وزارت امور خارجه آمریکا امروز در بیانیه‌ای از سفر «آنتونی بلینکن» به ژاپن و ویتنام خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«آنتونی بلینکن»، وزیر امور خارجه آمریکا در مورد وضعیت روسیه و شبه نظامیان گروه واگنر و رئیس آن «یوگنی پریگوژین» با وزیر امور خارجه اوکراین گفتگو کرد.
وزرای خارجه ترکیه و آمریکا امروز در لندن در حاشیه کنفرانس به اصطلاح احیای اوکراین با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.
برنامه وزیر خارجه آمریکا که توسط وزارت خارجه منتشر شده نشان می‌دهد، دستور کار آنتونی بلینکن در آخرین روز سفر خود به پکن، شامل دیدار با شی جینپینگ، رئیس جمهوری چین نیست؛ گرچه برخی گمانه‌زنی می‌کنند شاید شی بلینکن را به حضور بپذیرد.
آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا بامداد گذشته در سفری نادر پس از پنج سال وارد پکن شد.
وزارت امور خارجه آمریکا امروز از سفر وزیر خارجه این کشور به چین در روزجمعه هفته جاری خبر داد.
آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا نیز در واکنش به حمله پهپادی به کاخ کرملین گفت که «ما نمی‌توانیم صحت آن را تأیید کنیم».
جنجال بر سر بالون جاسوسی چین بر فراز آمریکا همچنان ادامه دارد؛ فایننشال تایمز به نقل از منابع چینی فاش ساخت بار دیگر سفر وزیر خارجه آمریکا به چین به تعویق افتاد.
بر اساس اعلام وزارت امور خارجه آمریکا، «آنتونی بلینکن» قرار است با «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل در خصوص اوکراین دیدار کند.
وزارت امور خارجه آمریکا از گفتگوی تلفنی آنتونی بلینکن وزیر خارجه این کشور با محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین خبر داد.
آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا با تکرار ادعای کامالا هریس معاون رئیس جمهور کشورش مبنی بر اینکه روسیه مرتکب جنایت جنگی شده است، مدعی شد که اوکراین در جنگ با روسیه پیروز خواهد شد.
وزارت امور خارجه آمریکا از سفر آنتونی بلینکن وزیر خارجه این کشور به آلمان، ترکیه و یونان که از روز پنج شنبه آغاز خواهد شد، خبر داد.
آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا، گفت که در جریان سفر خود به بیت المقدس درباره همکاری نظامی روسیه و ایران و حمایت از اوکراین با مقامات تل آویو گفتگو کرده است.
وزارت امور خارجه آمریکا با صدور بیانیه ای از سفر «آنتونی بلینکن» به سرزمین‌های اشغالی و مصر در روزهای پایانی ماه میلادی جاری خبر داد.
بورل در این توییتی با اعلام این خبر، نوشت: در گفت وگوی تلفنی با آنتونی بلینکن وزیر خارجه ایالات متحده بر عزم مشترک برای تداوم حمایت قاطع از اوکراین از جمله پشتیبانی نظامی تاکید کردیم.
وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که آنتونی بلینکن وزیر خارجه این کشور در گفتگو با وزیر خارجه رژیم صهیونیستی بر پایبندی واشنگتن به راهکار دو دولتی و مخالفت با سیاست های مغایر آن تاکید کرد.
آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا در نشست خبری مشترک با محمد بن عبدالرحمن، وزیر خارجه قطر تاکید کرد که نمی‌توان گزارش‌ها درخصوص غنی سازی اورانیوم ۶۰ درصدی توسط ایران در سایت فوردو را تایید کرد.
وزارت خارجه آمریکا از سفر قریب الوقوع آنتونی بلینکن به قطر برای آغاز گفت وگوی استراتژیک سالانه واشنگتن و دوحه خبر داد.
«آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا روز جمعه در توییتی نوشت: «ما همچنان در تلاشیم در مسیر دور زدن تحریم‌ها علیه ایران اختلال ایجاد کنیم». بلینکن در این توییت نوشت: «وزارت خزانه داری ایالات متحده در حال تعیین شرکت‌های مختلفی است که در امور پتروشیمی و نفت با ایران مشارکت دارند. هرکسی که در تسهیل این مبادلات دخیل باشد، تحریم‌های ایالات متحده را تهدید می‌کند».
آنتونی بلینکن که به اتاوا سفر کرده است گفت: «کانادا و ایالات متحده به همکاری با متحدان و شریکان خود ادامه خواهند داد تا اقدام ایران در ارسال این سلاح‌ها را کشف کرده و جلوی آن را بگیرند.»
وزیر امور خارجه آمریکا مدعی است که این کشور «باید» قوانین جهان را وضع و اطمینان حاصل کند که منافع و ارزش‌های واشنگتن تأمین و حفظ می‌شود.
خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از یک رسانه عبری اعلام کرد که به دنبال پیشرفت در مذاکرات رفع تحریم های ضدایرانی، دیدار مشاور امنیت ملی رژیم صهیونیستی با «آنتونی بلینکن» درباره ایران لغو شده است.
آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا، در نشست آسه‌آن تاکید کرد که ایالات متحده از استقلال تایوان حمایت نمی‌کند.
آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا و سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه هفتم مرداد ماه برای نخستین بار پس از جنگ اوکراین با یکدیگر تلفنی گفت وگو کردند.
ند پرایس، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در صفحه توییترش از دیدار آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه این کشور با رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در حاشیه دهمین کنفرانس بازبینی پیمان عدم اشاعه هسته‌ای در نیویورک خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ