«آنتونیو گوترش» در ادامه سفر به عراق با «نچیروان بارزانی» رئیس اقلیم کردستان در اربیل دیدار و گفتگو کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در امور عراق با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.
یک روزنامه لبنانی گزارش داد که فرستاده سازمان ملل در نظر دارد در روزهای آینده در راستای ارزیابی موضع لبنان در قبال تحولات مرزهای جنوبی‌اش، با دبیرکل حزب‌الله دیدار و گفتگو کند.
رئیس جمهور سوریه در جریان دیدار با معاون دبیرکل سازمان ملل بر ضرورت عدم سیاسی کاری در پرونده بازگشت آوارگان سوری به کشورشان تاکید کرد.
دستیار ارشد وزیر امورخارجه کشورمان با نماینده دبیرکل سازمان ملل متحد در امور سوریه دیدار و گفتگو کرد.
معاون دبیرکل سازمان ملل در امور بشردوستانه با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار کرد.
سفیر روسیه در سازمان ملل متحد از دیدار وزیر خارجه کشورش با دبیرکل سازمان ملل در نیویورک خبر داد.
سازمان ملل در بیانیه ای از دیدار فردا میان رییس جمهور اوکراین و دبیرکل این نهاد در ارتباط با توافق غلات خبر داد.
دبیر کل سازمان ملل که به عراق سفر کرده است با رئیس جمهور این کشور دیدار و موضوعات مختلفی را مورد رایزنی قرار داد.
بر اساس اعلام وزارت امور خارجه آمریکا، «آنتونی بلینکن» قرار است با «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل در خصوص اوکراین دیدار کند.
من وقتی به سازمان ملل رفتم، دبیرکل از من در دیداری عذرخواهی کرد و گفت که خیلی تلاش کردیم تحریم‌ها را نسبت به مردم ایران در مواجهه با کووید ۱۹ برداریم، اما موفق نشدیم و من گفتم آقای دبیرکل امروز علاوه بر اینکه مردم ما تا ۷۰ درصد واکسینه شدند، از تولیدکنندگان واکسن و صادرکنندگان آن هستیم.
رئیس شورای عالی سیاسی یمن با فرستاده ویژه دبیر کل سازمان ملل به این کشور و هیئت همراه دیدار کرد.
نماینده دبیرکل سازمان ملل در عراق با عبداللطیف رشید، رئیس جمهور عراق دیدار و گفتگو کرد.
رئیس هیئت عراقی حاضر در نشست آستانه با گیر پدرسون، نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه دیدار کرد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه سفر خود به کره جنوبی با دبیرکل کمیسیون اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل متحد برای آسیا و اقیانوسیه، موسوم به اسکاپ، دیدار و گفت وگو کرد.
رئیسی در دیدار جمعی از مسئولان نظام و میهمانان خارجی شرکت کننده در کنفرانس وحدت اسلامی با رهبر انقلاب گفت: در سفر اخیر خود به نیویورک برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل در دیداری که با دبیرکل سازمان ملل متحد داشتم در اول دیدار ایشان گفت «من اول باید از شما عذرخواهی کنم. عذرخواهی من به خاطر آن است که بسیار تلاش کردم تا تحریم را از کشور شما به خاطر مساله کرونا بردارم اما موفق نشدم. هر چه تلاش کردم نتوانستم.».
سخنگوی آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل در بیانیه‌ای که در وبگاه سازمان ملل منتشر شده است نوشت: دبیرکل به دقت اعتراضات در جریان در ایران را دنبال می‌کند. او در دیدار دوجانبه‌اش با رییس جمهور رئیسی در ۲۲ سپتامبر ۲۰۲۲ بر ضرورت احترام به حقوق بشر تاکید کرد.
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران روز سه‌شنبه به وقت محلی با آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد دیدار و گفتگو کرد.
وزیر امور خارجه ایران با معاون دبیرکل سازمان ملل متحد در امور بشر دوستانه، روز دوشنبه در محل اقامت وزیر امور خارجه ایران دیدار و گفتگو کردند.
دبیر کل سازمان ملل متحد در دیدار با نخست وزیر عراق از تلاش ها برای برگزاری گفتگوی ملی میان گروه های سیاسی این کشور تمجید کرد.
رئیس جمهور در دیدار با دبیرکل سازمان ملل با تأکید بر اهمیت جایگاه این سازمان گفت: سازمان ملل باید به معنی واقعی سازمان ملت‌ها باشد نه سازمان قدرت ها.
امیر سعید ایروانی، نماینده جدید کشورمان در سازمان ملل بر عزم جمهوری اسلامی ایران در تداوم تعامل سازنده و همکاری نزدیک با سازمان ملل تاکید کرد.
تخت روانچی در این دیدار سازنده و دوستانه با دبیرکل سازمان ملل درباره موضوعاتی همچون کنفرانس بازنگری ان پی تی، برجام و مسایل منطقه‌ای از جمله خلیج فارس و همچنین نقش سازمان ملل در عرصه بین المللی گفتگو کرد.
رجب طیب اردوغان، رئیس‌ جمهور ترکیه با ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌ جمهور اوکراین در لویو دیدار کرد. این دیدار در کاخ پوتوکی برگزار شد. شبکه تلویزیونی ترکیه‌ای "A Haber" با اشاره به دیدار سه‌جانبه میان آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل، ولودیمیر زلنسکی رئیس‌ جمهور اوکراین و رجب طیب اردوغان رئیس‌ جمهور ترکیه اعلام کرد: پیش بینی می‌شود که اردوغان در دیدار با زلنسکی در شهر لویو، برنامه‌ریزی یک دیدار میان رئیس جمهور اوکراین و ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه را پیشنهاد دهد.
دبیرکل سازمان ملل متحد به زودی با رؤسای جمهوری اوکراین و ترکیه دیدار خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ