شست شی با گیتس انتظارات رهبر چین را برای دیدار با آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا که قرار است از روز یکشنبه در یک سفر دو روزه از پکن دیدار کند، افزایش می‌دهد. این سفر برنامه‌ریزی‌شده با هدف باز تعریف روابط بین بزرگ‌ترین اقتصاد‌های جهان، پس از جدال بر سر یک بالون جاسوسی چینی صورت می‌گیرد که روابط بین دو کشور را مختل کرده است. سفر ماه گذشته ماسک به چین نیز یکی دیگر از نشانه‌های جاه‌طلبی‌های چین برای توسعه فناوری در این کشور است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گرت بیل فاش کرد که اگر رئال مادرید 5-0 هم پیروز می شد اما کریستیانو رونالدو گل نمی‌زد، این ستاره پرتغالی چقدر از این اتفاق عصبانی بود.
سفر چهره‌های برجسته تجاری جهان به چین هم‌زمان شده با تلاش پکن برای جذب سرمایه‌گذار در اقتصاد چین که رشد آن کند شده است تیم کوک مدیرعامل شرکت اپل هم در ماه مارس به چین سفر کرد.
بیل گیتس به تفکر خلاقانه مشهور است و برای رسیدن به اهداف بزرگ، همواره به دانش و هوش دیگران اتکا می‌کند. شرکت مایکروسافت تاکید کرده که کار اصلی‌اش، تولید تکنولوژی نیست. در وبلاگ این شرکت آمده: «مردم فکر می‌کنند کار ما تولید تکنولوژی‌ست. این طور نیست. کار ما ارائه راه حل به مردم برای مشکلاتشان است.»
بیل گیتس بنیانگذار مایکروسافت معتقد است برنده شدن در رقابت فناوری به توسعه برترین عامل هوش مصنوعی بستگی دارد عاملی که می‌تواند موتور جستجو و سایت‌های خرید آنلاین را مختل کند.
درحالیکه دنیای فوتبال به استقبال هوش مصنوعی می‌رود و این ورزش از ظرفیت بالایی برای استفاده از مزایای فناوری جدید برخوردار است اما نگرانی‌هایی جدی درباره پیشرفت‌های اخیر مطرح شده است.
ایلان ماسک در پاسخ به توئیت یک کاربر نوشت: درک بیل‌گیتس از هوش مصنوعی محدود است.
رُکن اطلاعاتی وزارت دفاع انگلیس در تازه‌ترین به‌روزرسانی شرایط جبهه نبرد در اوکراین، گزارشی فکاهی منتشر کرد!
افراد زیادی وجود دارند که در تلاش هستند تا هوش مصنوعی را احمق نشان دهند، اما [هوش مصنوعی]خوب است و هیچ تهدیدی در مورد آن وجود ندارد.
مشهد ـ شهردار منطقه ثامن مشهد گفت: براساس اظهارات مهندس کارگاه، بیل مکانیکی حین کار موجب جابه‌جایی لوله گاز شده که در لحظه جابه‌جایی لوله دچار حادثه و ترکیدگی می‌شود.
بیل گیتس اخیرا در گفتگو با فوربس گفت که پیشرفت هوش مصنوعی در سال گذشته از جمله ChatGPT او را هیجان زده می‌کند. گیتس افزود که استفاده از آن به عنوان معلم ریاضی یا ارائه توصیه‌های پزشکی به مناطق محروم فوق‌العاده خواهد بود. بنیانگذار مایکروسافت گفت که او اغلب از ChatGPT برای کار‌های سرگرم کننده مانند نوشتن شعر استفاده می‌کند.
مشهد ـ مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد گفت: برخورد بیل مکانیکی با لوله گاز در مشهد منجر به وقوع انفجار و تخریب چند باب مغازه و ایراد خسارت به تعدادی خودرو سواری شد.
گیتس در مورد اینکه اولویت‌هایش با یکی از ثروتمندترین مردان روی زمین متفاوت است، اظهار داشت که ترجیح می‌دهد به تولید واکسن‌های نجات‌دهنده زندگی افراد بپردازد تا اینکه برای رفتن به مریخ هزینه کند.
با حضور گرت بیل در رقابت های گلف PGA این رقابت از دیروز آغاز شده و تا فردا ادامه دارد.
بنیانگذار مایکروسافت گفت که برای مقابله با همه‌گیری‌های آینده به نظم بین‌المللی پایدار بر اساس اراده سیاسی متقابل نیاز است.
گرت بیل می گوید که ما ناامیدیم، چرا که دوست داشتیم بهتر بازی کنیم، اما این اتفاق برای ما در این تورنمنت نیفتاد.
هری کین و گرت بیل، کاپیتان‌های انگلیس و ولز، پیش از شروع دیدار دو تیم در زمان دست دادن با هم به عنوان دو کاپیتان زمانی بیشتر از معمول را به گپ زدن و خوش و بش کردن اختصاص دادند.
بازیکنان ولز پس از خطای شدید وین هنسی روی مهدی طارمی انتظار اخراج شدن دروازه‌بان‌شان را می‌کشیدند.
کاپیتان تیم ملی فوتبال ولز، تیم ملی ایران را تیمی خطرناک توصیف و تأکید در بازی با این تیم دنبال کسب سه امتیاز خواهند بود.
گرت بیل، ستاره سابق رئال مادرید و گران‌ترین بازیکن جهان در هنگام پیوستن به کهکشانی‌های مادرید، در قطر نمی‌تواند به تفریح همیشگی‌اش بپردازد.
تمرینات امروز تیم ملی ولز با شادابی خاصی پیگیری شد.
بیل کلینتون، رییس جمهور پیشین آمریکا گفت: من از شجاعتی که مردم ایران به ویژه، زنان و دختران شجاع در مبارزه‌شان برای آزادی نشان داده‌اند، در حیرت بوده‌ام.
گرت بیل، کاپیتان ولز، می‌گوید با وجود نگرانی‌هایی که درباره آمادگی‌اش مطرح شده او آماده است تا در جام جهانی سه 90 دقیقه کامل برای تیم ملی کشورش بازی کند.
بیل گیتس معتقد است هزینه استفاده از خدمات سبز باید کاهش یابد و اقتصادی شود تا مردم به استفاده از این خدمات با هدف کاهش گرمایش زمین علاقمند شوند.
اخیرا سامسونگ با همکاری «بنیاد بیل و ملیندا گیتس» توالتی طراحی کرده اند که قادر است زباله‌های انسانی را بازیافت و به طور ایمن دفع کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ