بازیکن گل گهر می گوید که از صحنه خطای پنالتی دور بوده اما صدای برخورد پای هادی محمدی با پای تبریزی را شنیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نواک جوکوویچ یکی از بهترین بازی‌های اخیرش را در دیدار نهایی سینسیناتی برابر کارلوس آلکاراس انجام داد و فاتح این رقابت‌ها شد.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال معتقد است تیم ملی بلغارستان یکی از بهتری های قاره سبز است که با ایران بازی می کند.
یکی از بهترین و تماشایی ترین دربی های تاریخ _ پرسپولیس در شبی پیروز شد که بهتر از استقلال بازی کرد.
استقلالی‌ها در یکی از بهترین بازی‌های فصل خود موفق به کسب پیروزی پرگل برابر نساجی شدند.
استقلالی ها در یکی از بهترین بازی های فصل خود موفق به کسب پیروزی پرگل برابر نساجی شدند.
سعید صادقی که در هفته های اخیر یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس بوده، در بازی با نساجی هم موفق به گلزنی شد.
سیمونه اینزاگی فاش کرد به بازیکنان اینتر، وقتی از لاتزیو عقب افتاده بودند، چه گفته است و تاکید کرد: «این یکی از بهترین بازیهای ما بود و روحیه تیم وحشتناک زیاد بود.»
سرمربی ایرانی اتحاد کلباء گفت که تیمش دیدار سخت و دشواری را برابر یکی از بهترین تیم های لیگ در پیش خواهد داشت.
هنریک میخیتاریان، ستاره ارمنی اینتر، بعد از پیروزی 2-0 مقابل اینتر، عملکرد تیمش در این دیدار را یکی از بهترین نمایش‌های فصل نرآتزوری توصیف کرد.
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان می‌گوید بازیکنان این تیم در حال جبران اشتباهات نیم فصل اول برای صعود به لیگ برتر هستند.
قلعه‌نویی: یکی از بهترین بازی‌های چندسال اخیر تیم ملی را انجام دادیم
وینیسیوس که امروز زننده یکی از گل های رئال در پیروزی 3-1 برابر اسپانیول بود، خودش را به خاطر حضور در رئال بازیکنی خوش‌شانس می داند.
بعد از پایان طلسم گلزنی در پرسپولیس، اکنون مهاجم جوان سرخ‌ها از بالاترین انگیزه برای تکرار موفقیت خود اینبار در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این تیم برخوردار است.
ژاوی، سرمربی بارسلونا، از نمایشی که تیمش در دیدار برابر رئال بتیس ارائه کرد بسیار راضی است.
عثمان دمبله دیشب یک گل سه امتیازی زد و کمک کرد بارسلونا در یکی از دشوارترین بازی‌های فصل خود در زمین اتلتیکو برنده شود. ال‌موسکیتو (پشه) یک بار دیگر سرنوشت‌ساز شد.
آقای گل اسبق استقلال با اشاره به این موضوع که دربی از حیث عملکرد فنی دو تیم، یکی از بهترین بازی‌های چند وقت اخیر بوده، مدعی است که آبی‌ها می‌توانستند پیروزی را حفظ کنند.
رافائل واران معتقد است برابر یکی از بهرین تیم های ملی تاریخ انگلیس بازی دارند و کار بسیار دشواری برابر آنها خواهند داشت.
کارشناس فوتبال اروپا که برای تمامی بازی‌های جام جهانی به قطر سفر کرده است، گفت: همه چیز در قطر عالی است و ایران به عنوان یکی از همسایگان این کشور باید بهترین استفاده را ببرد.
ستاره خط میانی ملی ایران در دهه هفتاد و یکی از بهترین های تاریخ ایران در پست شماره شش، بازی ملی در پست دفاع چپ را هم تجربه کرده است.
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از بازی این تیم مقابل سپاهان اصفهان گفت: یکی از کسالت آورترین بازی های لیگ برتر را شاهد بودیم.
سیمونه اینزاگی، سرمربی جوان اینتر، بارسلونا را یکی از بهترین تیم های اروپا خطاب کرد.
قائمشهر- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان، شکست پرگل تیمش برابر تیم نساجی مازندران را یکی از بدترین بازی های این تیم در چند فصل اخیر این رقابت ها توصیف کرد.
قائمشهر- سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان، شکست پرگل تیمش برابر تیم نساجی مازندران را یکی از بدترین باری های این تیم در چند فصل اخیر این رقابت ها توصیف کرد.
نگهبان شب بدون شک یکی از بهترین فیلم های رضا میرکریمی و بهترین فیلم جشنواره چهلم است. علاوه بر فیلمنامه کم نقص، بازیهای یک دست و اجرای استادانه، عنصری دارد که مابقی فیلم های این دوره ندارند: فینال. کارگردان بلد است فیلم را تمام کند و فیلم را ول نمی‌کند؛ اقدامی سهل و ممتنع که اگر به سادگی ممکن بود، با چنین فیلم‌هایی مواجه نبودیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ