لیبروی تیم ملی والیبال ایران گفت: باید در امتیاز ٢۴ بر ٢٠ کار را تمام می‌کردیم تا حریف فرصت کاهش اختلاف امتیاز را نمی‌یافت. امیدوارم که در بازی‌های بعدی جبران کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جان‌لوئیجی بوفون، اسطوره دروازه‌بانی ایتالیا و یوونتوس رسما از بازنشستگی‌اش خبر داد و در 45 سالگی با فوتبال خداحافظی کرد.
"مهاجم یعنی اینکه در بین اسامی که برای گل زدن در یک بازی به ذهنت می‌آید، نظر اول لیست باشد"، آقای گل سرخ‌ها با این تفسیر سراغ مشکل پرسپولیس در خط حمله می‌رود.
مربی تیم ملی هندبال زنان می‌گوید کاش وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک بارها قول اعزام تیم ملی هندبال زنان به بازی‌های آسیایی هانگژو را نداده بودند.
حضور دائمی سردار آزمون در لباس استقلال، آرزویی است که نکونام به عنوان سرمربی آبی ها دارد.
نوری می‌گوید: مسئولان مدام می‌گویند تورم ۴۰ درصد است، این در حالی است که می‌بینیم تورم ۱۲۰ درصد است، پس چطور می‌گویند تورم ۴۰ درصد است. واقعیت امر همان است که در عمل اتفاق می‌افتد و بازی کردن با این اعداد و رقم‌ها چیزی نیست که بر مردم پوشیده باشد، چراکه مردم هر روز خرید می‌کنند و روزانه این مسائل را می‌بینند و کاش تصمیم‌گیران و کسانی که پست دارند، کمی در بیان آمار‌ها دقت کنند که بی‌اعتمادی در جامعه بیشتر نشود.
کاش به جای این همه ذره‌بین برای کشف خطوط قرمز و سبز و زرد رسانه‌ها، برای دیدن آن همه سوءتدبیر‌ها در اداره اقتصاد و فرهنگ کشور که با چشم غیرمسلح و حتی کم‌بینا قابل رویت است وقت می‌گذاشتیم و برای شکم‌های گرسنه و امید‌های بر باد رفته فکری می‌کردیم و جوانان را به ماندن و تلاش و کوشش در راه اعتلای وطن ترغیب می‌کردیم و نیز به جای برخورد حذفی با منتقدین دلسوز [اگر کتاب نمی‌خوانیم]لااقل همین یادداشت‌ها و نکته‌های خیرخواهانه را می‌خواندیم.
گل آریا برزگر در ثانیه‌های پایانی دیدار برابر فلسطین از آن دست گل‌های بود، که تا همیشه در ذهن این بازیکن و اهالی فوتبال به یاد می‌ماند.
سعیدی تصریح کرد: در دولت قبل که همه چیز را به کدخدا گره زده بود شاهد کاهش ارزش پول ملی بودیم، اما در این دولت هم تورم کالا‌های اساسی سفره مردم را کوچک کرده و روزی از همین تریبون مرغ ۲۵ هزار تومانی را نشان ناتوانی مدیران دولت وقت می‌دانستیم حالا چگونه در برابر مرغ ۱۰۰ هزار تومانی سکوت کردیم؟ یک سوم سرانه مصرف گوشت سفید در کشور کاهش یافته و مسئولان دولتی از شگفت زدگی مقامات خارجی از سرعت قطار اقتصاد دم می‌زنند، اما کاش از مردم چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند و روستا‌ها سوال می‌کردند.
ژوائو کانسلو، مدافع سیتی که به صورت قرضی در بایرن حضور دارد، بعد از قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان پیامی خطاب به هواداران منچسترسیتی منتشر کرد.
این وقت خوبی برای رفتن نبود و ساپینتو شاید می توانست روزهای بهتری را در استقلال تجربه کند.
رفیعی،هافبک پرسپولیس معتقد است قوانین وضع شده جدید به ضرر فوتبال ایران است.
برای تحول رخ‌داده در باشگاه پرسپولیس می‌توان از موارد زیادی سخن گفت؛ ولی بدون‌تردید یحیی گل‌محمدی به‌عنوان سرمربی و عیسی آل‌کثیر به‌عنوان مهاجم نقش بسزایی در این موفقیت داشته‌اند
محمود افشاردوست، مربی تیم ملی درباره خداحافظی امیر غفور اظهار نظر کرد.
علیرضا طلوع کیان می گوید ایفاسرام با وجود شکست مقابل شهداب به اهدافش در لیگ برتر رسیده است.
قطعاً برای آماده‌سازی این بنر‌ها در سطح وسایل نقلیه‌ی عمومی، هزینه‌های زیادی صرف می‌شود. اما کاش برای پاسداری از زبان فارسی و ویراسته‌تر شدن این نوشته‌ها کاری کرد. درست است که پویابودن زبان مزایای زیادی دارد؛ اما به‌دور از معایب هم نیست. هر لحظه امکان متزلزل‌شدن زبان وجود دارد؛ پس چه بهتر از همین قدم‌های کوچک شروع کنیم و مراقب باشیم زبانمان به‌سادگی در آستانه‌ی سقوط قرار نگیرد.
با باخت دنیا تمام نخواهد شد و نمایش فولاد مقابل سپاهان امید هواداران تیمش را برای درخشش در آسیا زنده کرد.
دیروز آنچه در بهارستان گزارش شد بخش جدای از اقتصاد واقعی ایران بود. آمار‌هایی که همه امیدوارکننده بودند، اما در همان روز مرکز آمار از افزایش نرخ تورم سالانه دی‌ماه برای خانوار‌های کشور خبر داد. کاش حداقل مرکز آمار اعلام نرخ تورم را برای روز دیگر می‌گذاشت.
همین نماینده در زمانی که دولت حسن روحانی بر سر کار بود، نماینده مجلس بود وای کاش توضیحی می‌داد تا متوجه می‌شدیم که از کدام ابزار قانونی برای انجام وظیفه نظارتی نمایندگی در قبال دولت روحانی بهره برده است.
در این که هاشمی رفسنجانی به راهی که پیمود، چه مبارزات پیش از انقلاب و چه دوران جنگ و تلاش برای صلح و بعدتر نگاه توسعه‌گرایی واقع‌بینانه به جای آرمان خواهی باور داشت و هرگز از این مسیر نادم نبود تردیدی نیست، اما کاش مشخص شود آیا همان گونه که انتشار برخی خاطرات را به بعد از مرگ موکول کرد دفتری هم دارد که در آن از حسرت‌ها و احیانا پشیمانی‌ها یا خطا‌ها در تصمیمات یا به خاطر ملاحظات نوشته باشد؟
معاون وزیر خارجه روسیه با بیان اینکه «کاش زلنسکی رئیس جمهور نمی‌شد و به همان شغل سابق خود یعنی بازیگری ادامه می داد»، گفت که هر گونه پیش بینی در مورد تاریخ پایان بحران اوکراین قابل بحث نیست.
فاطمی ضمن بیان اینکه زمین داروی ما زمین خشکی شده و تا هنگامی که از دارو اشباع شود، زمان می‌برد، گفت: «متاسفانه در همین زمان هم دارو از هند وارد کردند اما کاش این کار در تیر یا مرداد ماه اتفاق می‌افتد. چرا اواخر مهر دارو را وارد کردید که تا به دست مردم برسد چند ماه زمان می‌برد؟»
نایب رئیس فدراسیون فوتبال در مورد شرایط تیم ملی و فدراسیون توضیحاتی ارائه کرد.
معاون اقتصادی دولت حسن روحانی امیدوار است قید محرمانگی مصوبات جلسات شورای هماهنگی اقتصادی برداشته شود تا مردم ببینند که چه تصمیماتی در کشور گرفته شد که زندگی سخت‌تر نشود. او معتقد است استراتژی دولت روحانی این بود که به مشکلات ناشی از جنگ اقتصادی اشاره نکند تا طرف تحریم‌کننده متوجه نشود که سیاست‌هایش در ایران جواب داده و به همین دلیل سیاست دولت اعتدال همواره سکوت بوده است.
معاون اقتصادی دولت حسن روحانی امیدوار است قید محرمانگی مصوبات جلسات شورای هماهنگی اقتصادی برداشته شود تا مردم ببینند که چه تصمیماتی در کشور گرفته شد که زندگی سخت‌تر نشود. او معتقد است استراتژی دولت روحانی این بود که به مشکلات ناشی از جنگ اقتصادی اشاره نکند تا طرف تحریم‌کننده متوجه نشود که سیاست‌هایش در ایران جواب داده و به همین دلیل سیاست دولت اعتدال همواره سکوت بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ