محسن آذرباد می‌گوید امیدوار است در بازی‌های بعدی پاس گل‌های بیشتری ثبت کند و در کورس قرار بگیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ژاوی، سرمربی بارسا، در آستانه اولین دیدار تیمش در لالیگا مقابل ختافه گفت او عثمان دمبله را دوست داشته ولی داستان این ستاره فرانسوی در بارسا در نهایت تلخ به پایان رسیده است.
هادی عقیلی می‌گوید به دنبال فرصتی برای بازگشت به فوتبال ایران بوده و به همین دلیل به پیشنهاد باشگاه‌ گل‌گهر پاسخ مثبت داده است.
علی شجاعی بعد از ترک تراکتور اولین حرفهای خود را به زبان می‌آورد.
کاپیتان سابق استقلال می گوید که برای کسب موفقیت در آسیا، باید برنامه ریزی و سازماندهی صورت بگیرد.
ساری- نایب قهرمان کشتی آلیش بانوان آسیا که مدال نقره خود را تقدیم خانواده شهید طهرانی مقدم کرده است، گفت: دوست داشته مدال طلا را تقدیم کند.
هافبک تیم هوادار مدعی است آنها با انگیزه عبور از پرسپولیس و تقابل با استقلال برای جبران شکست سنگین، در مرحله نیمه نهایی حاضر شده بودند.
لئوناردو ژاردیم می‌گوید رابطه فوق‌العاده‌ای با بازیکنان شباب الاهلی دارد و گاهی برای آنها مثل یک دوست است و گاهی پدر.
همکارم تازه ازدواج کرده بود و همسرش خانه‌دار بود. روز حادثه قبل از ساعت ۴ مرخصی گرفتم و راهی خانه همکارم شدم. از قبل یک بسته تهیه کردم و به‌عنوان اینکه پیک هستم زنگ خانه را زدم. زن جوان مقابل در آمد تا بسته را بگیرد، اما من با کاتری که داشتم او را تهدید کرده و وارد شدم. دست و پای زن جوان را با سیم بستم که در این حین فتانه به صورت من چنگ کشید و ماسک از صورتم افتاد. فکر کردم ممکن است مرا شناخته باشد. به همین دلیل با پتو او را خفه کردم و برای اطمینان با کاتر رگ دست راستش را بریدم.
مدیرعامل مس سونگون گفت: دوست داشتیم برای این قهرمانی تدارکات ویژه‌ای داشته باشیم ولی در در شرایط کنونی تنها در کنار مردم داغدار خوی ایستادیم.
نسل Z (به عنوان اولین نسل اجتماعی که از جوانی با دسترسی به اینترنت و فناوری دیجیتال قابل حمل رشد کرده است نسلی که متولدین سال‌های ۱۹۹۷ تا ۲۰۱۰ میلادی را در بر می‌گیرد) در حال منسوخ کردن آن چیز‌هایی که زمانی ما آن را دوست داشتیم. آیا اکنون زمان آن است که گوگل موتور جستجوی شماره یک به سرنوشتی مشابه بسیاری از موارد منسوخ شده گذشته دچار شده و در فراموشی محو شود؟
هافبک پیکان می گوید با شرزود تمیروف بحث نکرده و پیش آمدن چنین موضوعاتی در فوتبال طبیعی است.
متهم گفت: من در مغازه کیف و کفش حوالی میدان فردوسی مشغول به کار هستم. چند ماه قبل، این دختر برای خرید کفش به مغازه‌ام آمد و با هم آشنا شدیم. او چند سالی از من بزرگتر بود، اما دوست شدیم و باهم در تماس بودیم تا اینکه او به من مشکوک شد. خانم دکتر تصور می‌کرد که من با کسی در رابطه هستم و از این موضوع ناراحت بود. روز حادثه بعد از ظهر به مغازه‌ام آمد طبق قراری که با هم داشتیم به حوالی میدان آزادی رفتیم. در آنجا سر همین موارد باهم مشاجره لفظی پیدا کردیم که ناگهان خودش را از بالای پل به پایین پرتاب کرد.
گرت بیل می گوید که ما ناامیدیم، چرا که دوست داشتیم بهتر بازی کنیم، اما این اتفاق برای ما در این تورنمنت نیفتاد.
لوکا مودریچ پس از تساوی کرواسی مقابل مراکش گفت که دو بازی بعدی برابر بلژیک و کانادا مثل فینال خواهد بود.
آلن شیرر در گفتگو با کریس بیون در دوحه گفت: پیروزی 6-2 روز دوشنبه دقیقاً همان نتیجه ای بود که ما به آن نیاز داشتیم و این همان شیوه بازی بود که ما دوست داشتیم همیشه از انگلیس ببینیم.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: باخت و گل خوردن را دوست نداریم و فرصت‌های خوبی پیش از پنالتی تونس در اختیار داشتیم.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از دیدار برابر تونس گفت که باخت و گل خوردن را دوست نداریم و فرصت‌های خوبی پیش از پنالتی تونس در اختیار داشتیم.
کریم بنزما فاش کرد که دوست داشت با رونالدینیو هم‌بازی می شد. او در مورد روزهای ابتدایی حضورش در رئال و موفقیت‌هایش در این باشگاه نیز صحبت کرد.
سرمربی آلومینیوم اراک می گوید که خیلی دوست داشتیم که امروز با حضور تماشاگران بازی می‌کردیم و هواداران استقلال را از نزدیک می‌دیدیم.
وزیر میراث فرهنگی گفت: رئیس جمهور دستور بیمه ۱۰ هزار نفر از فعالان صنایع دستی را دادند که دوست داشتیم امروز این خبر بسیار خوب را به این عزیزان فعال صنایع دستی بدهیم.
سرخیو بوسکتس پس از پیروزی 0-1 بارسا مقایل مایورکا گفت که مستحق زدن یک گل دیگر هم بودند.
سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان گفت دوست داریم در بازی فردا خوب ظاهر شویم و بتوانیم بازی را ببریم.
سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان گفت دوست داریم در بازی فردا خوب ظاهر شویم و بتوانیم بازی فردا را ببریم.
محمدجواد لاریجانی با بیان اینکه ممکن است شما فردی را خیلی دوست داشته باشید اما به دلیل اینکه وی از مسیر حق انحراف پیدا کرده است باید این دوستی را تمام کنید، این موضوع در مورد خود من هم صادق است، گفت: من با آقای خاتمی دوستی بسیار نزدیک و با مهندس موسوی هم رابطه کاری سنگین و زیادی داشتیم اما انحراف موجب می‌شود علیرغم اینکه علاقه‌مند به این دوستی هستیم، آن را کنار بگذاریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ