مسابقات رنکینگ دار کرواسی به عنوان نخستین میدان بین المللی سال ۲۰۲۳ با نتایج خوبی همراه باشم.
ملی پوش تیم کشتی آزاد ایران گفت: امیدوارم در مسابقات رنکینگ دار کرواسی به عنوان نخستین میدان بین المللی سال ۲۰۲۳ با نتایج خوبی همراه باشم.
ابوذر شجاعی که به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه نفت مسجدسلیمان انتخاب شده معتقد است با گذشت دو سه هفته از مسابقات، این تیم جایگاه بهتری در جدول خواهد داشت.
اسطوره تاریخی فوتبال برزیل معتقد است تیم‌های ملی فرانسه و آرژانتین در فینال رقابت‌های جام جهانی از شانس برابری برای رسیدن به عنوان قهرمانی برخوردارند.
سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر یکی از دغدغه‌های بازیکنان بسکتبال باویلچر برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان را نداشتن ویلچرهای استاندارد عنوان کرد و گفت: امیدوارم فدراسیون جانبازان و معلولین با حمایت وزارت ورزش این مشکل را حل کند تا به دلیل مسائل سخت افزاری، سهمیه پارالمپیک را از دست ندهیم.
نامگذاری شهر ساری با عنوانِ ««پایتخت گردشگری کشور‌های عضو اکو در سال ۲۰۲۲» از سال گذشته این امیدواری را به فعالان و کارشناسان میراثی داده بود که خانه‌های تاریخی در دست مرمت در بافت تاریخی شهر بعد از دو سال سرو سامان می‌گیرند، اما به نظر می‌رسد این اقدام بین‌المللی نیز نتوانسته خانه‌های تاریخی این شهر را از خطرِ تخریب نجات دهد. براساس طرح‌های مرمتی تهیه شده برای خانه‌های تاریخی ساری، سقفِ چند خانۀ قرار گرفته در این طرح حدود دو سال قبل برای بازسازی از روی بنا‌هایی مانند «خانۀ کلبادی»، «خانۀ صادقیان» و خانۀ میرگتی» حذف شدند، اما تصاویر ثبت شده در روز‌های گذشته از این خانه‌ها در بافت تاریخی ساری نشان می‌دهد که عملا هیچ اتفاق مرمتی برای نجات آن‌ها انجام نشده است و برعکس حذفِ سقف‌های قدیمی از این بنا‌های تاریخی در دستِ مرمت، به تخریب آن‌ها سرعت بخشیده است.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران مطابق انتظار پس از چند هفته در گفتگو با یکی از رسانه‌های کروات سکوت خود را شکست.
معاون اول رئیس‌جمهور اعلام کرد: دولت در تلاش است تا روز زیارت امام رضا (ع) به عنوان «روز ملی زیارت» ثبت شود و امیدوارم شاهد تحقق این موضوع باشیم.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی اظهار امیدواری کرد تیمش در مسابقات قهرمانی جهان و در غیاب روسیه، به عنوان قهرمانی تیمی دست یابد.
وی افزود: جالب است که بگویم تهیه کنندگان برای تقریبا 100 نفری که در این فیلم کار کرده اند حدوداً 1000 صفحه قرارداد تنظیم کرده اند که من امیدوارم روزی این تجربه را با دوستانم به اشتراک بگذارم، چون فکر می کنم زمانی تولید یک فیلم مشترک موفق و ارزشمند است که بتواند به رشد فنی، تکنیکی و تجاری سینمای ایران کمک کند و البته این همکاری ها می تواند منجر به بهبود ساختارهای حقوقی سینمای ایران هم بشود که برای همکاری های سینمایی موفق می بایست ساختارهای ما مبتنی بر استانداردهای روز جهان باشد. به عنوان مثال در مسالۀ نمایش فیلم ها در روی پلتفرم های آنلاین شرایط جدیدی شکل گرفته است که تقریبا تمام قراردادهای فیلم ما هم با تمرکز جدی روی این شکل گرفته است. مثلا ما برای استفاده از یک مدل خودروی خاص که البته همیشه در خیابان می بینیم، باید قراردادی تنظیم می کردیم تا آنها اجازه استفاده از این خودرو و برندشان را به ما بدهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ