مهندسان رباتیک از  سریع ترین کفش جهان  رونمایی کرده ند که دارای ۸ چرخ است و سرعت راه رفتن را ۲۵۰ درصد افزایش می دهد. در این کفش از هوش مصنوعی استفاده شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نسل جدید بی‌ام‌و سری 5 (G60)، از جمله بی‌ام‌و i5 تمام الکتریکی جدید، شروع رسمی تولید خود را در کارخانه گروه بی‌ام‌و دینگولفینگ جشن گرفت.
اما چرا بمب‌ های مختلفی تولید می شود و از یک سری بمب سقوط آزاد مشخص استفاده نمی‌شود؟
اپل به زودی سری آیفون ۱۵ را عرضه می کند. اما به نظر می رسد عرضه نسخه های پیشرفته تر این سری با چالش هایی در تولید پنل های نمایشگر روبرو می شوند.
در کشور هند شرکت ولوو باس مدعی شده است که با تولید سری اتوبوس‌های ولوو در این کشور سرمایه گذاری عظیمی انجام می‌دهد و کشور هند به عنوان بزرگترین مرکز تولید در آسیا یاد کرد.
با این اوصاف بخش وسیعی از اعتبارات سازمان صداوسیما که احتمالاً رقمی صدها میلیارد تومانی در سال را شامل می‌شود، به صورت متمرکز به این مرکز اختصاص خواهد یافت و یک رویه تولید یک دست و یکپارچه شکل خواهد گرفت؛ رویه‌ای که در چندین سال اخیر در وی او دی ها وجود دارد و یکی از دلایل موفقیت وی او دی‌ها در تولید آثار دارای کیفیت قابل قبول، همین تمرکز مدیریتی در تایید تولیدات و ارزیابی محصولات بوده است
یک کارشناس اقتصادی تصریح کرد: متاسفانه در لایحه برنامه هفتم توسعه شاهد یک سری بندهای عجیب و غریب هستیم. مثلاً حذف سیاست اعتبار مالیاتی تحقیق و توسعه به کاهش انگیزه صنایع برای فناور محور شدن می انجامد. در تمام کشورهای پیشرفته از مشوق های مالیاتی  هدفمند برای سوق دادن صنایع به سمت فناور شدن استفاده می شود.
ماه گذشته، اپلیکیشن تصویربرداری ماهواره‌ای SkyFi، تصاویری از مدار از انبوه لباس‌هایی که در نتیجه‌ی پیشرفت سریع صنعت مد تولید می‌شوند، ارسال کرد که براساس آن‌ها تخمین زده می‌شود که سالانه ۹۲ میلیون تُن زباله تولید می‌شود. در میان این لباس‌ها چکمه‌های اسکی و ژاکت‌های کریسمس نیز دیده می‌شود.
این خودرو تنها یک دستگاه و سال ۱۹۲۸ در بریتانیا تولید شد. پیشرانه آن ۹۲۵ اسب بخار خروجی داشت و برای جعبه دنده نیز از یک مدل ۳ سرعته استفاده شد.
باراگونا توسعه سریع هوش مصنوعی مولد پیشرفته -ابزار‌های یادگیری ماشینی به‌هم‌پیوسته که می‌تواند برای تولید هنر، موسیقی و حتی ایده‌ها استفاده شود- را با «پرورش یک مغز دیجیتال» مقایسه کرد و هشدار داد درست همان‌طور که هنوز ذهن انسان را به‌طور کامل درک نکرده‌ایم، ممکن است به نقطه‌ای برسیم که دیگر قادر به فهم هوش مصنوعی نباشیم.
V ۱۳ Challenger تقریبا به طور تردیدناپذیر این افتخار را دارد که سریع‌ترین و قوی‌ترین موتور تک‌چرخ تولیدی جهان است، این وسیله عجیب نقلیه با موتوری ۱۰ کیلوواتی که می‌تواند سرنشین خود را مانند یک کیسه گوشت بدبخت را با سرعتی مرگبار در بزرگراه حمل کند، چیزی جز تغییر وزن برای کنترل فرمان و ترمز ندارد.
اجازه ندهید که با منع انتشار گزارش‌های معتبر درباره تورم، اشتغال، تولید، هزینه و درآمد و جمعیت و... گزارش‌ها و اخبار غیرواقعی جایگزین آمار معتبر شود. بیش از آنکه مردم گمراه شوند، مدیران کشور دچار انحراف تحلیلی خواهند شد. امید است که خیلی سریع دستور داده شود که گزارش‌های اصلی تورم و سایر امور مطابق قاعده قبلی منتشر شود. لطفا خود و جامعه را از نعمت آمار صحیح و به موقع محروم نکنید.
یک جفت کفش مجهز به هوش مصنوعی به نام «مون واکرز» تولید شده که به کاربران اجازه می دهد ۲۵۰ درصد سریع تر راه بروند.
بریتانیا تعدادی از سیستم‌های هواپیمای بدون سرنشین (UAS) را برای پشتیبانی از اوکراین توسعه داده و آزمایش کرده است. در میان این پهپاد‌ها یک پهپاد انتحاری قرار دارد که با فناوری چاپ سه‌بعدی تولید می‌شود و به عنوان بخشی از برنامه توسعه سریع برای جلوگیری از حمله روسیه به اوکراین در نظر گرفته شده است.
سومین اقتصاد بزرگ آسیا هم چنین بازار داخلی رو به رشدی را ارائه می‌دهد. انتظار می‌رود هند در سال ۲۰۲۳ میلادی علیرغم هراس موجود درباره رکود جهانی سریع‌ترین رشد اقتصادی را در مقایسه با سایر اقتصاد‌های بزرگ جهان داشته باشد. اگر هند بتواند این مسیر را حفظ کند قادر خواهد بود با تولید ناخالص داخلی به ارزش ۱۰ تریلیون دلار تا سال ۲۰۳۵ میلادی به سومین اقتصاد بزرگ جهان تبدیل شود.
محققان مرکز تحقیقات بیوشیمی و بیوفیزیک دانشگاه تهران موفق به طراحی زخم‌پوش‌های نوین ضدباکتریایی طبیعی برای ترمیم زخم‌های عمیق پوستی با خاصیت بندآورنده سریع خونریزی شدند.
بزرگ‌ترین سازنده وسایل نقلیه ریلی جهان در چین به‌تازگی قطاری را به بازار فرستاده است که از سلول‌های سوخت هیدروژنی با بافر ابرخازن استفاده می‌کند و آلودگی ندارد. این قطار با چهار واگن به سرعت ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کرده است تا به سریع‌ترین قطار هیدروژنی تاریخ تبدیل شود. برد مسافتی این قطار به ۶۰۰ کیلومتر می‌رسد و هیچ آلودگی‌ای تولید نمی‌کند. همچنین از قابلیت‌های پیشرفته‌ای مثل هدایت خودکار و ارتباطات ۵ G بهره می‌برد.
معاون پژوهش وزیر علوم در بخش دیگر سخنرانی خود به اهمیت رؤیت پذیری در حوزه علم و فناوری اشاره کرد و گفت: رؤیت پذیری این است که کاری کنیم در جامعه ما یک سری افراد، مراکز و مقاله‌ها شناخته شوند و دیده شوند. مردم چقدر دانشمندان و پژوهشگران ما را می‌شناسند؟ در خارج از کشور چقدر ما را می‌شناسند؟ اینها همه در حوزه رویت‌پذیری است.
معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی در این جلسه به شورای گسترش اعلام کرد که سریع نسبت به انجام وظیفه قانونی خود درباره تعیین‌تکلیف قیمت خودروها اقدام کند.
شرکت هوندا موتور ژاپن دومین مدل از خط خودروهای برقی جدید خود را که فقط در چین تولید می‌شود رونمایی کرد که بخش خودروهای الکتریکی در حال رشد سریع بزرگ‌ترین بازار خودروی جهان را هدف قرار می‌دهد.
مشاور رییس سازمان غذا و دارو درباره اقدامات انجام شده در جهت دسترسی سریع‌تر به آنتی‌بیوتیک‌های کودکان گفت: جلسات متعددی با شرکت‌های تولید کننده برگزار و برنامه تولید آن‌ها اخذ و مجددا تعهد گرفته شده تا طبق زمان‌بندی، تولید را در سریع‌ترین زمان انجام و دارو را به بازار برسانند.
یک عضو کمیسیون عمران مجلس وشرای اسلامی گفت: انتظار می رود هرچه سریع تر شخص رئیس جمهور یا معاون اول وی جلسه فوری تشکیل داده تا راهکارهای لازم برای کنار زدن موانع اجرای قانون جهش تولید مسکن در دولت احصا شود.
محققان یک شرکت دانش بنیان موفق به کشت صنعتی جلبکهای بومی شدند و از آن کودهای ارگانیکی را برای کشت سریع برنج به تولید رساندند.
به تازگی سری جدید گوشی‌های iQOO Z6 در چین معرفی شده است. خط تولید این دستگاه شامل دو مدل است؛ iQOO Z6 و iQOO Z6x. این دو مدل تاکنون در هیچ کجای دنیا عرضه نشده اند.
معاون اول رئیس جمهور گفت: سریع‌ترین و آسان‌ترین راه برای بازگرداندن سرمایه‌های معطل شده در کشور، احیای واحدهای تولیدی و اقتصادی تعطیل و نیمه تعطیل با تکیه بر شرکت‌های دانش بنیان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ