مهندسان فرانسوی نیاز به یک نوع سلاح جنگی را حس می‌کردند که بتواند از سربازان‌شان در مقابل سلاح‌های گرم محافظت کند (حداقل در برابر سلاح‌هایی با کالیبر پایین) و مهم‌تر اینکه بتوانند با محافظت بیشتری سنگر به سنگر پیش بروند و به دشمن فشار بیاورند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عمر السوما، مهاجم تیم فوتبال العربی، با هدف افزایش تعداد گل‌های خود در لیگ قهرمانان آسیا وارد این دوره از رقابت‌ها خواهد شد.
رقابت انتخابی تیم ملی کشتی آزاد روسیه در اوزان ۷۴ و ۹۷ کیلوگرم با پیروزی ۲ چهره شاخص کشتی جهان به پایان رسید.
عبدالرشید سعداله یف بعد از یک سال غیبت قصد دارد دوباره در مسابقات جهانی 2023 کشتی آزاد شرکت کند.
در این ویدئو با کوچکترین تانک هایی که تاکنون ساخته شده اند آشنا خواهید شد.
در مسابقات کشتی روسیه، سعداله‌یف نشان داد در وزن ۹۷ کیلوگرم همچنان کشتی‌گیر برتر است.
سفیر روسیه در آمریکا می‌گوید که دولت واشنگتن همچنان به حمایت از برنامه‌های تروریستی دولت کی‌یف ادامه داده و این کمک و حمایت نظامی تنها به قربانیان و درد و رنج بیشتر منجر خواهد شد.
پنجمین دور از لیگ کشتی پادوبنی روس‌ها این بار با نامی جدید در روز 26 جولای در ولادی قفقاز برگزار خواهد شد.
به نظر می‌رسد که روسیه تصمیم گرفته است که بیش از نمایش قدرت روی ویژگی نمادین این رژه تاکید کند و از این رو فقط تانک تی ۳۴ را به میدان فرستاده است. البته برخی هم گرفتاری روسیه در نبرد اوکراین را از دلایل کوچک شدن حجم نمایش تسلیحات در این رژه می‌دانند.
تانک T-۱۴ Armata دارای برجک بدون سرنشین است و خدمه از راه دور و از درون یک کپسول ایزوله که در قسمت جلوی بدنه قرار دارد، سلاح‌های تانک را کنترل می‌کنند. در سال ۲۰۱۵، طراحان تانک T-۱۴ Armata مدعی شدند که این تانک می‌تواند اولین تانک نامرئی جهان باشد.
آلتای نام تانک جدید ساخت ترکیه است که روز گذشته رئیس جمهور این کشور، اولین نمونه های آن را تحویل نیروهای مسلح داد تا بعد از آزمایش های میدانی، تولید انبوهش آغاز شود.عصر ترکیه نوشت: آلتای نام تانک جدید ساخت ترکیه است که روز گذشته رئیس جمهور این کشور، اولین نمونه های آن را تحویل نیروهای مسلح داد تا بعد از آزمایش های میدانی، تولید انبوهش آغاز شود.
وزارت دفاع آلمان اعلام کرد پس از پایان آموزش نظامیان اوکراین، تانک های جنگی تحویل این کشور می شود.
وزارت دفاع آلمان از ارسال تانک های لئوپارد دیگر به مقصد کی یف خبر داد.
مهندسان فرانسوی نیاز به یک نوع سلاح جنگی را حس می‌کردند که بتواند از سربازان‌شان در مقابل سلاح‌های گرم محافظت کند (حداقل در برابر سلاح‌هایی با کالیبر پایین) و مهم‌تر اینکه بتوانند با محافظت بیشتری سنگر به سنگر پیش بروند و به دشمن فشار بیاورند.
تانک‌های زرهی تازه به اوکراین کمک می‌کنند حملات روسیه را دفع کند، اما خطرات در حال افزایش هستند.
دبیر کل ناتو تصمیم دولت آلمان برای ارسال تانک های جنگی به اوکراین را در تعیین سرنوشت جنگ در این کشور موثر دانست.
در راستای کمک های نظامی پی در پی غرب به اوکراین، دولت برلین با ارسال تانک های لئوپارد آلمان به اوکراین موافقت کرد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح انگلیس اذعان کرد تصمیم این کشور برای ارسال تانک‌های پیشرفته «چلنجر۲» موجب تضعیف ارتش انگلیس می‌شود.
نخست وزیر انگلیس از ارسال تانک های جنگی جدید به اوکراین خبر داد.
دولت انگلیس همسو با دیگر هم پیمانان غربی خود با ارسال دوباره تجهیزات نظامی به اوکراین، بر رویکرد جنگ افروزانه خود در این کشور تاکید کرد.
اینترنت طبقاتی با دیواری آهنین در ایران شاید از دور راحت و سرراست و مشکل‌گشا به نظر برسد، اما وقتی زوایای آن را بر بستر اجتماعی و فرهنگی کشور نگاه می‌کنیم و جایگاه تاریخی ارتباطات را در میان مردم این سرزمین در نظر می‌گیرم، می‌توانیم از همین حالا پیش‌بینی کنیم که چه باده‌های ناخورده‌ای در رگ تاک خواهد بود.
این آمادگی و جان‌فشانی جوانان بسیجی با بصیرت و پاسداران ولایت مدار خستگی ناپذیر در مسیر تحقق رسالت عظیم برای طلوع خورشید عالمتاب ولایت عظمی ، همواره بر تارک تاریخ آزادگی این ملت شجاع ، درخشان و ماندگار خواهد ماند و به کوری چشم مزدوران جاهل و عناصر دشمن حقیر این مرز و بوم ، انقلاب اسلامی با عزت و بالندگی بیشتر روز به روز قوی تر و حسادت و حسرت دشمنان روز به روز کریه تر و آنها را ذلیل تر خواهد نمود.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
اثر درخشان تیم برتون، یکی از بهترین فیلم‌های اسلشر تاریخ سینماست که روانشناسی یک قاتل را برای تماشاگر قابل فهم می‌کند و در روایتی با منطق قابل دفاع، فرجامی تکان دهنده را رقم می‌زند.
مبارک باد بر ملت عظیم الشأن ایران این چنین فرزندان سلحشور و جان بر کفى که نام آنان و کشورشان را جاویدان کردند و مبارک باد بر اسلام بزرگ این متابعانى که در دو جبهه جنگ با دشمن باطنى و دشمنان ظاهرى پیروزمندانه و سرافراز امتحان خویش را دادند و براى اسلام سرافرازى آفریدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ