وزارت امور خارجه آمریکا با صدور بیانیه ای از سفر «آنتونی بلینکن» به سرزمین‌های اشغالی و مصر در روزهای پایانی ماه میلادی جاری خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سفیر ایران در عراق گفت: در شهرهای مذهبی نجف، کربلا، کاظمین و سامرا همکاران ما در بخش کنسولی آماده خدمات‌دهی و راهنمایی زائران اربعین هستند.
فدراسیون فوتبال و کمیته داوران قرار است طی همکاری با فدراسیون فوتبال عربستان آموزش داوران فوتبال را برای استفاده از کمک داور ویدئویی آغاز کنند.
رئیس‌جمهور ترکیه برای رایزنی درباره روابط دوجانبه در زمینه‌های مختلف و نیز تحولات منطقه‌ای و جهانی به‌بوداپست سفر کرد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش در سفری رسمی به دعوت همتای روس خود وارد مسکو شد.
«محمد عبدالسلام» رئیس هیأت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن از سفر هیأت عمانی به پایتخت یمن برای رایزنی با مقامات ارشد صنعا و بررسی از سرگیری روند مذاکرات صلح خبر داد.
برنامه وزیر خارجه آمریکا که توسط وزارت خارجه منتشر شده نشان می‌دهد، دستور کار آنتونی بلینکن در آخرین روز سفر خود به پکن، شامل دیدار با شی جینپینگ، رئیس جمهوری چین نیست؛ گرچه برخی گمانه‌زنی می‌کنند شاید شی بلینکن را به حضور بپذیرد.
شست شی با گیتس انتظارات رهبر چین را برای دیدار با آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا که قرار است از روز یکشنبه در یک سفر دو روزه از پکن دیدار کند، افزایش می‌دهد. این سفر برنامه‌ریزی‌شده با هدف باز تعریف روابط بین بزرگ‌ترین اقتصاد‌های جهان، پس از جدال بر سر یک بالون جاسوسی چینی صورت می‌گیرد که روابط بین دو کشور را مختل کرده است. سفر ماه گذشته ماسک به چین نیز یکی دیگر از نشانه‌های جاه‌طلبی‌های چین برای توسعه فناوری در این کشور است.
وزارت امور خارجه آمریکا امروز از سفر وزیر خارجه این کشور به چین در روزجمعه هفته جاری خبر داد.
سازمان پیمان آتلانتیک شمالی در بیانیه‌ای از سفر دبیرکل این سازمان نظامی به آمریکا و دیدار با «جو بایدن» رئیس‌جمهور و «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه این کشور خبر داد.
آنتونیو کونته، مربی ایتالیایی، در میان شایعات مربوط به حضورش روی نیمکت پاری سن ژرمن به پاریس سفر کرد.
جنجال بر سر بالون جاسوسی چین بر فراز آمریکا همچنان ادامه دارد؛ فایننشال تایمز به نقل از منابع چینی فاش ساخت بار دیگر سفر وزیر خارجه آمریکا به چین به تعویق افتاد.
وزارت امور خارجه آمریکا امروز در بیانیه‌ای از سفر «آنتونی بلینکن» به ژاپن و ویتنام خبر داد.
معاون وزارت امور مهاجران و آوارگان عراق گفت که سفر شخص اول سازمان ملل یعنی آنتونیو گوترش به عراق، پیام اهتمام سازمان ملل به قضیه آوارگان در عراق و حل این بحران است.
«آنتونیو گوترش» در ادامه سفر به عراق با «نچیروان بارزانی» رئیس اقلیم کردستان در اربیل دیدار و گفتگو کرد.
وزارت امور خارجه آمریکا از سفر آنتونی بلینکن وزیر خارجه این کشور به آلمان، ترکیه و یونان که از روز پنج شنبه آغاز خواهد شد، خبر داد.
وزارت خارجه آمریکا در پی سفر مقام وزارت خزانه داری این کشور به امارت برای جلوگیری از دور زدن تحریم‌ها علیه ایران اعلام کرد آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا با شیخ محمد بن زاید آل نهیان رئیس امارات متحده عربی گفت وگو کرد.
آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا، گفت که در جریان سفر خود به بیت المقدس درباره همکاری نظامی روسیه و ایران و حمایت از اوکراین با مقامات تل آویو گفتگو کرده است.
وزارت خارجه آمریکا از سفر قریب الوقوع آنتونی بلینکن به قطر برای آغاز گفت وگوی استراتژیک سالانه واشنگتن و دوحه خبر داد.
«آنتونی بلینکن» در آستانه برگزار جام جهانی فوتبال، روز دوشنبه آینده برای شرکت در مذاکرات راهبردی سالیانه بین آمریکا و قطر به دوحه می رود.
آنتونی بلینکن که به اتاوا سفر کرده است گفت: «کانادا و ایالات متحده به همکاری با متحدان و شریکان خود ادامه خواهند داد تا اقدام ایران در ارسال این سلاح‌ها را کشف کرده و جلوی آن را بگیرند.»
وزارت امور خارجه آمریکا می گوید که آنتونی بلینکن قرار است به زودی برای اولین بار برای گفتگو درباره بحران هائیتی و سایر مسائل بین المللی با رهبران کانادا  دیدار کند.
«آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا امروز به اوکراین سفر کرد.
«آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا امروز به اوکراین سفر کرد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه آمادگی کی یف برای اقدام تحریک آمیز در نیروگاه اتمی زاپروژیا در جریان سفر «آنتونیو گوترش» دبیر کل سازمان ملل متحد به اوکراین را مصداق باج خواهی هسته ای دانست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ