کارمند سابق توییتر، سوت‌زن جدیدی است که نسبت به مسائل امنیتی در این شرکت شبکه اجتماعی هشدار داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهندسان قطعات الکترونیکی چاپی در فضا را به طور موفقیت آمیز آزمایش کردند. این فناوری در طراحی، ساخت و صرفه جویی در فضای موجود تاثیر دارد و قابلیت های ارتباطاتی را ارتقا می دهد.
مهندسان دانشگاه کانکتیکت یک ماده بسیار سبک و نوین از دی ان ای ابداع کرده اند که به شکل شبکه خود را ترمیم می کند و با شیشه پوشیده می شود. این ماده ۴ بار قدرتمندتر از فولاد است.
فاز ۱۱ پارس جنوبی که بیش از ۲۰ سال به دلیل تحریم‌ها معطل مانده بود، با تیکه بر تخصص و توان فنی مهندسان ایرانی به بهره‌برداری رسید.
مهندسان انستیتو فناوری ماساچوست(ام آی تی) موتوری یک مگاواتی ابداع کرده اند که گامی مهم در ساخت هواپیماهای برقی بزرگ در آینده است.
معماری بنا ترکیبی از معماری سنتی ایرانی و معماری مدرن است. مسجد دانشگاه تهران در فضایی به وسعت ١٨٠٠ مترمربع ساخته شده که ٩٠٠ مترمربع به شبستان و ٩٠٠ مترمربع نیز به صحن مسجد اختصاص یافته است.
حمزه شکیب در سمینار آموزش واکاوی فنی فاجعه متروپل گفت: این سمینار جهت واکاوی است تا درس‌هایی از این حادثه داشته باشیم. باید بررسی کنیم تا در چه زمینه‌هایی اشکال وجود دارد.
مهندسان دانشگاه نورث‌وسترن اسفنج جدیدی ساختند که با فرو رفتن در آب، فلزات سنگین را جذب می‌کند.
مهندسان موسسه EPFL یک راکتور خورشیدی به شکل بشقاب ماهواره ساخته و آزمایش کرده اند که می تواند از نور خورشید و آب گاز هیدروژن تولید کند.
مهندسان دانشگاه دوک، الکترونیک چاپی قابل بازیافتی را تولید کردند که در آن استفاده از مواد شیمیایی در فرآیند ساخت با آب جایگزین شده است.
مهندسان با تبدیل کارتریج‌های خمیر و پودر به چیز کیک ظرفیت بالقوه چاپ سه بعدی را نشان می‌دهند.
با ما همراه باشید تا تعدادی از بزرگترین مهندسان را بشناسیم. البته این فهرست تنها تعدادی از بزرگترین مهندسان تاریخ را برمی‌شمارد و فهرستی جامع نیست. همچنین از آنجایی که نمی‌توان امتیاز و جایگاه دقیق و مشخصی به هر اختراع و ابتکار داد، این فهرست ترتیب خاصی ندارد.
قهرمان دو دوره فرمول یک گفت که قبل از تست ماشین جدید ردبول با مهندسان این تیم شرط بسته است.
مهندسان فرانسوی نیاز به یک نوع سلاح جنگی را حس می‌کردند که بتواند از سربازان‌شان در مقابل سلاح‌های گرم محافظت کند (حداقل در برابر سلاح‌هایی با کالیبر پایین) و مهم‌تر اینکه بتوانند با محافظت بیشتری سنگر به سنگر پیش بروند و به دشمن فشار بیاورند.
مهندسان فرانسوی نیاز به یک نوع سلاح جنگی را حس می‌کردند که بتواند از سربازان‌شان در مقابل سلاح‌های گرم محافظت کند (حداقل در برابر سلاح‌هایی با کالیبر پایین) و مهم‌تر اینکه بتوانند با محافظت بیشتری سنگر به سنگر پیش بروند و به دشمن فشار بیاورند.
چهار مهندس ایرانی که برای ارزیابی فنی خط آهن خواف- هرات وارد استان هرات شده و در مسیر بازگشت در میان برف گیر افتاده بودند با یک فروند بالگرد وزارت دفاع طالبان نجات داده شدند.
مهندسان پورشه موتور ۳.۲ لیتری پورشه ۹۱۱ کاررا را در این ون جا دادند و سیستم انتقال قدرت آن را عوض کردند و علاوه بر آن سیستم تعلیق و ترمزهای این ون استثنایی را به روز کردند.
مهندسان سوئدی با دستکاری جزئیاتی داخل چوب روشی نوین برای جمع آوری برق ابداع کردند.
مهندسان دانشگاه MIT رکورد جدیدی برای انتقال داده بین ماهواره و زمین ثبت کردند.
مهندسان چینی اجرای یک طرح تحقیقاتی مشترک را با محققان تایلندی آغاز کرده‌اند تا در نهایت یک خورشید مصنوعی با همکاری دو طرف ساخته شود.
مهندسان رباتیک از  سریع ترین کفش جهان  رونمایی کرده ند که دارای ۸ چرخ است و سرعت راه رفتن را ۲۵۰ درصد افزایش می دهد. در این کفش از هوش مصنوعی استفاده شده است.
مهندسان دانشگاه نورث ایسترن نوع جدیدی از سرامیک را ابداع کرده اند که می توان آن را به اشکال پیچیده و ضخامت اندک تولید کرد.
مهندسان ناسا نشتی های موشک آرتمیس یک را ترمیم کردند.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران گفت: به هیچ عنوان امضا فروشی توسط اعضای نظام مهندسی ساختمان را قبول ندارم.
حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد خاتمی رییس جمهور پیشین کشورمان در پیامی به انجمن اسلامی مهندسان ایران تاکید کرد: عدالت آنگاه تحقق می یابد که حق هرصاحب حقی به او داده شود و کدام حق بالاتر از حق حاکمیت انسان بر سرنوشت خود که اگر بود فساد از میان برمی خیزد و فقر و محرومیت و تبعیض محو می شود .

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ